• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2 Vrk:ta Mutkapätkiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Do dii! Pyörään on täys huolto tehty! Tiistaina vielä paiskataan uusi eturengas alle, niin alkaa olla mopo lähtövalmiina
sport05.gif
Vielä kun sais kuskin yhtä hyvään vireeseen
omg.gif
Niin alkas latu maistuun
biggrin.gif
Kai se pitää alkaa levitteleen tota pepanthenia hanukkaan niin eiköhän se siitä...

smile_org.gif

Kyllähän tuo mukavaa oli - upeita maisemia ja ihaneja mutkia.
Tuo voisi olla kivaa tehdä vaikka hieman isommallakin porukalla (vaikka 5 pyörää). Ajelis viikonlopun mutkia sellasen muutaman tuhannen kilometriä.

Vielähän tässä tätä kesääkin näyttää olevan jäljellä...

Oliskohan innokkaita mukaan lähtijöitä?
Mikäpä hienompaa,pienehkö mukava porukka.Periaatteella,sorallakaan ei ketään jätetä. Nyt ollaan jo pitkänmatkaa loppukesällä.Pikapikaa,eli kaasukahvaa hieman lisää. Kawapoju.

Sääennusteet ei kauheen mukavia lupaile. Palaveerattaisko vaikka tänään klo 18.00 tekno shellillä, kommentteja ja ehdotuksia.

ite en pääse palaveeraamaan, mut mulle sopii se mitä päätätte
paetsi se että mä maksan kaikkien yöpymiset, bensat ja majoitukset.
biggrin.gif

pistelkää sit privaa mitä päähänne pälkähtää.
idea3.gif
. säätä kun katteli niin juuri tuo savollinnan suunta on kovin sateinen.. vaan usein tuo sää muuttuu kovinkin paljon . näin 5 vrk päähän ei varmaan edes pekka pouta osaa sanoa mitään faktaa

Hmm. on hieman duunissa kiire te saadaan työt siihen malliin et pääsis lähtemään. Siks ehdotin tota, nopeasti pääsis takas duuniin. Mites muu porukka ?
Mulle periaatteessa sama onko bluessin luona, teillä, teidän duunissa vai shellillä. Kerkeän jo vaikka klo 17 jos on tarvetta. Silakasta en tiiä, mutta eihän siinä naisia tarvita kun reittejä suunnitellaan ;) vitsivitsi...

No sopisko klo 18.00 Nikkilän esso, olis puolivälo meille ja bluussille ? Kommentteja/ehdotuksia.

Tuli tuossa mieleen, et aika monella on vissiin comit käytössä? ei sattus oleen ylimääräistä hyllyllä, voisin sovitella sen pottaan kiinni reissun ajaksi... helpottas varmaan yhteydenpitoa ajellessa..

Tuli tuossa mieleen, et aika monella on vissiin comit käytössä? ei sattus oleen ylimääräistä hyllyllä, voisin sovitella sen pottaan kiinni reissun ajaksi... helpottas varmaan yhteydenpitoa ajellessa..
Porukassa on ainakin 3 autocom + pmr -yhdistelmää (minä, rimmon, yammutar)

Ylimääräsiä kypäräsatseja/keskusyksiköitä en tiedä löytyykö, eikö sillä pelkällä autocomilla ilman pmr-sarjaa tee mitään tossa...

Mulla on pari ylimäräästä pmr-radiota kyllä, mutta ei niihin tarvittavia välipiuhoja, jotta saisi kypäräpuhelimiin kiinni.

Porukassa on ainakin 3 autocom + pmr -yhdistelmää (minä, rimmon, yammutar)

Ylimääräsiä kypäräsatseja/keskusyksiköitä en tiedä löytyykö, eikö sillä pelkällä autocomilla ilman pmr-sarjaa tee mitään tossa...

Mulla on pari ylimäräästä pmr-radiota kyllä, mutta ei niihin tarvittavia välipiuhoja, jotta saisi kypäräpuhelimiin kiinni.
tuota juurikin tarkoitin, ei vaan ajatuksen tonava päässyt taaskaan tekstiksi asti... eikös tuo PMR toimi ilman comia? menaan jos siihen sais tankkupiuhan ja sopevat kuuloke+mikki setin kiinni... Just tuli muuten mieleen... mullahan on jossain natsisivan laadukas setti jossain, siihen saa muistaakseni kiinni PMR:n... pitääpäs tutkia tänään...

tuota juurikin tarkoitin, ei vaan ajatuksen tonava päässyt taaskaan tekstiksi asti... eikös tuo PMR toimi ilman comia? menaan jos siihen sais tankkupiuhan ja sopevat kuuloke+mikki setin kiinni...
Kyllähän pmr:n saa vaikka nappikuulokkeilla kypärän sisään, mutta ongelmaksi muodostuu VOX - käytännössä sitä ei noissa voi käyttää ja harvemmin seteissä tankotangenttia on.

tuota juurikin tarkoitin, ei vaan ajatuksen tonava päässyt taaskaan tekstiksi asti... eikös tuo PMR toimi ilman comia? menaan jos siihen sais tankkupiuhan ja sopevat kuuloke+mikki setin kiinni...
Kyllähän pmr:n saa vaikka nappikuulokkeilla kypärän sisään, mutta ongelmaksi muodostuu VOX - käytännössä sitä ei noissa voi käyttää ja harvemmin seteissä tankotangenttia on.
sekin toki varmaan auttaa, et kuulee edes mitä muut suunnittelee... ja taitaa olla ympäristöystävällisempää jos ette kuule mun älämölöä... et millanen välikaapeli siihen sun PMR:n menee? normi pikku plugi?

Back