joo se huppu mulla on auki en oo kaikkia liittimiä aukonut sen jalaksen katkasimen testasin laittamalla oikosulun niin tuntui jalaksen kytkin olevan kunnossa. huomasin semmoisen piirteen että kun antaa vapaallakin pyöriä ja pomppaa satulassa niin kone sammuu
pitää aukoo ne kaikki liittimet, laturilta regulaattorille menevän liittimen oon jo pari vuotta sitten poistanut.
näin se poliisipoika minua opasti että PC olisi viritys palikka ja siten muutos katsastettava samoin kun E hyväksytyt mivv.n pöntöt ja takakumikin oli poikkeava rek.otteesta, ei auttanut puheet "virityksestä" joka parhaiten onnistui poistamalla alkuperäiset pöntöt pois ja pyörän paino keveni yli 10kg.
onneksi olin ollut ennakoivasti fiksu tietäen nämä innokkaat savolais pollarit ja en kuljettanut mukanani alkuperäistä rek.otetta
joten taas on puhdas paperi satulan alla
(kunnon scanneriin pistetyt rahat ei mennyt hukkaan)
pitää aukoo ne kaikki liittimet, laturilta regulaattorille menevän liittimen oon jo pari vuotta sitten poistanut.näin se poliisipoika minua opasti että PC olisi viritys palikka ja siten muutos katsastettava samoin kun E hyväksytyt mivv.n pöntöt ja takakumikin oli poikkeava rek.otteesta, ei auttanut puheet "virityksestä" joka parhaiten onnistui poistamalla alkuperäiset pöntöt pois ja pyörän paino keveni yli 10kg.
onneksi olin ollut ennakoivasti fiksu tietäen nämä innokkaat savolais pollarit ja en kuljettanut mukanani alkuperäistä rek.otetta
joten taas on puhdas paperi satulan alla
(kunnon scanneriin pistetyt rahat ei mennyt hukkaan)

mutta nyt ei ollut minkäänlaista nykimistä