• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

12r Kawa meni vaihtoon.....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ksth2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja ajattelinkin tsekata tilanteen, miten takin kääntäjä otetaan vastaan. Nimittäin ostin uuden ajamattoman Busan väriltään musta/purppura. Ja yllättävää kyllä Takatalon pojilta salosta asiallista palvelua sain.Hmm.... saaps nähdä tuliko onnistunut ostos. No huomiselle tulee onneks hyvä keli, niin pääsee sisään ajoo alotteleen inhimillisissä oloissa.
sport05.gif
t. ex Kst12r Hmm... nykyään ksthb

Miksi halusit vaihtaa 12r:n busaan ?.

Kyselen ihan mielenkiinnosta, koska mm. nämä kaksi ovat potentiaalisia vaihtoehtoja seuraavaksi pyöräksi...

Onneksi noi syrjähypyt on mahdollista korjata... meinaa et seuraava saa sit luvan olla kawa taas...

062802jumpie_prv.gif
ei muuta kun Onnea!  
062802jumpie_prv.gif

Sepe jo kerkesikin antamaan osoitteen.....  
buttrock.gif

Agostini HoleHeads Busanisti

Oishan tuo huonomminkin voinut mennä, esim. jos oisit vaihtanut Hondaan
tounge.gif
biggrin.gif

Onnea vaan matkamopolle
062802moto_prv.gif

Kyselen ihan mielenkiinnosta, koska mm. nämä kaksi ovat potentiaalisia vaihtoehtoja seuraavaksi pyöräksi...
Ai miksikö, hetken mielijohteesta. Jostain kumman syystä kawani rupesi tuntuun vanhalta "raikältä", Ja vaihtoehdot uuteen oli aika vähissä. Kovin paljoo tehoista en halunnut tinkii ja busa oli se ainut erillainen vaihtoehto. Ja parhaan kaupan busaan sain. Tosin samanlaiseen kawaan vaihto ei kiinnostanut, välirahakin olisi ollut karmee n. 6000e.
Nyt olen ajanut Busalla 280km ja huomenna eli perjantaina on eka huolto Ylivieskassa. Reissun päälle siis menossa.

Ja ihmettelijöille sen verran, Nyt olen saanut ostettua ihan oikeesti minulle super mieluisen mopon. Ja voisinkin heittää muutaman tyytyväisyyteen johtavan jutun: Busassa ei katteet rämise, vaihteisto toimii kuin ajatus, mielestäni huomattavasti parempi viimmeistely/suunnittelu, aerodynaamisesti aivan omaa luokkaansa, Jarjettömän hyvä vääntö moottorissa, sopii paremmin tytyjen kyydittelyyn, ja erotut massasta tosi hyvin, Hmm... lisää mahdollisuuksia........ tiedät kyllä, ikinä ei ole liikaa "hyviä ystäviä" heh,heh. Ja takaisin asiaan, Kulutus huomattavasti pienempi kuin Kawassa. Hei ihan oikeesti jos meinaat valita kerralla kunnon pyörän niin ota kunnon tyypit molemmilla pyörillä (Busa/Kawa) niin huomaat käytännössä mitä tarkoitan.

Hmm... muuten tiedän ihan oikeesti mistä puhun. Nimittäin 12 ärrällä olen ajanut vajaassa vuodessa 20000 km ja Busalla 260 km ja nyt jo tiedän kumpi minulle sopii paremmin.

Terv. tyytyväinen uuden Moottoripyörän omistaja
062802jumpie_prv.gif
sport05.gif

Onnittelut!
062802jumpie_prv.gif
Osasinkin odottaa juuri tuollaisia kokemuksia. Mutta että Ylivieskaan huoltoon???
omg.gif

Ai miksikö, hetken mielijohteesta. Jostain kumman syystä kawani rupesi tuntuun vanhalta "raikältä", Ja vaihtoehdot uuteen oli aika vähissä. Kovin paljoo tehoista en halunnut tinkii ja busa oli se ainut erillainen vaihtoehto. Ja parhaan kaupan busaan sain. Tosin samanlaiseen kawaan vaihto ei kiinnostanut, välirahakin olisi ollut karmee n. 6000e.
Nyt olen ajanut Busalla 280km ja huomenna eli perjantaina on eka huolto Ylivieskassa. Reissun päälle siis menossa.

Ja ihmettelijöille sen verran, Nyt olen saanut ostettua ihan oikeesti minulle super mieluisen mopon. Ja voisinkin heittää muutaman tyytyväisyyteen johtavan jutun: Busassa ei katteet rämise, vaihteisto toimii kuin ajatus, mielestäni huomattavasti parempi viimmeistely/suunnittelu, aerodynaamisesti aivan omaa luokkaansa, Jarjettömän hyvä vääntö moottorissa, sopii paremmin tytyjen kyydittelyyn, ja erotut massasta tosi hyvin, Hmm... lisää mahdollisuuksia........ tiedät kyllä, ikinä ei ole liikaa "hyviä ystäviä" heh,heh. Ja takaisin asiaan, Kulutus huomattavasti pienempi kuin Kawassa. Hei ihan oikeesti jos meinaat valita kerralla kunnon pyörän niin ota kunnon tyypit molemmilla pyörillä (Busa/Kawa) niin huomaat käytännössä mitä tarkoitan.

Hmm... muuten tiedän ihan oikeesti mistä puhun. Nimittäin 12 ärrällä olen ajanut vajaassa vuodessa 20000 km ja Busalla 260 km ja nyt jo tiedän kumpi minulle sopii paremmin.

062802jumpie_prv.gif
sport05.gif
Vakuuttavat perustelut. Uskottava se on; niin moni on Hayabusaa kehunut eri foorumeissa, että vaikea on tuossa luokassa parempaa löytää...

062802jumpie_prv.gif
sport05.gif
Ja juttu jatkuu. No niin eka kesäloma reissu sai tylyn lopun. UUsi busani osoittautui ns. maanatai kappaleeksi 1250 km kohdalla. Ketjut rattaat loppu, säätövara finaalissa ja pyörä käyttökelvottomassa kunnossa.Ketjulinja ihan metsässä,vika todennäköisesti svingissä/rungossa. Matkan teko loppui Ylivieskaan ja jalka mieheksi jouduin. Hmm... tänään sain tuomion klo 10.30, Vaihdetaa takasvingi, tilaus japanista toimitus aika noin 4 viikkoo.  
eek.gif
Eipä mitään mietin vaihtoehdot, ja soitto takatalon pojille, kerroin tilanteen. Suoralta kädeltä Kerroin mitä haluan, uusi pyörä (vanhaa susikappaletta en huoli) ja jos ei käy niin kauppa puretaan ja haluan 12 ärräni ja välirahan takaisin. Busani myyjä otti asiani heti hoidettavaksi ja parin tunnin kuluttua sain puhelun Takatalolta ja toivotun vastauksen. Pyörä vaihdetaan veloituksetta uuteen.  Ja on huomenna noudettavissa ja uusi pyörä luovutus huolletaan suurennus lasin kanssa.  
062802jumpie_prv.gif

Toivottavasti seuraava Busa on kunnollinen, sillä muuten pyörä on Kympin arvoinen ominaisuuksiltaan
sport05.gif

palataan juttuun kunhan lisää päiväkirjaan tulee merkintöjä
talktohand.gif

Back