Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäpä hienompaa,pienehkö mukava porukka.Periaatteella,sorallakaan ei ketään jätetä. Nyt ollaan jo pitkänmatkaa loppukesällä.Pikapikaa,eli kaasukahvaa hieman lisää. Kawapoju.![]()
Kyllähän tuo mukavaa oli - upeita maisemia ja ihaneja mutkia.
Tuo voisi olla kivaa tehdä vaikka hieman isommallakin porukalla (vaikka 5 pyörää). Ajelis viikonlopun mutkia sellasen muutaman tuhannen kilometriä.
Vielähän tässä tätä kesääkin näyttää olevan jäljellä...
Oliskohan innokkaita mukaan lähtijöitä?
OK !!ite en pääse palaveeraamaan, mut mulle sopii se mitä päätätte
paetsi se että mä maksan kaikkien yöpymiset, bensat ja majoitukset.![]()
halpa reissu...OK !!ite en pääse palaveeraamaan, mut mulle sopii se mitä päätätte
paetsi se että mä maksan kaikkien yöpymiset, bensat ja majoitukset.
kaikelle muulle siis löyty maksaja.![]()
![]()
Ajakaas meille, oon Nikon kanssa kahestaan kotona, Sarilla on iltavuoro viikko.Sääennusteet ei kauheen mukavia lupaile. Palaveerattaisko vaikka tänään klo 18.00 tekno shellillä, kommentteja ja ehdotuksia.
Hmm. on hieman duunissa kiire te saadaan työt siihen malliin et pääsis lähtemään. Siks ehdotin tota, nopeasti pääsis takas duuniin. Mites muu porukka ?Ajakaas meille, oon Nikon kanssa kahestaan kotona, Sarilla on iltavuoro viikko.Sääennusteet ei kauheen mukavia lupaile. Palaveerattaisko vaikka tänään klo 18.00 tekno shellillä, kommentteja ja ehdotuksia.
Mulle periaatteessa sama onko bluessin luona, teillä, teidän duunissa vai shellillä. Kerkeän jo vaikka klo 17 jos on tarvetta. Silakasta en tiiä, mutta eihän siinä naisia tarvita kun reittejä suunnitellaanHmm. on hieman duunissa kiire te saadaan työt siihen malliin et pääsis lähtemään. Siks ehdotin tota, nopeasti pääsis takas duuniin. Mites muu porukka ?
juuh, enköhän siihen pääse, ei ukon tartte olla kovin pitkään yksin... Tai sit otan mukaan, jos haluaa lähteä.No sopisko klo 18.00 Nikkilän esso, olis puolivälo meille ja bluussille ? Kommentteja/ehdotuksia.
Elikkä sinne mennään..köklo 18.00 Nikkilän esso,
jup.Elikkä sinne mennään..köklo 18.00 Nikkilän esso,
Porukassa on ainakin 3 autocom + pmr -yhdistelmää (minä, rimmon, yammutar)Tuli tuossa mieleen, et aika monella on vissiin comit käytössä? ei sattus oleen ylimääräistä hyllyllä, voisin sovitella sen pottaan kiinni reissun ajaksi... helpottas varmaan yhteydenpitoa ajellessa..
tuota juurikin tarkoitin, ei vaan ajatuksen tonava päässyt taaskaan tekstiksi asti... eikös tuo PMR toimi ilman comia? menaan jos siihen sais tankkupiuhan ja sopevat kuuloke+mikki setin kiinni... Just tuli muuten mieleen... mullahan on jossain natsisivan laadukas setti jossain, siihen saa muistaakseni kiinni PMR:n... pitääpäs tutkia tänään...Porukassa on ainakin 3 autocom + pmr -yhdistelmää (minä, rimmon, yammutar)Tuli tuossa mieleen, et aika monella on vissiin comit käytössä? ei sattus oleen ylimääräistä hyllyllä, voisin sovitella sen pottaan kiinni reissun ajaksi... helpottas varmaan yhteydenpitoa ajellessa..
Ylimääräsiä kypäräsatseja/keskusyksiköitä en tiedä löytyykö, eikö sillä pelkällä autocomilla ilman pmr-sarjaa tee mitään tossa...
Mulla on pari ylimäräästä pmr-radiota kyllä, mutta ei niihin tarvittavia välipiuhoja, jotta saisi kypäräpuhelimiin kiinni.
Kyllähän pmr:n saa vaikka nappikuulokkeilla kypärän sisään, mutta ongelmaksi muodostuu VOX - käytännössä sitä ei noissa voi käyttää ja harvemmin seteissä tankotangenttia on.tuota juurikin tarkoitin, ei vaan ajatuksen tonava päässyt taaskaan tekstiksi asti... eikös tuo PMR toimi ilman comia? menaan jos siihen sais tankkupiuhan ja sopevat kuuloke+mikki setin kiinni...
sekin toki varmaan auttaa, et kuulee edes mitä muut suunnittelee... ja taitaa olla ympäristöystävällisempää jos ette kuule mun älämölöä... et millanen välikaapeli siihen sun PMR:n menee? normi pikku plugi?Kyllähän pmr:n saa vaikka nappikuulokkeilla kypärän sisään, mutta ongelmaksi muodostuu VOX - käytännössä sitä ei noissa voi käyttää ja harvemmin seteissä tankotangenttia on.tuota juurikin tarkoitin, ei vaan ajatuksen tonava päässyt taaskaan tekstiksi asti... eikös tuo PMR toimi ilman comia? menaan jos siihen sais tankkupiuhan ja sopevat kuuloke+mikki setin kiinni...