G
Guest
Guest
Mistähän sais hommattua 12:seen ohjausiskarin, tuntuu olevan aika kivenalla.Öhläriltä, wp, bitubolta ei ainakaan löydy, jos jollain olis iskarin pituus edes tiedossa niin vois teettää kiinnikeet siihen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuollahan noita olis...Mistähän sais hommattua 12:seen ohjausiskarin, tuntuu olevan aika kivenalla.Öhläriltä, wp, bitubolta ei ainakaan löydy, jos jollain olis iskarin pituus edes tiedossa niin vois teettää kiinnikeet siihen.![]()
Niinpä, se on kyllä pyörä joka ei sitä tarvitse. Jos haluaa vähän huonontaa ohjausta ja luulee saavan irtopinnoja nakkikiskalla niin sittenhän sen hankinta on ihan perusteltuaTarviiko se ??
Itse en ainakaan ole vielä tarvinnut.
Mulla on itellä muzzyn ohjausiskari enkä ole katunut hankintaa. Kyllä siitä on selkeesti hyötyä, tämä taitaa olla taas kateellisten panetteluaNiinpä, se on kyllä pyörä joka ei sitä tarvitse. Jos haluaa vähän huonontaa ohjausta ja luulee saavan irtopinnoja nakkikiskalla niin sittenhän sen hankinta on ihan perusteltuaTarviiko se ??
Itse en ainakaan ole vielä tarvinnut.![]()
No ilmankos 1000 gsxr on ihan paska ajaa samoin kuin 1000 fireblade kun niissä on tuo iskari jo valmiina tehtaalta. Ihan paska ohjaus ja kankea kääntää kurviin.Niinpä, se on kyllä pyörä joka ei sitä tarvitse. Jos haluaa vähän huonontaa ohjausta ja luulee saavan irtopinnoja nakkikiskalla niin sittenhän sen hankinta on ihan perusteltuaTarviiko se ??
Itse en ainakaan ole vielä tarvinnut.![]()
Luulisin nähneeni sinunkin asuntovaunusi kerran tuolla Hiidenveden kioskin pihassa.Saattoi tietysti olla jonkun muunkin mutta että joku muukin asuntovaunua vetäisi 12r:llä.saa kait siihen zx12r kwaakkuun laittaa haluamiansa varusteita TLL huomioonottaen ja makunsa mukaankin. toisista varusteista voi olla enemmän havaittavaa hyötyä kuin toisista. jotkut kuulemma laittavat ihan persiökärriönkin sellaisen perään, hurjio, hehiö.