Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä osta Piltemasta, vaikka siinä muutaman kympin säästää niin XX: työntäminen käyntiin on p**seestä.Akusta ?:s.-06 XX.n akku alkaa varmaan olemaan tiensä päässä jos on alkuperäinen...onkohan tuo Yuasa org akku kun siinä on Hondan logo?.Toimi kylläkin moitteettomasti koko kauden mutta ajattelin varmuudeksi vaihtaa keväällä uuteen jottei jää tien päälle jonnekin...eihän sitä XX:llä muuten jääkkään
.Ja saa suositella eri merkkistä ja luotettavaa akkua....![]()
vartalainen lähti oulun akkutalosta syksyllä muistaakseni vajaalla kuudellakympillä..Mulla on nyt Exide, tais maksaa jotain 50 eukkoa paikallisessa akkufirmassa.![]()
Bilteman akuissa on se hieno taika, ettei voi tietää millon sieltä tulee hyvä akku ja millon paska. Käsittääkseni ne aina ostelee akkuja eri valmistajilta, mistä milloinkin hyvän diilin saavat. liimaavat sitten vain omat tarrat päälle ja hyllyyn. Mut toisaalta, sehän on vähä niinku lottoa laittais?Älä osta Piltemasta, vaikka siinä muutaman kympin säästää niin XX: työntäminen käyntiin on p**seestä.Akusta ?:s.-06 XX.n akku alkaa varmaan olemaan tiensä päässä jos on alkuperäinen...onkohan tuo Yuasa org akku kun siinä on Hondan logo?.Toimi kylläkin moitteettomasti koko kauden mutta ajattelin varmuudeksi vaihtaa keväällä uuteen jottei jää tien päälle jonnekin...eihän sitä XX:llä muuten jääkkään
.Ja saa suositella eri merkkistä ja luotettavaa akkua....![]()
Mulla heitti halpis akku pitämästä virtaa ja sitä säätöä ei kyllä kauaa jaksanut.
janne
mistäs lähtien hondat on alkanu öljyä vuotamaan..?yyh, tulipas nolo viesti pyöräni säilöjältä :/
"Mulla on kaksi Triumphia, yksi BMW, yksi Polaris, kaksi Ducatia autotallissa + yksi Honda, joka vuotaa öljyä lattialle..."
Oma vuotaa täs kohtaamistäs lähtien hondat on alkanu öljyä vuotamaan..?yyh, tulipas nolo viesti pyöräni säilöjältä :/
"Mulla on kaksi Triumphia, yksi BMW, yksi Polaris, kaksi Ducatia autotallissa + yksi Honda, joka vuotaa öljyä lattialle..."![]()
varmaan Liikaa öljyä ketjussa joka valuu sitten siitä sivujalan juuresta lattialle kolme tippaa..![]()