• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

19" pinnavanne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jamba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistähän löytyis 19 tuumainen pinnavanne + pinnat? Siis semmonen vanne, jossa pinnat ulkoreunalla, eli tubeless renkaalle. pikainen gookletus ei löytäny mulle toiskielitaitoiselle...

jamba sanoi:
Mistähän löytyis 19 tuumainen pinnavanne + pinnat? Siis semmonen vanne, jossa pinnat ulkoreunalla, eli tubeless renkaalle. pikainen gookletus ei löytäny mulle toiskielitaitoiselle...
Gessun etuvanne. Noita löytyy uusina ja käytettyinä Saksan ebaystä säännöllisesti.

mek sanoi:
Gessun etuvanne. Noita löytyy uusina ja käytettyinä Saksan ebaystä säännöllisesti.
Joo, kiitos nopeasta vastauksesta mek :)
Tommosia kokonaisia mäkin löysin... -ja kelpaiskin tietysti mulle, hinta vaan on turhan korkea. Mut etsin siis vannetta + pinnasatsia ni voisin yrittää pinnausta

Back