Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PC III,pönikät ja säätöön....ja kuoppa siirtyy lompakkoon.Kulutuskin kasvaa n.Ltr/100km...mutta on kuin alla olisi uusi astetta tehokkaampi pyörä....kannattaaHemuli59 sanoi:Ruiskuhan se on tuo minun pyöräni. No, olisko jotain tehtävissä, miten laihalla käynnin ja kuolleen kohdan saisi korjattua?
Hemuli59 sanoi:Ruiskuhan se on tuo minun pyöräni. No, olisko jotain tehtävissä, miten laihalla käynnin ja kuolleen kohdan saisi korjattua?
Maintenanceman sanoi:Onkos tuo -99 kaasaripeli ilman katteja, ja sulla ruisku ja katalysaattorit. Noissa on muistaakseni tehoeroa hiukan kaasarimallin hyväksi.
Ruiskun ohjelma aiheuttanee tuon kuolleen kohdan, laihennettu tuolla kierrosalueella ehkäpä päästönormien takia.
K-Päkä sanoi:Niin ja tulossahan on Yoshimuran kokoputkisto yhdellä vaimentimella.![]()

janneja sanoi:Te, jotka olette modanneet takaloksua lyhemmäksi.
Minne olette asentaneet satulanavaus-lukon?
Entä heijastimen?
eeroolli sanoi:Jos haluaa tuota xx:n takaosaa sirommaksi, niin tuskin kannattanee takaloksun lyhennys vaan
hankkii omaan makuun sopivan undertrayn, esim: http://www.jesterstrickbits.co.uk/products/Undertray-Honda-CBR1100XX-Blackbird-1999%3E2006.html
Tuo heijastin takana lienee turhake, vaikka on asetusten mukainen ;D
janneja sanoi:Te, jotka olette modanneet takaloksua lyhemmäksi.
Minne olette asentaneet satulanavaus-lukon?
Entä heijastimen?

Maintenanceman sanoi:Mulla X-11 eli siis nakuversio BB:stä, PowerCommander + lambda huijari, putkisto ja suodatin.
Penkissä säädettiin kartat kohdalleen, tavoitteena hyvä ja tasainen ajettavuus eikä max teho.
Toimii ihan erilailla kuin "vakio".
pitää nyt kun talven aikana taas purkaa ja huoltaa x.n niin rasvata kaikki johto liitokset jos vaikka tuolla sateisella kesäisellä ajosäällä olisi ollut vaikutusta asiaan.
janneja sanoi:Bläkkäri sai joululahjaksi PCIII:n, putkiston, ketjurasvarin jne.
Mitäs tuolla PC:n paristojohdolla on tarkoitus?
Milloin se tarvitsee 9V:n paristoa?
janneja sanoi:Bläkkäri sai joululahjaksi PCIII:n, putkiston, ketjurasvarin jne.
Mitäs tuolla PC:n paristojohdolla on tarkoitus?
Milloin se tarvitsee 9V:n paristoa?