Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä toi cebari liian pieni sun kokoselle taitaa olla. Ite oon 188 ja just mahdun gixerillä ajaan.Ei oikein nappaa toi Hondan Varadero![]()
Mites Honda CBR 125? 187cm pitkä oon..Toi CBR on kyl hiton matala, katoin et istuinkorkeus 776mm![]()
Lisää vaan ehdotuksia
Hinnalla ei oo väliä, eikä onko 2 vai 4 tahti..paljo suunnillee hintaluokka ja sit et 2t vai 4t
![]()
Siinä tapuksessa tuliterä Aprilia Rs tai Cagiva mitoHinnalla ei oo väliä, eikä onko 2 vai 4 tahti..paljo suunnillee hintaluokka ja sit et 2t vai 4t
![]()
Paljos Cagiva mitossa ist korkeus?Siinä tapuksessa tuliterä Aprilia Rs tai Cagiva mitoHinnalla ei oo väliä, eikä onko 2 vai 4 tahti..paljo suunnillee hintaluokka ja sit et 2t vai 4t
![]()
![]()
Ainakin 2005 istuin korkeus on 76 cmPaljos Cagiva mitossa ist korkeus?
OkHonda CBR ei ole liian pieni! Pystyt varmasti ajamaan cbr:llä, ehkä saattaa hiukan aikaa kestää, mutta löydät varmasti kivan ajoasennon. Jopa yli 190 senttiset ovat ajaneet cbrää kunnialla.
Jos paljon tulee matkaa ajettua, niin suosittelen cbrää. Se on halpa pitää, vie bensaa n. 3litraa sadalla, eikä puudu paikat pitemmässäkään ajossa. Myös isommille ihmisille tämä sopii hyvin. Ulkomittoja ei kannata kauhistella! Mikäli cbr olisi hiukan leveämpi, kukaan ei kauhistelisi sen kokoa.
Kannattaa käydä kokeilee!
Jos ei kerran rahasta ole kiinni, ei sinun kokoiselle noilla spekseillä ole kuin yksi vaihtoehto - Varadero. Itse olen ajellut 400 km:n siirtymiä matkatavaroiden kera lasten piikillä. Enpä olisi 2-t kyykyllä/CBR:llä kehdannut lähteä. Ja Varaderosa sopii myös aikuinen kyytiin, mitä optiota ei taida muissa olla!Hinnalla ei oo väliä, eikä onko 2 vai 4 tahti..paljo suunnillee hintaluokka ja sit et 2t vai 4t
![]()