• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1100XX (Blackbird)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FixxaH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
XX-xenon sanoi:
mulla siihen toimi ristipäämeisseli ja kunnon vääntö. ei tainnu olla edes tiukassa.

vakkari menee suoraan heittämällä tangonpään painon ruuvinreikään.

Isän pyörästä yritettiin kerran ottaa pois niin ei inahtanutkaan, vaikka naputettiin vasarallakin yms. --> siihen jäi ja siinä pysyköön :)

Täytynee tänään kokeilla lähteekö. Toivotaan parasta, ja pelätään pahinta :)

Missäs pyörässä sijaitsee toinen lamda anturi ? :D Monessa paikassa lukee että olis kaksi lamdaa,mutta en kyllä ole löytänyt kuin yhden,vaikka olen käyttänyt putkiston irti.Kertokaas viisaammat :right:
Pyörähän oli XX vm 06

MikeTyson sanoi:
Missäs pyörässä sijaitsee toinen lamda anturi ? :D Monessa paikassa lukee että olis kaksi lamdaa,mutta en kyllä ole löytänyt kuin yhden,vaikka olen käyttänyt putkiston irti.Kertokaas viisaammat :right:
Pyörähän oli XX vm 06

Ei toista ole.Monesti PC III:a varten ilmoitetaan tarvittavan 2:ksi O2-eliminaattoria....tiedä sitten onko joissain Amerikan malleissa niin?Omaan -06 malliin ei ainakaan tarvittu kuin yksi kpl. jotta FI-valo saatiin sammumaan

suzuki03 sanoi:
Ei toista ole.Monesti PC III:a varten ilmoitetaan tarvittavan 2:ksi O2-eliminaattoria....tiedä sitten onko joissain Amerikan malleissa niin?Omaan -06 malliin ei ainakaan tarvittu kuin yksi kpl. jotta FI-valo saatiin sammumaan

Juu niin minä aattelin ja täältä sain varmistuksen Kiitos vain

bug85 sanoi:
Heips,

onkos joku tilannut Jaws'lta tuota "köyhän miehen" (http://www.jaws-motorcycles.com/) vakionopeussäädintä? Miten toimii vai toimiiko huonostikkaan? :)

Mitenkähän tuo Jawsilta tilaaminen mahtaa mennä, kun Classic Billet Alluminium Bar Risers hinta vaikuttaa olevan 75 puntaa plus postitus 8,32£. Kuitenkin klikkaamalla word wide tilauslinkkiä, hinnaksi muodostuu $168.30. Ottaako PayPal välistä noin paljon, kun ei kurssin muutoksella pitäisi 170:tä dollaria tulla. Olisi mukava tietää paljonko raiserien lopulliseksi hinnaksi muodostunee.

Glauz529 sanoi:
Mitenkähän tuo Jawsilta tilaaminen mahtaa mennä, kun Classic Billet Alluminium Bar Risers hinta vaikuttaa olevan 75 puntaa plus postitus 8,32£. Kuitenkin klikkaamalla word wide tilauslinkkiä, hinnaksi muodostuu $168.30. Ottaako PayPal välistä noin paljon, kun ei kurssin muutoksella pitäisi 170:tä dollaria tulla. Olisi mukava tietää paljonko raiserien lopulliseksi hinnaksi muodostunee.

Ei kannata tilata ns. suoraan nettisivuilta, vaan lähettät Jaws'lle sähköpostitse hintakyselyn (olikohan price enquiry tms.), niin hän laskee kokonaishinnan ja laittaa perään linkin paypaliin, josta kyseisen summan voi maksaa.
Näin olen aina toiminut, ja hinnat ovat olleet kohdallaan - yleensä sivuilla mainittuja hinta alempia.

iridium (NGK) tulpat tilasin e-baysta englannista. kolmessa päivässä tuli postiin ja hintaa kaikkineen 55€. :thumbup:

Viimeksi muokattu:
Miten on ?? Mahtaako tuossa vakiossa putkistossa olla katti alkuosassa pukistoa siinä "littanassa"kohtaa koneen alla.Vai onko katit ainostaan vaimentimissa.Pyöräni on mallia 06.Tahtoo eroon kateista :D

Taitavat asua katit vaimentimien alkuputkissa, ns. käyrästö on lie ihan tyhjä. Oikaiskoon joku jos on parempaa tietoa, omani kun on katiton ja wanha. :jpstyle:

Viimeksi muokattu:
Tahtoo eroon kateista :D[/QUOTE]

Siis pöntöt vaihtoon:WAZAAP:.Muistaakseni vm.-07 ja siitä "nuoremmissa" pyörissä pitää olla catti "vara-osa vaimentimissakin" jos alkuperäisputkistossa on....siis pönikät varustettuna E-leimalla on lailliset -06 malleissa jos killerit on kiinni :D:D:D:D

miten minä oon aina ajatellu et katti on siellä alkupäässä putkea, käyrän lopussa. sliparit sitten tulee ilman kattia kuten orkkisvaimentajakin kun se on jo valmiina keulalla...

XX-xenon sanoi:
miten minä oon aina ajatellu et katti on siellä alkupäässä putkea, käyrän lopussa. sliparit sitten tulee ilman kattia kuten orkkisvaimentajakin kun se on jo valmiina keulalla...

Käytin vaimentajaa irti ja siellähän se katti majaili.Ja oli niin tukkosen näkönen paketti.Menee kyllä vaihtoon :grin:

On ne niissä pöntöissä, katittomassa on ohemmat ne vaimentimien ja käyrästön väliset putket. Eli katti tai katit
asustaa vaimentimien alkuputkissa.

XX-xenon sanoi:
kumpaa niistä? itella se tangon päähän ruuvattava ja toimii ihan ok. kunnolla ruuvaa sitä tiukemmalle ni pysyy kyllä.

Miten olet tuon "ruuvaamisen" tehnyt? Sitä ei viissiin voi yhdellä kädellä tehdä, vaan joudut ilmeisesti "avittamaan" kytkinkädellä?

bug85 sanoi:
Miten olet tuon "ruuvaamisen" tehnyt? Sitä ei viissiin voi yhdellä kädellä tehdä, vaan joudut ilmeisesti "avittamaan" kytkinkädellä?

siis vakkarin säätökö..?

sieltä päädystä sitä rosterista "tankopainoa" ruuvaamalla tiukempaan. tai sen tankopainossa olevaan kohtaa jossa on sellainen karhennus.

usein olen laittanut sopivaan kireyteen liikkeelle lähtiessä, kun pyörä on paikoillaan ja molemmat kädet vapaana. eihän xx:llä tarvi kovasti kaasutella kun kiihdyttää, kaasua voi käyttää maltilla tai siis vääntää kahvaa vain vähän, joten kaasukäsi ei paljon rasitu pienestä lisävastuksesta.

sopiva ajovaihde päälle ja säätö kaasukahvalla sopivaan nopeuteen ja :orgmp:

ajon aikana on helpompaa vääntää sitä kireämmälle koska se tuolloin vääntyy siihen suuntaan, missä kaasu höllätään tavallisesti. jos taas haluaa löysätä sitä niin sitten ei yhdellä kädellä välttämättä onnistu, koska kaasukahva avautuu enemmän puristuksissa hieman ollessaan ja kohta mennään kahtasataa.. :D

Viimeksi muokattu:
MikeTyson sanoi:
Miten on ?? Mahtaako tuossa vakiossa putkistossa olla katti alkuosassa pukistoa siinä "littanassa"kohtaa koneen alla.Vai onko katit ainostaan vaimentimissa.Pyöräni on mallia 06.Tahtoo eroon kateista :D

Mä oon myös elänyt aina siinä uskossa, että katit on nuo neliskanttiset lootat käyrästön puolivälissä, ennen lambda-anturia?

9546571.jpg

Voin olla kyllä väärässäkin... Mutta mulla olis kaupan koko vakio hormisto. Lähtee halukkaalle halvalla. Siitä sopii työstää katit pois, ilman pelkoa, että se ainoa oma kayrä menis v...iks.

KLIKS

XX-xenon sanoi:
siis vakkarin säätökö..?

sieltä päädystä sitä rosterista "tankopainoa" ruuvaamalla tiukempaan. tai sen tankopainossa olevaan kohtaa jossa on sellainen karhennus.

usein olen laittanut sopivaan kireyteen liikkeelle lähtiessä, kun pyörä on paikoillaan ja molemmat kädet vapaana. eihän xx:llä tarvi kovasti kaasutella kun kiihdyttää, kaasua voi käyttää maltilla tai siis vääntää kahvaa vain vähän, joten kaasukäsi ei paljon rasitu pienestä lisävastuksesta.

sopiva ajovaihde päälle ja säätö kaasukahvalla sopivaan nopeuteen ja :orgmp:

ajon aikana on helpompaa vääntää sitä kireämmälle koska se tuolloin vääntyy siihen suuntaan, missä kaasu höllätään tavallisesti. jos taas haluaa löysätä sitä niin sitten ei yhdellä kädellä välttämättä onnistu, koska kaasukahva avautuu enemmän puristuksissa hieman ollessaan ja kohta mennään kahtasataa.. :D

kiitoksia. Tuli tuossa viikonloppuna laitettua ko. härpäke paikalleen, mutta tuntui jotenkin vaikealta se säätö, niin ajattelin kysyä kokeneemmilta apua. Nyt kun vielä pari kuukautta jaksais, niin sitten :orgmp:

bug85 sanoi:
kiitoksia. Tuli tuossa viikonloppuna laitettua ko. härpäke paikalleen, mutta tuntui jotenkin vaikealta se säätö, niin ajattelin kysyä kokeneemmilta apua. Nyt kun vielä pari kuukautta jaksais, niin sitten :orgmp:

ja jos tuntuu liian löysältä se eikä kiristys vaikuta ni sitte soveltaa jotain niiden kahden muovirinkulan sisään/kaveriksi että se osa levenee/paksunee niin pitäis alkaa pysymään..

Deecu sanoi:
Mä oon myös elänyt aina siinä uskossa, että katit on nuo neliskanttiset lootat käyrästön puolivälissä, ennen lambda-anturia?

9546571.jpg

Voin olla kyllä väärässäkin... Mutta mulla olis kaupan koko vakio hormisto. Lähtee halukkaalle halvalla. Siitä sopii työstää katit pois, ilman pelkoa, että se ainoa oma kayrä menis v...iks.

KLIKS

Samat littanat on minun ikälopussa kaasaripelissä ja eikös tuon Lambdan kuulu olla ennen katteja? Pitänee josssain vaiheessa etsiä vedenpitävämmät todisteet siitä, että katit on vaimentimien alkuputkissa. :grin:

Back