Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ferodot ja orggikset vierekkäin,samasta pajasta mielestäni peräisin. Mulla rahiseee etujarru jos ei malta rengasta keskittää just kohalleen. Ei ihan oo siinä akselin merkin kohalla se optimi.Hanskabel sanoi:On tämäkin nyt taas varsinaista tiedettä
Hondan alkuperäisissä paloissa niitä sintterivyöhykkeitä on neljä, kun taas EBC-FA261HH paloissa niitä on kaksi. Lisäksi netissä oli joku prosyyri missä sanottiin:
"IMPORTANT NOTE: Remove old Honda shims and insulator from original pads and fit on backplate side of new EBC pads."
Mahtaakohan nuo EBC palat edes toimia oletuksena bläkkärissä, vai pitääkö tästä lähteä tilailemaan Hondan originaaleja?!? Onko joku saanu niitä kunnialla toimimaan?
Pennanen sanoi:Ferodot ja orggikset vierekkäin,samasta pajasta mielestäni peräisin. Mulla rahiseee etujarru jos ei malta rengasta keskittää just kohalleen. Ei ihan oo siinä akselin merkin kohalla se optimi.
Hanskabel sanoi:Miten tuo keskittäminen pitäisi oikeaoppisesti tehdä?
Ite tein silleen, että akselin paikalleen tunkemisen jälkeen lähdin pyörittelemään rengasta ja painelin etujarrua välillä ja sitten lähdin hieman kiristämään akselipulttia ja sama pyörittely. Siten kun akselin pultti oli vedetty momenttiin, niin kiristin teleskooppien pohjassa olevat pultit. Mahtoiko mennä edes sinne päin? Ainakin jarrut pelasivat ok testiajon jälkeen, eikä jääny hankaamaan.

Allekirjoittanut 190 cm ja 0,1t sun painoluokituksessa. Aikaisempi rätkä oli 1000F (sitä aikaisemmat ei nyt aiheena), nyt XX. Hyvä asento ajaa, itse asiassa parempi kuin 1000F:ssä, tietäen että on vastakkaisiakin mielipiteitä. Itse pidän kyykymmästä asennosta, joten XX sopii hyvin. Originaaliplexi toimii jotenkin, mutta tilauksessa Powerbronzen tuplakupla kokeeksi. Jos kiinnostaa, tästä hieman off-topic-aiheesta saat tietoa kun kupla on asennettu ja koeajettu.
-JiiHoo- sanoi:Avaanpa minäkin sanaisen arkkuni tässä keskustelussa, halusitte tahi ette..
Ostin männä lauantaina tuommoisen 2004 mattamustan kultaisilla vanteilla olevan bläkkärin.
Joka suunnalla tohkataan että tuo on one-year-only-erikoismalli, mutta mistä syystä?
Tuliko tehtaalla täyteen jotain pyöreitä vuosia tuolloin, vai mitä tuolla juhlitaan...?
Laite on muuten tälläiselle noviisille ihan tolkuton tykki verrattuna tuohon toiseen tallista löytyvään f4i -cebariin, mutta siinä ei liene kenellekään mitään uutta.
Yksilö on maustettu valmiiksi jo pcllä ja yoshin 4-2-1 putkella ja trs -pöntöllä ilman killeriä, niin ääntäkin piisaa yhtä paljon kuin voimaakin.![]()

CebariTonni sanoi:Onko kukaan säätänyt XX:n ajovaloja ylös/alas tai sivusuunnassa. Mulla näyttää ehkä himppasen liian ylös, ja vaikka kuinka pyörittelen säätörullaa tapista tappiin, niin mielestäni valokeila pysyy samassa paikassa ja himppasen pitäs saada valokeilaa lähemmäs. Onko kellään ollu samanlaista ongelmaa. Eihän siellä valopaketissa keulassa tarvii avata mitään muuta "kiristys ruuvia" ennen kuin alkaa rullaamaan säätönuppeja? Ja vaikka kumpaa tahansa säätörullaa pyörittää, niin ajovalon lasin takana ei liiku mikään sivu tai pystysuunnassa.