Hieman alkanut mietityttämään noitten alkuperäisten vaihto.
Siksipä auttekee tietämätöntä.
Mikä olisi paras vaihtoehto toimivuuden kannalta?
Kokoputki vai sliparit?
Jos kokoputken vaihtaa niin tietenkin penkkisäätö kera pc;n taitaisi olla hyödyn kannalta se paras vaihtoehto?
Mikä olisi lopputulos jos tota pc;tä ei asentaisi?
Sliparit pelkästään...tarviiko paljon säätää eli jos pitää noisekillerit paikallaan pysyykö seokset kohdillaan?
Mainittakoon, että mopoti on tuo-07 malli jossa käsittääkseni ei ole lambdaa joka säätäisi itse alakierroksen seoksia?!
Mutta, tärkeintä on jotta itse toimivuus säilyy läpi koko kierrosalueen. Ei siis nykimisiä tms ikävää.
Mitenkä muuten eri vaihtoehdot...
Akran evo ja racing kokoputki...ymmärtääkseni näissä ei ole irrotettavia killereitä? Kuinka hurja mahtaa olla ääni normikäytössä?
Yoshimura..mites on näissä laita killereitten suhteen?
Entäpä muut vaihtoehdot?
Siksipä auttekee tietämätöntä.
Mikä olisi paras vaihtoehto toimivuuden kannalta?
Kokoputki vai sliparit?
Jos kokoputken vaihtaa niin tietenkin penkkisäätö kera pc;n taitaisi olla hyödyn kannalta se paras vaihtoehto?
Mikä olisi lopputulos jos tota pc;tä ei asentaisi?
Sliparit pelkästään...tarviiko paljon säätää eli jos pitää noisekillerit paikallaan pysyykö seokset kohdillaan?
Mainittakoon, että mopoti on tuo-07 malli jossa käsittääkseni ei ole lambdaa joka säätäisi itse alakierroksen seoksia?!
Mutta, tärkeintä on jotta itse toimivuus säilyy läpi koko kierrosalueen. Ei siis nykimisiä tms ikävää.
Mitenkä muuten eri vaihtoehdot...
Akran evo ja racing kokoputki...ymmärtääkseni näissä ei ole irrotettavia killereitä? Kuinka hurja mahtaa olla ääni normikäytössä?
Yoshimura..mites on näissä laita killereitten suhteen?
Entäpä muut vaihtoehdot?