Sivulla 38 on näköjään ollu tosta mutterista juttu... Sieltä bongasin momentiksi tosiaan se 103Nm eli pidennetty varsi voi kyl olla ihan hyvä idea kun tota lähtee aukasemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
janneja sanoi:Milläs tuo "ufomutteri" aukeaa nätisti?
Siis tuo emäputken mutteri.
rautiar sanoi:Olisko jollain tietoa,mulla on vm -05 bläkkäri ajettuvähän yli 30tkm n 3000rpm senykii ja paikallan kun laittaasamat kiekot niin ne pysyy vähän aikaa ja sitte rupeaa laskemaan jonkun verran.Pyörään on vaihdettu tulpat, ilmanputsari,sekä ruisku on synkattu sama touhu jatkuu.Jos jollain on tietoa otan kiitollisena vastaan.
rautiar sanoi:Kiitti tiedoista,onko kellään tíetoa jos laittaa voimakomentajan ja säädättää sen liikkeessä loppuisiko sillä nykiminen.

suzuki03 sanoi:Onkos kenelläkään takavaloa mitä Jaws myy jossa jarruttaessa syttyy XX logo?Onkohan E-hyväksytty?Näyttää kuvassa ainakin hienolta![]()
suzuki03 sanoi:Loppuu....sitten se nykäsee vaan kerran![]()
rautiar sanoi:Olisko jollain tietoa,mulla on vm -05 bläkkäri ajettuvähän yli 30tkm n 3000rpm senykii ja paikallan kun laittaasamat kiekot niin ne pysyy vähän aikaa ja sitte rupeaa laskemaan jonkun verran.Pyörään on vaihdettu tulpat, ilmanputsari,sekä ruisku on synkattu sama touhu jatkuu.Jos jollain on tietoa otan kiitollisena vastaan.
rautiar sanoi:Kiitti tiedoista,onko kellään tíetoa jos laittaa voimakomentajan ja säädättää sen liikkeessä loppuisiko sillä nykiminen.
arsu sanoi:Mulla -06 Bläkkäri,38tkm; samat "häiriöt" oli mulla viime kesään asti.Oletin "vian" olevan päästönormeissa eli kone kävi liian laihalla ja röörit moottorista ulos liian ahtaat.Vaihdoin mopoon Yoshimura RS-3 full exhaust(ei db killeriä,lambdaa eikä kattia)+PC III usb+KN vaparin ja vielä ammattimies sääti dynossa.Kaikki nykimiset ajossa ja kierrosten "heijailut" paikallaan hävisi.Moposta lähti tuhti määrä kiloja pois ja tilalle tuli:kaasun toiminta on herkkää/tarkkaa ja ei tule kierrosten noustessa mitään tehopiikkiä tai -laskua,tuli myös jokunen hv/kw ja nm lisää.[/QUOTE
Eli jos laittaa pelkän voimakomentajan saako sillä nykimisen loppumaan(komentaja pitää vissiin asennuttaa jollain ammattimiehellä)Asun itse sellaisella alueella että heti tulee sanomista jos ääntä lähtee vähänki enemmän.Ja jos tuo tepsii oon ikusesti kiitollinen.

Fazer -03 sanoi:Vaihdoin tuossa talven pimeinä aikoina polttoainesuodattimen ja uusin samalla tankin pohjatiivisteen. Vanha tiiviste oli jo päivänsä nähnyt ja tuli sitten uusittua sekin. Jokin meni pieleen kun uusi tiiviste alkoi vuotamaan n. 3 viikon jälkeen (onneksi ei tullut laitettaua tankkia täyteen vaihdon jälkeen.)
Itse tein seuraavalla tavalla homman joka sitten kusi:
-pintojen huolellinen puhdistus
-tiiviste paikalleen
-ruuvilukitteella ja 10Nm kireyteen ristiinkiristäen.
En käyttänyt erillistä tiivistesilikonia (olisiko pitänyt?)
Kuinkas muut ovat operaatiosta selvinneet?
Kyseessä vm. 2001 ruiskupeli.
cbrantti sanoi: