Paljonko tuli posteja, tulleja yms?Jos jotakuta kiinnostaa niin omat sliparit tilasin täältä:
http://stores.ebay.com/Rider-Superstore
Paketti tuli ~1 viikossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko tuli posteja, tulleja yms?Jos jotakuta kiinnostaa niin omat sliparit tilasin täältä:
http://stores.ebay.com/Rider-Superstore
Paketti tuli ~1 viikossa
Malli sama. mulla vaan materiaalina stainless steel.Tommonen vois olla nätsy
Yoshimura
toiko Penalla on?
nykysellä taalan kurssilla tääs ois ykx kipale innostunutsonni joka vois moiset tilata..liekkö muitakin?
jeps...haittana vain halvemmassa tuo vaara et menee maa/meri kuljetukseen ja sillon aikaa voi mennä jopa kolme kuukautta.Enpä tiedät mitenkä noi kimppatilaukset jenkeistä onnistunee, sliparit ja täysputket on isoissa paketeissa. Isoja postikulueroja on, jos UPS toimittaa putket voi postikulut olla jopa 250 dollaria ja USPS toimittaa ainakin hiilikuitusliparit 100 dollarilla. Jos myyjällä kalliimpi postikulu niin kannattaa sähköpostin kautta kysyä halvempaa toimitusta jos amerikan kieli taipuu, paypal on ollu tosi hyvä näissä tilauksissa, pankkiliikenne ei kestä kauaa, eivätpä taida kaikki toimittaakkaan ku paypalilla..
Jos noista saa jotain alennusta kimppatilauksena, voisin ottaa samalla putken. Alunperin olin ajatellut jättää hankinnan talvelle, ettei tuo vaimoke kattelisi niin pahallataitaa käydä et tuolta rider-superstorelta slipari tilaus täytyy pistää meneen.ku käy kätsysti ebayn kautta..
tietysti vois kysästä mimmosen kimppahinnan tuo jazzmotors sais aikaseksi...jos on kiinostuneita...
onko tietoa et noissa jenkeissä myytävistä powercommandereista...eli zx 14 malleihin...meinaan onko johdotuksissa eroa vai käykö pistokkeet sellasenaan?
ps..jaa ei taida koko kommanteri valmistajan tuntea kuin zx 14;n...
tää onku pärekaton kulotus...riistäytyy käsistäJos noista saa jotain alennusta kimppatilauksena, voisin ottaa samalla putken. Alunperin olin ajatellut jättää hankinnan talvelle, ettei tuo vaimoke kattelisi niin pahallataitaa käydä et tuolta rider-superstorelta slipari tilaus täytyy pistää meneen.ku käy kätsysti ebayn kautta..
tietysti vois kysästä mimmosen kimppahinnan tuo jazzmotors sais aikaseksi...jos on kiinostuneita...
onko tietoa et noissa jenkeissä myytävistä powercommandereista...eli zx 14 malleihin...meinaan onko johdotuksissa eroa vai käykö pistokkeet sellasenaan?
ps..jaa ei taida koko kommanteri valmistajan tuntea kuin zx 14;n...![]()
ei paha...en tiedä mitä nuo oikeesti suomessa maksais, mut yhden hinnan löysin... 1275 eur...Hiilikuisen ovh...mikä sitte omyyntihinta..Jees, eli putket + toimitus oli yhteensä 581€
Sen päälle sit 148€ tullit
--> 729€
eli hirvaskangas aapeesii...millon järjestetään konsertti..
putket läx 29.pv...
mun tuuril joulux ehtii....![]()
Tämähän alkaa kuulostaa suunnitelmalta, on komeita pyöriä ja ponteva meteli.eli hirvaskangas aapeesii...millon järjestetään konsertti..