Miksi halusit vaihtaa 12r:n busaan ?.
Kyselen ihan mielenkiinnosta, koska mm. nämä kaksi ovat potentiaalisia vaihtoehtoja seuraavaksi pyöräksi...
Ai miksikö, hetken mielijohteesta. Jostain kumman syystä kawani rupesi tuntuun vanhalta "raikältä", Ja vaihtoehdot uuteen oli aika vähissä. Kovin paljoo tehoista en halunnut tinkii ja busa oli se ainut erillainen vaihtoehto. Ja parhaan kaupan busaan sain. Tosin samanlaiseen kawaan vaihto ei kiinnostanut, välirahakin olisi ollut karmee n. 6000e.
Nyt olen ajanut Busalla 280km ja huomenna eli perjantaina on eka huolto Ylivieskassa. Reissun päälle siis menossa.
Ja ihmettelijöille sen verran, Nyt olen saanut ostettua ihan oikeesti minulle super mieluisen mopon. Ja voisinkin heittää muutaman tyytyväisyyteen johtavan jutun: Busassa ei katteet rämise, vaihteisto toimii kuin ajatus, mielestäni huomattavasti parempi viimmeistely/suunnittelu, aerodynaamisesti aivan omaa luokkaansa, Jarjettömän hyvä vääntö moottorissa, sopii paremmin tytyjen kyydittelyyn, ja erotut massasta tosi hyvin, Hmm... lisää mahdollisuuksia........ tiedät kyllä, ikinä ei ole liikaa "hyviä ystäviä" heh,heh. Ja takaisin asiaan, Kulutus huomattavasti pienempi kuin Kawassa. Hei ihan oikeesti jos meinaat valita kerralla kunnon pyörän niin ota kunnon tyypit molemmilla pyörillä (Busa/Kawa) niin huomaat käytännössä mitä tarkoitan.
Hmm... muuten tiedän ihan oikeesti mistä puhun. Nimittäin 12 ärrällä olen ajanut vajaassa vuodessa 20000 km ja Busalla 260 km ja nyt jo tiedän kumpi minulle sopii paremmin.
Terv. tyytyväinen uuden Moottoripyörän omistaja