• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1400GSX:än virittely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hande1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla lukee rekisteriotteessa 78 kw,mitä ne h.vetin kilowatit muka on,ei yhtään mitään(pyörä siis gsx 1400 k5)sais niit kilon watteja sit olla viel enemmän.Vähä sekava olo,tulin just ajolenkilt
062802jumpie_prv.gif

Itselläni laitettiin Akran kokohässäkkä ja takaselle saatiin 121.6hv ja 131nm ja ero vakioon aivan mahtava.
Nuo tehot tuntuvat aikas kovilta takapyörätehoiksi?? normaalisti ko. pyörään on saanut Akralla sen 17 - 20 hevosta lisää... Vakiossahan on takiksella se 95 hv. Sinulle putki olisi tuonut lisää n. 25hv? Oletko nyt aivan varma? Myös vääntö tuntuu liian suurelta? Olisiko käytetty korjauskertoimia "reippaasti"?

Niinpä! Penkeissä voi helposti olla 10hv:n eroja, joten ei kannata hyperventiloida ennen aikoja
tounge.gif
. Vielä kun porukat oppis ilmottamaan missä penkitetty ja millä korjauksella niin avot
bowdown.gif

Itselläni laitettiin Akran kokohässäkkä ja takaselle saatiin 121.6hv ja 131nm ja ero vakioon aivan mahtava.
Nuo tehot tuntuvat aikas kovilta takapyörätehoiksi?? normaalisti ko. pyörään on saanut Akralla sen 17 - 20 hevosta lisää... Vakiossahan on takiksella se 95 hv. Sinulle putki olisi tuonut lisää n. 25hv? Oletko nyt aivan varma? Myös vääntö tuntuu liian suurelta? Olisiko käytetty korjauskertoimia "reippaasti"?
Jaa-a. Viaberillä homma tehtiin.

Jaa-a. Viaberillä homma tehtiin.
Ja siellä ei ainakaan penkki näytä mitenkään korkeita lukemia, verrattuna näihin muihin pääkaupunkiseuden penkkeihin. -03 Gixxeristä siellä tulee n. 150hp takapallolle kun rööri on vaihdettu ja säädetty, elikäs aika vähän verrattuna joihinkin muihin penkkeihin.

Mulla oli vakiona takiksella 104,6.

Morjes!

Tehot oli kyl aika kovat tuossa mut ..mul tuli 117hv ja 139,5NM vääntöä.
(et väännöt nousi mulla sit taas vähän eri tavalla)

akran kokoputki, ruisku säädetty, ilmanputsari vaihdettu (K&N).

Ja korpiaholla säädetty. Sanoi et aika vakio tehon lisäys näillä palikoilla tässä pyörässä.

Tässä dyno chartti ja muutama kuva.
http://www.parnet.fi/~rasmus.penttinen/

..olen kuullut ettei pyörään kannata lähtee suunnitteleen putkea itse ..vaik miten hyvä olis niin tehot häviää ellei oo pro putki suunnittelija..

Katsokaa akran sivuilla tehdas kierros missä saa nähdä miten putket tehdään. Vähän eri menetelmiä ku edes jossain ihan pro metallipajalla.

Ja huom akran putki, vaimennin ja kaikki tarvikkeet painaa 4,6kg ..aika vähän
sad_orig.gif

Perhana kun sattu silmään tosi komian näköinen GSX1400. Melkein rupesin jo puolitosissani harkitsemaan moisen hankkimista.
Äijähän on ihan tuuliviiri noiden mopojen kanssa
tounge.gif

Taitaa jäädä ihan ylläriks mikä se seuraava mopo lopulta on..
No enhän mä oo edes vanhasta vielä päässyt eroon. Saattaa tietty johtua siitä etten oo sitä vielä mihinkään myyntiin laittanut kun se on jo ns. varattu..

Hmm, ton saman katesetin sais myös b12:een...

062802moto_prv.gif

Back