Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haloo...Noikin voisi vetää kerralla sen verran lujempaa että kuolisivat pois.
Juu niin aina ja sitten soi herätyskello ja piti herätä unesta.Moni linnakundikin on saanut elämässään uuden mahdollisuuden ja ottanut siitä opikseen, ja tuonut monille iloa ja hyötyä loppuelämässään.
Kansa vaietkoon ( = ei kukaan muu mistään mitään tiedä, VAIN minulla on oikeita kokemuksia elämästä); sanoo Luomakunnan kruunu!Juu niin aina ja sitten soi herätyskello ja piti herätä unesta.Moni linnakundikin on saanut elämässään uuden mahdollisuuden ja ottanut siitä opikseen, ja tuonut monille iloa ja hyötyä loppuelämässään.
Nooh, taas silitellään nuorisokriminaalin päätä ja pyydetään kiltisti ettei rötöstelisi enää...
Ja on kokemusta, näitä varkaita ja pillerinpopsijoita tuli jokunen tavattua nuoremmalla iällä. Jokusta joutui opettamaan kädestä pitäen jättämään mun omaisuus rauhaan ja luulen että sellainen oppitunti jää mieleen pidemmäksi aikaa kuin pikkuinen juttutuokio tuomarin kanssa.
Ei välttämättä kaikki ota opikseen ei. Mutta tiedän aika monta miestä ( ja muutaman naisenkin) jotka ovat pölhöilleet teineinä ja ovat nyt itse ihan vastuuntuntoisia aikuisia ja vanhempia! Olisikohan heidätkin pitänyt listiä silloin aikoinaan?Juu niinhän ne kaikki 15v äidinpikkukullannuput ottaavat opikseen![]()
Tuo Staga -veijari nyt (niinkuin joku jo totesikin) jakelee noita kuolemantuomioita lähes kaikille "kukkahattuporukasta" poikkeaville...Jokainen saa toki olla mitä mieltä haluaa eriasteisista rikkomuksista ja niiden tekijöistä.
Teinipojan kuoleman toivominen julkisella forumilla ei kuitenkaan osoita kovin suurta harkintakykyä.
heh ton mukaan mun ei pitäis enään olla elossaEiköhän 15v jo ymmärrä eron omien ja toisten omistamien asioiden kanssa vai mitä luulet?
Eiköhän ole jo selvä mikä varkaasta tulee isona; kaikille olisi parempi jos päättäisi päivänsä jo nyt.
Minäkin tunnen monta, jotka eivät rötöstelleet nuorana eivätkä rötöstele aikuisenanakaan...pl. ylinopeudetMutta tiedän aika monta miestä ( ja muutaman naisenkin) jotka ovat pölhöilleet teineinä ja ovat nyt itse ihan vastuuntuntoisia aikuisia ja vanhempia!
+1Noikin voisi vetää kerralla sen verran lujempaa että kuolisivat pois.
Samaa mieltä.Eiköhän 15v jo ymmärrä eron omien ja toisten omistamien asioiden kanssa vai mitä luulet?
Eiköhän ole jo selvä mikä varkaasta tulee isona; kaikille olisi parempi jos päättäisi päivänsä jo nyt.