• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1400 Zetorin putket

Tilasin jenkeistä scorpionin hiilikuitu sliparit, kaikkineen tuli maksamaan 399eur. Oli muuten halapaa, paikka oli jazzmotorsports.com, vaikkakin hiilikuituputket on ilmeisesti tällä hetkellä loppuneet, stainlesseistä en tiedä, oli vielä halvemmat. Nakkasin toissapänä putket kiinni pyörään, on muuten hyvät saundit, oikein matalat eikä revi korvia. Pc mulla oli kiinni jo ennestään koska läpät on kirjahyllyssä. Kartta mulla on powercommanderin sivulta otettu, orgis+läpät poistettu, rikkaanpuoleinen kartta joten käynee mainiosti näillä slipareilla ja käykin, enpä usko että on laihalla..

taitaa käydä et tuolta rider-superstorelta slipari tilaus täytyy pistää meneen.ku käy kätsysti ebayn kautta..

tietysti vois kysästä mimmosen kimppahinnan tuo jazzmotors sais aikaseksi...jos on kiinostuneita...

onko tietoa et noissa jenkeissä myytävistä powercommandereista...eli zx 14 malleihin...meinaan onko johdotuksissa eroa vai käykö pistokkeet sellasenaan?

ps..jaa ei taida koko kommanteri valmistajan tuntea kuin zx 14;n...

Enpä tiedät mitenkä noi kimppatilaukset jenkeistä onnistunee, sliparit ja täysputket on isoissa paketeissa. Isoja postikulueroja on, jos UPS toimittaa putket voi postikulut olla jopa 250 dollaria ja USPS toimittaa ainakin hiilikuitusliparit 100 dollarilla. Jos myyjällä kalliimpi postikulu niin kannattaa sähköpostin kautta kysyä halvempaa toimitusta jos amerikan kieli taipuu, paypal on ollu tosi hyvä näissä tilauksissa, pankkiliikenne ei kestä kauaa, eivätpä taida kaikki toimittaakkaan ku paypalilla..

Enpä tiedät mitenkä noi kimppatilaukset jenkeistä onnistunee, sliparit ja täysputket on isoissa paketeissa. Isoja postikulueroja on, jos UPS toimittaa putket voi postikulut olla jopa 250 dollaria ja USPS toimittaa ainakin hiilikuitusliparit 100 dollarilla. Jos myyjällä kalliimpi postikulu niin kannattaa sähköpostin kautta kysyä halvempaa toimitusta jos amerikan kieli taipuu, paypal on ollu tosi hyvä näissä tilauksissa, pankkiliikenne ei kestä kauaa, eivätpä taida kaikki toimittaakkaan ku paypalilla..
jeps...haittana vain halvemmassa tuo vaara et menee maa/meri kuljetukseen ja sillon aikaa voi mennä jopa kolme kuukautta.
tarttu silmään tuo ykx paikka olikohan Rider joka lupaili toisesta ja kolmannesta 30% alen postikuluissa..yhdestä oli jotakin 89 taalaa suomeen.
osa toimittajista tuntuu tekevän pikkasen pisnestä noilla lähetyskuluilla ku jossakin mitä kattelin oli taanoin postituskulut 250 taalaa..tai viestittää sitä et ei oikein kiinnosta lähetellä eurooppaan.

Mun pitää tarkistaa paljonko tuo mun tilaus tuli kokonaisuudessaan maksamaan. Muistaakseni se oli jotain 800-900 euron välillä

Oman PC:n ostin käytettynä eBaystä. ko. PC oli ollut jenkkilän ZX14:ssa ja meni myös heittämällä omaan mopoon

Nuo scorpparit tuli viikossa vaikka toimitus olikin halvempi muotoinen. ei liity kyllä aiheeseen mutta ihmeellisen nopeasti nuo jenkit saavat tavaran tänne, eilen keskiviikkona iltapäivällä paypalilla tilasin etäisyysmittarin, tänään fedex soitti ja annoin sähköpostin avulla paypal tositteen sinne tullausta varten ja sieltä tulee verot laskuna sähköpostiin ja paketti tulee huomenna suoraan himaan. kaks vuorokautta, ajatelkaa. Jos oisin tilannu vaikka hobihaalista suomesta niin linnunmehtyy kerkeis jo loppua ennenku mittari repussa..

taitaa käydä et tuolta rider-superstorelta slipari tilaus täytyy pistää meneen.ku käy kätsysti ebayn kautta..

tietysti vois kysästä mimmosen kimppahinnan tuo jazzmotors sais aikaseksi...jos on kiinostuneita...

onko tietoa et noissa jenkeissä myytävistä powercommandereista...eli zx 14 malleihin...meinaan onko johdotuksissa eroa vai käykö pistokkeet sellasenaan?

Jos noista saa jotain alennusta kimppatilauksena, voisin ottaa samalla putken. Alunperin olin ajatellut jättää hankinnan talvelle, ettei tuo vaimoke kattelisi niin pahalla
tounge.gif

Jos noista saa jotain alennusta kimppatilauksena, voisin ottaa samalla putken. Alunperin olin ajatellut jättää hankinnan talvelle, ettei tuo vaimoke kattelisi niin pahalla
tounge.gif
tää onku pärekaton kulotus...riistäytyy käsistä
biggrin.gif

mää kaa ajattelin et talvelle sitte...mutku alko poltteleen...

joo eiköhän siihen mahdu...teevee varmaan kemoras jo...oiskohan hää kans innostunut?

ps..sähän oot kans ihan näiltä kulmilta..vai ookko viel kuhilajuhlilla
smile_org.gif

biggrin.gif
biggrin.gif

Alko "vaarilla" sit tosiaan "kutisee"
biggrin.gif

Toi on muuten ihan totta, et kun sitä mökää on tarpeeks, ni se vauhti tuntuu paljo kovemmalta, kun mitä onkaan
wink.gif

*pidetään ne ajokortit povaris*
tounge.gif

Niin lähti "slipoverit" tulemaan valloista. Jos tuo Sampy-75- mainitsema aikataulu pitää nykyisin paikkansa, häiriintyvät "pähkinänakkelin" pesimäpuuhat ensiviikon puolivälistä aina kauden loppuun (kunhan killerit on kaivettu putkista pöytälaatikkoon). Häiriö koskettelee siis ensi vaiheessa vain väli-Suomea
wink.gif

eli hirvaskangas aapeesii...millon järjestetään konsertti..
putket läx 29.pv...
mun tuuril joulux ehtii....
062802moto_prv.gif
sad_orig.gif
... Oon pikkariikkisen kade...

Tarvii tulla sit kuunteleen konserttia... Stana, tai sitten ei, tulee vaan himotus ostaa itellekin (niinkuin sitä ei JO olisi)

Nyt ollaan vaan kiltisti ja odotellaan kevättä, toivottavasti taalakurssi on sillon vielä paree kun ny
tounge.gif

Tulli haluaa käsittääkseni nähdä tullattavaan osaan liittyvän kauppalaskun. Käykö tähän tarkoitukseen esim. Paypal tai VISA veloituksen tuloste, vai miten tässä tulisi menetellä.
Aihe kiinnostaa sikäli koska näyttäisivät Yoshin kaksoset astuneen härmäläiselle maaperälle.

mä tulostin paypall kuitin ja sen lisäksi vielä ebay-sivun jossa tuote myytiin. Hyvin kelpasivat tullissa

Back