• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

13.4 MP onnettomuus Vantaa

Käytänössä paskanjauhantaa koko setti eikä mitään tekemistä turvallisuuden kanssa.
Juuri näin. Täällä saisi ilmeisesti tiettyjen tyyppien puolesta länkyttää melkein mistä tahansa vaikka maailmantappiin, mutta tapahtuneista mp-onnettomuuksista puhuminen on kiellettyä. Ja mikäli niistä puhutaan, se on _jeesustelua_.

Joillain selkeästi pienimuotoinen "reality check" vielä vähän puolitiessä sen oletetun oman kuolemattomuuden suhteen. Siksi hatuttaa puhua tällaisista aiheista.

... hatuttaa puhua tällaisista aiheista.
No ei kyllä uskois.
biggrin.gif

Juuri näin. Täällä saisi ilmeisesti tiettyjen tyyppien puolesta länkyttää melkein mistä tahansa vaikka maailmantappiin, mutta tapahtuneista mp-onnettomuuksista puhuminen on kiellettyä. Ja mikäli niistä puhutaan, se on _jeesustelua_.

Joillain selkeästi pienimuotoinen "reality check" vielä vähän puolitiessä sen oletetun oman kuolemattomuuden suhteen. Siksi hatuttaa puhua tällaisista aiheista.
Hei camoon, tätä foorumia nyt muutaman vuoden lukeneena voin ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä todeta että tämä teidän jokaisen onnettomuuden ja kuolemantapauksen kilpalinkitys ja sitä seuraava "keskustelu" on enemmänkin raadolle ilkkumista kuin rakentavaa keskustelua.

Ai miksi, no palstan kukkiksilla on tieto mistä mp onnettomuudet/kuolemat johtuvat lähes aina, se on ylinopeus ja/tai humalatila. Joten saman veisun aloittaminen about kerran viikossa on juurikin jeesustelua eikä mitään muuta.

Tämä aihepiiri on kaikilta suunnilta niin loppuunkaluttu, ettei jokaisen kaatumisen linkittäminen tänne todellakaan voi tuoda enää MITÄÄN uutta kenellekään.

Mutta keskustelkaa ja ihmetelkää onnettomuuksia jos niistä jotain saatte, aivan kuten sanoit, ei näitä pakko ole lukea... itse vain tulee luettua yleensä ihan kaikki keskustelut jotka keikkuvat etusivulla, jos nämä olisivat paskiksessa ( minne kuuluvat ) niin ei osuisi silmään niin helposti
tounge.gif

Jatkakaa...

Ei liity Vantaalla 13.4. tapahtuneeseen onnettomuuteen mitenkään mutta, koska ketju on tähän aihepiiriin johtanut, puutun minäkin asiaan.

Siis mistä ja miten tässä Turvallisuusosiossa pitäisi kirjoittaa, että kirjoittelu tulkittaisiin rakentavaksi ja turvallisuutta edistäväksi?

Ei liity Vantaalla 13.4. tapahtuneeseen onnettomuuteen mitenkään mutta, koska ketju on tähän aihepiiriin johtanut, puutun minäkin asiaan.

Siis mistä ja miten tässä Turvallisuusosiossa pitäisi kirjoittaa, että kirjoittelu tulkittaisiin rakentavaksi ja turvallisuutta edistäväksi?
Yleisesti: jos ei asiasta mitään tiedä, ei kannata kirjoittaakaan mitään. Kannattaa miettiä, kiinnostaako ketään se, kuinka hyvä kuski itse olet, ja ettei sulle koskaan voi käydä mitään. Se varmaan auttaa omassa terapiassa ja pelkotilojen käsittelyssä, ei muuta.

Peruslätinät: ylinopeus, turvaväli, tilannenopeus, kädetön kuski, jne on käsitelty jo tuhannen kerran.

Aika harvoin täällä mitään asiallista keskustelua turvallisuudesta tulee, katso ny vaikka tota "ensimmäinen kuollut" ketjua. Vaikka ihan sama mistä kirjoitat, kirjoita mistä haluat, en mä sun enkä Pechan juttuja kuitenkaan lue.

ihan sama mistä kirjoitat, kirjoita mistä haluat, en mä sun enkä Pechan juttuja kuitenkaan lue.
no et ehkä lue, mutta jostain ihmeen syystä kommentoit kuitenkin.

Ei oikein tullut suomenkielistä vastausta siihen, mistä täällä teidän mielestänne oikein saisi kirjoittaa. Ei tosin yllätä yhtään.

Sankari-vetomies-kyttiähaneen-kuuttasataa-jalkakäytäviäpitkin-keulapystyssä-aiheiset jutut kyllä toistaalta menee teidän "sensuuristanne" läpi että heilahtaa.

Sankari-vetomies-kyttiähaneen-kuuttasataa-jalkakäytäviäpitkin-keulapystyssä-aiheiset jutut kyllä toistaalta menee teidän "sensuuristanne" läpi että heilahtaa.
100% kukkisten aloittamia topicceja myös nämä ja lisäksi aloitusviesti poikkeuksetta huomiota kerjäävän provokatiivinen, jotta parin kommentin jälkeen päästään jeesustelemaan seuraavista aiheista:

"Minä saan moottoripyöräilystä enemmän irti kun ajan nopeusrajoituksen mukaan"

"Minun ei tarvitse kaahata"

"Minä ajan aina liikennesääntöjen mukaan"

"Minulla ei ole mitään vaikeuksia huomata sitä tai tätä..."

Lyön vanhat ajosaappaani vetoa että turvallisuusosiossa ei kahden viikon kuluttua näy ensimmäisellä sivuilla mitään muutakuin iltamoskan uutislinkkejä... valitettavasti.

selvä, tällaiset aiheet pakottavat vesimelonin kokoisen palkokasvin syvälle sieraimeenne.

Mutta kertokaa nyt ihmeessä, jotta mistä täällä sitten oikein sopisi keskustella, ettette kokisi oloanne niin tuskalliseksi.

Varmaan sitä toistoakin tulee ja saakin tulla - muutenhan nämä palstat kuihtuisi kokonaan, mutta kieltämättä tuo jokaisen uutisen linkittäminen ja niiden tuottama "keskustelu" ilman mitään lisäarvoa (kuten tässäkin) on suurin piirtein yhtä hedelmällistä kuin jos jokainen ulkomailta renkaita tilaava/aikova aloittaisi aiheesta uuden topicin.

Back