• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1400 Zetorin putket

Hieman alkanut mietityttämään noitten alkuperäisten vaihto.

Siksipä auttekee tietämätöntä.

Mikä olisi paras vaihtoehto toimivuuden kannalta?

Kokoputki vai sliparit?

Jos kokoputken vaihtaa niin tietenkin penkkisäätö kera pc;n taitaisi olla hyödyn kannalta se paras vaihtoehto?

Mikä olisi lopputulos jos tota pc;tä ei asentaisi?

Sliparit pelkästään...tarviiko paljon säätää eli jos pitää noisekillerit paikallaan pysyykö seokset kohdillaan?

Mainittakoon, että mopoti on tuo-07 malli jossa käsittääkseni ei ole lambdaa joka säätäisi itse alakierroksen seoksia?!

Mutta, tärkeintä on jotta itse toimivuus säilyy läpi koko kierrosalueen. Ei siis nykimisiä tms ikävää.

Mitenkä muuten eri vaihtoehdot...

Akran evo ja racing kokoputki...ymmärtääkseni näissä ei ole irrotettavia killereitä? Kuinka hurja mahtaa olla ääni normikäytössä?

Yoshimura..mites on näissä laita killereitten suhteen?

Entäpä muut vaihtoehdot?

Täällä täsmälleen samat ajatukset. Omalla listallani ovat pyörineet edellisten lisäksi myös Akran SP ja TiForcen slipari sekä samaisen valmistajan kokoränni.
Eli jos joku asiaa paremmin tunteva voisi hiukan ko. kuluerissä valaista.

Etukäteen kiittäen

Itsellä oli ensiksi yoshi trc slip-on + pc ja nyt yoshi full trc +pc.

Suosittelen pc+säätö laittoa. teho ja vääntö käppyrät selvästi tasaisempia ja tuleehan sitä tehoakin hiukan lisää, enemmän koko rännillä ja varsinkin vääntöä "käyttöalueelle".

Ainakin koko rännille pc mielestäni pakollinen, on muuten liian laihalla.

Slipareilla äänet paremmat-> matalammat.

Mielestäni ei mitään järkeä vaihtaa putkia jos ei ota killereitä pois. Yoshissa killerit ruuvilla kiinni -> nopea vaihtaa.

Hintaa tulee noin 1500€

Mikäs piru siinä on kun mikään ei riitä
biggrin.gif
... Mulla hiukan samanlaisia aatoksia mielessä... Tosin, ei vielä uskalla emännälle tän vuoden aikana paljon tuollasta investointia ehdotella
cool.gif
Näitähän putkiakaan ei tiettävästi kannata Suomesta juuri ostella... Tai ainakin näin olen Bikebanditin sivustoilta katsellut... Mitä muita sitten liekään... Mutta toivon mukaan pakoputken kyljessä lukee enskesänä jotain muutakuin Kawasaki
thumbs-up.gif

biggrin.gif
... Mulla hiukan samanlaisia aatoksia mielessä... Tosin, ei vielä uskalla emännälle tän vuoden aikana paljon tuollasta investointia ehdotella
cool.gif
Näitähän putkiakaan ei tiettävästi kannata Suomesta juuri ostella... Tai ainakin näin olen Bikebanditin sivustoilta katsellut... Mitä muita sitten liekään... Mutta toivon mukaan pakoputken kyljessä lukee enskesänä jotain muutakuin Kawasaki
thumbs-up.gif
Ekkö sää pääse helpostikin kortistasi eroon orkkis putkillakin? Vaikka ajelisit emännän kanssa?
tounge.gif
200 heppaa vakiona. Ei tualleene mopo enää mitään lisätehoja tartte!
crazy.gif

biggrin.gif
cool.gif
thumbs-up.gif
Ekkö sää pääse helpostikin kortistasi eroon orkkis putkillakin? Vaikka ajelisit emännän kanssa?
tounge.gif
crazy.gif
no juttu meneekin tälleen et jos mylly huutas lujempaa ni korvat ei ehkä kestäs ajaa ku rajotusten mukaan...

etenkin ku täs on ny tullu lahjotettua noilla orkkisputkilla liki kokoränninverran pps:lle
blush.gif

biggrin.gif
cool.gif
thumbs-up.gif
tounge.gif
crazy.gif
Eikäkö... tarttee saada lisää mörinää
lookaround_orig.gif

Hups, sanoinko minä tuon
blush.gif

biggrin.gif
cool.gif
thumbs-up.gif
tounge.gif
crazy.gif
lookaround_orig.gif

Hups, sanoinko minä tuon  
blush.gif
ei sitten muuta kuin leovincet kehiin hintakin tais olla jotain 500 pari ja on kyllä möreät äänet

biggrin.gif
cool.gif
thumbs-up.gif
tounge.gif
crazy.gif
lookaround_orig.gif

Hups, sanoinko minä tuon  
blush.gif
ei sitten muuta kuin leovincet kehiin hintakin tais olla jotain 500 pari ja on kyllä möreät äänet
Itselläni on Leovincen sliparit ja ilman killereitä pöhinät ovat kyllä aikasta reippaan kovat. Vai luulenko vain
biggrin.gif

Killereillä ääni kutakuikin ok, mutta killerit epälyttävät siinä mielessä, että ovat umpinaiset päistään, viekö tehoa jne?

Itsellä oli ensiksi yoshi trc slip-on + pc ja nyt yoshi full trc +pc.
mitenkäs tolla trc;llä...nouseekos vaimennin yhtään ylemmäs...meinaan ettei ota laukkujenpohjaan kii?

Tuohan TiForcen kokoputki ois melko munakkaan näkönen, mutta sillon taitas saada nuo sivulaukut unohtaa.
Itsellä ei laukkuja ole ollut. Mutta olen ainakin yhden zetorin nähnyt sivulaukuilla ja yoshi slipareilla. Laukkujen merkistä ei tietoa.

Täälläkin on kiinnostusta suorittaa sama lompakon kevennysoperaatio. TiForcea katselin jo aiemmin, tosin tällä hetkellä arvon lähinnä et sliparit vai full.

Mikäli joku on tilaamassa putkea ulkomailta oon mä mukana kimpassa
062802jumpie_prv.gif

Mä tilasin jenkeistä Yoshimuran hiilikuitusliparit + PC:n. Kävin säätämässä pyörän ja lopputulema oli 173 pollea takarenkaalta.. Eli jos tehoja lähtee hakemaan slipareilla, niin ei kannata odottaa ihmeitä. Vääntökäyrä on ok, pyörä vetää tasaseen. Ja toki ne äänet aiempaan verrattuna... Yeah
biggrin.gif

Mulla on pyörässä SW motechin pikatelineet plus V35 laukut. Hyvin istuvat slipareiden kanssa
smile_org.gif

Itselläni oli Zetorissa Akran SP hiilikuitu sliparit. Istui kyllä zetoriin kuin nyrkki silmään ja hyvin pelitti ilman säätöjä. Tulee myös ylemmäs kuin orkkikset. Konekin hengitti mielestäni paremmin. Kuvia akran sivuilla.

Mä laitoin Muzzyn koko rännin. Siinä ei tosin tullut db-killeriä mukana. Allrightista löyty sopiva killeri. Laitoin hub-katkaisimen (vai mikä sen nimi oli) jolla saa kartan vaihdettua. Toinen kartta killerille ja toinen ilman.

biggrin.gif
cool.gif
thumbs-up.gif
Hontra?
033102bebe_1_prv.gif

Back