• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

12r:ään ohjausiskari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Mistähän sais hommattua 12:seen ohjausiskarin, tuntuu olevan aika kivenalla.Öhläriltä, wp, bitubolta ei ainakaan löydy, jos jollain olis iskarin pituus edes tiedossa niin vois teettää kiinnikeet siihen.
bowdown.gif

Itse ainakin kaipailisin vakauttais ajoa rajuissa kiihdytyksissä ja nopeissa suunnanvaihdoissa.... mut jokainen tavallaan...

Mulla on tuo Hyperpro RSC (progressiivinen) iskari laitettu edellisen omistajan toimesta. Vaikuttaa laadukkaalta ja näyttää hyvältä. En ole koskaan ajanut ilman sitä niin ei pysty sanomaan että auttaako se jotain.

Tarviiko se ??
Itse en ainakaan ole vielä tarvinnut.
Niinpä, se on kyllä pyörä joka ei sitä tarvitse. Jos haluaa vähän huonontaa ohjausta ja luulee saavan irtopinnoja nakkikiskalla niin sittenhän sen hankinta on ihan perusteltua
biggrin.gif
Mulla on itellä muzzyn ohjausiskari enkä ole katunut hankintaa. Kyllä siitä on selkeesti hyötyä, tämä taitaa olla taas kateellisten panettelua
smile_org.gif

Tuskin ihan kaikkia modeja muutenkaan 'tarvitsee' vaan ne vaan on kivoja lisäyksiä muutenkin jo mahtavaan pyörään
wink.gif

En minäkään ole havainnut mitään syytä miksi pitäisi olla vaimennin.
Keulit,kiihdytät,mitä vaan niin on kuin juna,ei mitään ongelmia.On kuitenkin vain matkasportti.

Kyllähän se keula pikkuisen hakee kun se juuri vielä ottaa asfaltin pintaan mutta ei kait semmonen mitään haittaa antaa sen heilutella tankoa.
Todellisen tarpeen huomaa kun käy ajamassa jollakin 1000 kyykyllä niin se tuntuu kyllä että tähän olisi pakko saada jotakin rauhoittavia
tounge.gif

No tuota. En tiedä oliko syynä jo hieman ajettu eturengas (Metzeler M1) vai mikä, mutta etenkin viime kesänä lähti todella rajusti vispaamaan, kun alkoi kiihdyttää kaarteessa yli 140kmh vauhdeissa, siis useampia kertoja. Tälle kesälle pitäisi tuo ohjausiskari vihdoin saada asennattua, eli Scott:n valmistama malli kyseessä.

Mutta muuten ei kyllä voi sanoa, että olisi edes ollut tunnetta mistään vaivasta.

Jos haittaa ajoa, niin pitää sitten ottaa pois ja laittaa vaikka tuohon Kotariin.

Tarviiko se ??
Itse en ainakaan ole vielä tarvinnut.
Niinpä, se on kyllä pyörä joka ei sitä tarvitse. Jos haluaa vähän huonontaa ohjausta ja luulee saavan irtopinnoja nakkikiskalla niin sittenhän sen hankinta on ihan perusteltua
biggrin.gif
No ilmankos 1000 gsxr on ihan paska ajaa samoin kuin 1000 fireblade kun niissä on tuo iskari jo valmiina tehtaalta. Ihan paska ohjaus ja kankea kääntää kurviin.
crazy.gif

Ei se ohjausta mihinkään huononna vaan pyrkii estämään sen ettei pyörä lähde vatkaamaan kun esim. kiihdytät näillä niin erinomaisilla härmälän karjapoluilla.

saa kait siihen zx12r kwaakkuun laittaa haluamiansa varusteita TLL huomioonottaen ja makunsa mukaankin. toisista varusteista voi olla enemmän havaittavaa hyötyä kuin toisista. jotkut kuulemma laittavat ihan persiökärriönkin sellaisen perään, hurjio, hehiö.

saa kait siihen zx12r kwaakkuun laittaa haluamiansa varusteita TLL huomioonottaen ja makunsa mukaankin. toisista varusteista voi olla enemmän havaittavaa hyötyä kuin toisista. jotkut kuulemma laittavat ihan persiökärriönkin sellaisen perään, hurjio, hehiö.
Luulisin nähneeni sinunkin asuntovaunusi kerran tuolla Hiidenveden kioskin pihassa.Saattoi tietysti olla jonkun muunkin mutta että joku muukin asuntovaunua vetäisi 12r:llä.
Asuntovaunu oli silmämäärin arvioituna n.2m pitkä,n.1m korkee,n.1m levee,joku ikkunan tapainen ja sisäänkäynti konttaamalla(kai) takaa.
Joku vuosi aikaa on kulunut,ettei oikein enää muista.

hyvin paljon mahdollista, että olet nähnyt jus mun kärriöni. kotisivuilla on siitä kuviakin galleriassa, jos kaipaat muistinvirkistystä. siinä on kaksi kulkuaukkoa, sivulla ja takana. taka-aukko on pääasiassa ihmisenmentävä ja etuaukostakin pääsee ilman ajokamoja pujottautumaan tai laiha ajokamoissakin, mutta on enimmäkseen tavaroille ja rakeille se. sitten on kattoluukku ja tuuletusräppänöitä. nuo mitat pitävät aika hyvin paikkansa.

Back