15/42 rattaat saapuivat, onkos kellään asennusvinkkejä kun en omista huoltopukkia?
Kommentoin vaikutuksia vakioon verrattuna jahka saan noi kiinni...
Kommentoin vaikutuksia vakioon verrattuna jahka saan noi kiinni...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voi pannahinen!Voi nakki siellä olikin jo 15/42 valmiina!
Pitäisi kai sitten olla tyytyväinen, kuinkahan loivat ovat vakiovälit ( 16/40 ) kun luulin näitä välityksiä pitkiksi...
Toivottavasti liike ottaa rattaat takasin...
Kaipaatko oikiasti vielä lyhyempiä valityksiä? Mitä nyt noita Aprilianistien juttuja lukenut niin aikamoisen suuri konsensus ainakin Tuonoissa vallitsee -1 eteen ja +2 taakse välityksistä, että olis se paras settinki. Tietty makuja on monia ja jos haluaa keulia vielä kutosella niin asiahan on sitten eri...Liike otti rattaat takas ja palautti rahat eli :
"back to square one"
Nopeus mitataan takajarrulevystä -> ei heitä.Heittääkö mulla muuten nopeusmittarin lukema kun ei ole vakiorattaat?
Mulla on 16-44 välitys Tuonossa ja en ole huomannut mitään eroa 16-42 välityksiin kulutuksessa. Tosin mitään tarkkaa seurantaa en ole pitänyt mutta jos eroa on, niin sitä on niin vähän ettei mitään merkitystä.Sellaista tuli mieleen, että onko kukaan seurannut miten noi kulutuslukemat käyttäytyy kun esimerkiksi lisäät sen yhden piikin taakse? Mulla oikeastaan ainoa huoli on se, että jos lähden vielä kiristämään noita 16/42 välityksiä niin kulutus kasvaa entisestään. Toisaalta yksi piikki lisää takana lisää vaan sen ~100 rpm nykyiseen verrattuna, joten kulutuslukemissa sen ei luulisi juuri näkyvän...
Laita suosiolla vieläkin isompi takaratas esim. tuoltaRattaitaMeinasin omaani 16/43.
Nyt on 16 piikkinen edessä ja 43 piikkinen hakusessa.
OEM oli 17/42
v- -02 R malli
16 / 46 =(melkein)= 15 / 43 ,Itelläpäs näytti olevan -04 tuonossa 16 - 52 välit, muutettu vielä 520 ketjulle.Nyt olis aika uusia ketjut ja rattaat, ajattelin 16 - 46. Sillon sais huiput tonne 250km/h pintaan. Mut mistäs tiedän minkä pituset ketjut tarviin?![]()
Joo ja ykkösellä ei nyt paljoa availla, kakkosellakin on nokka taivaissa..![]()
![]()