• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

15-vuotias joutui teho-osastolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gartza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eiköhän 15v jo ymmärrä eron omien ja toisten omistamien asioiden kanssa vai mitä luulet?

Eiköhän ole jo selvä mikä varkaasta tulee isona; kaikille olisi parempi jos päättäisi päivänsä jo nyt.

Stagalla ei ilmeisesti ole 15-vuotiaista liiemmin kokemusta! Herra on ilmeisesti ollut täydellinen äidin lellikki tuossa iässä. Moni linnakundikin on saanut elämässään uuden mahdollisuuden ja ottanut siitä opikseen, ja tuonut monille iloa ja hyötyä loppuelämässään. Eiköhän sallittane nuorillekkin siihen mahdollisuus.
Ei ehkä kannattaisi liikaa jakaa kuolemantuomioita, ei taida olla meille kuuluva pesti !!!!!!!!!!!!!!

Moni linnakundikin on saanut elämässään uuden mahdollisuuden ja ottanut siitä opikseen, ja tuonut monille iloa ja hyötyä loppuelämässään.
Juu niin aina ja sitten soi herätyskello ja piti herätä unesta.

Nooh, taas silitellään nuorisokriminaalin päätä ja pyydetään kiltisti ettei rötöstelisi enää...
Ja on kokemusta, näitä varkaita ja pillerinpopsijoita tuli jokunen tavattua nuoremmalla iällä. Jokusta joutui opettamaan kädestä pitäen jättämään mun omaisuus rauhaan ja luulen että sellainen oppitunti jää mieleen pidemmäksi aikaa kuin pikkuinen juttutuokio tuomarin kanssa.

Moni linnakundikin on saanut elämässään uuden mahdollisuuden ja ottanut siitä opikseen, ja tuonut monille iloa ja hyötyä loppuelämässään.
Juu niin aina ja sitten soi herätyskello ja piti herätä unesta.

Nooh, taas silitellään nuorisokriminaalin päätä ja pyydetään kiltisti ettei rötöstelisi enää...
Ja on kokemusta, näitä varkaita ja pillerinpopsijoita tuli jokunen tavattua nuoremmalla iällä. Jokusta joutui opettamaan kädestä pitäen jättämään mun omaisuus rauhaan ja luulen että sellainen oppitunti jää mieleen pidemmäksi aikaa kuin pikkuinen juttutuokio tuomarin kanssa.
Kansa vaietkoon ( = ei kukaan muu mistään mitään tiedä, VAIN minulla on oikeita kokemuksia elämästä); sanoo Luomakunnan kruunu!
pftroest.gif
.
Mistäs vedät rajan kellä on mahdollisuus oppia tässä elämässä jotain, ihan ilman sun lakeja ja opetuksia! Sä oot joka ketjussa lahtaamassa porukkaa. On varmaan raskasta olla noin helevetin hyvä ellei täydellinen.

Stagalla taitaa nyt kiehua ihan liian lujaa pääkopassa. Eiköhän pojalle on rangaistusta riittävästi kun makaa teholla. Et voi yhden lehtijutun perusteella vetää mitään johtopäätöksiä, saati sen perusteella jakelemaan päätöksiä toisen elämästä. Etkä varmaan ikinä ole kuullut siitä, voi ottaa opikseen asioista ja parantaa tapojaan. 15 vuotias on teini ja aika monen teinin tulee tehtyä monenlaisia tempauksia ihan vaan ajattelematta.

Jos sinulla on traumoja joistain asioista niin voit vallan mainioisti purkaa niitä vaikka päiväkirjaasi, etkä julkisesti ainakaan asioista jotka koskevat toisia sulle tuntemattomia ihmisiä.

Juu niinhän ne kaikki 15v äidinpikkukullannuput ottaavat opikseen
baaa.gif
Ei välttämättä kaikki ota opikseen ei. Mutta tiedän aika monta miestä ( ja muutaman naisenkin) jotka ovat pölhöilleet teineinä ja ovat nyt itse ihan vastuuntuntoisia aikuisia ja vanhempia! Olisikohan heidätkin pitänyt listiä silloin aikoinaan?
confused_orig.gif
??

Jokainen saa toki olla mitä mieltä haluaa eriasteisista rikkomuksista ja niiden tekijöistä.
Teinipojan kuoleman toivominen julkisella forumilla ei kuitenkaan osoita kovin suurta harkintakykyä.

Poliisi epäilee mopetia anastetuksi, eikä ihme. Esimerkki: Luovutan mopottimeni alaikäiselle tai ajo-oikeudettomalle kuskille ja sanon hänelle, että jos jäät kiinni niin sanot sitten varastaneesi tämän ettei minulle tuu sanktioita. Helppoa!

Jutussahan ei selviä kumpi rikkoi sääntöjä. (Turha nyt perään ilmoittaa että kaverilla ei ollut ikää ajaa, sen vika). Itse viisitoista veenä kevarilla ajaneena noudatin kyllä liikennesääntöjä samoin kuin nytkin. Kevari kortin saatuani siirryin 600 16veenä, eihän se tarkoita että vuotta tai muutamaa viikkoa liian nuori kaveri ajaisi kaikkia mahdollisia sääntöjä rikkoen ja kiihdytellen ympäri kaupunkia, vai ? jos taksi tullut vaikka kylkeen niin eihän sillä ole mitään merkitystä onko kaveri 12 vai 100...

Jokainen saa toki olla mitä mieltä haluaa eriasteisista rikkomuksista ja niiden tekijöistä.
Teinipojan kuoleman toivominen julkisella forumilla ei kuitenkaan osoita kovin suurta harkintakykyä.
Tuo Staga -veijari nyt (niinkuin joku jo totesikin) jakelee noita kuolemantuomioita lähes kaikille "kukkahattuporukasta" poikkeaville...
nixweiss.gif

No, toivotaan, ettei tuollainen osu kaverin lähipiiriin... saattais kirvellä tämän kaltaiset puheet...

Halvaantuneenkin ylläpito tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kuin rikollisen...

Sori, ei sääliä täältä. Ensi kerralla enemmän vauhtia niin lähtee se kaverikin mukana.
033102ass_1_prv.gif

Eiköhän 15v jo ymmärrä eron omien ja toisten omistamien asioiden kanssa vai mitä luulet?

Eiköhän ole jo selvä mikä varkaasta tulee isona; kaikille olisi parempi jos päättäisi päivänsä jo nyt.
heh ton mukaan mun ei pitäis enään olla elossa
tounge.gif

mut tottahan se on et kaikilla on
033102ass_1_prv.gif
kuten myös mielipiteensä. ei oo meitä kahta samanlaista ?
033102bebe_1_prv.gif

Samaa mieltä.

Multa ei heltiä yhtää sääliä varkaille, ovat sitte 15v tai 50v. Hirteen joka idiootti. Tai no voi ne noinki homman hoitaa että itse ajavat metsään, mutta tekisivät ees sen kunnolla ja kuolisivat pois.

Back