Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jarno73 sanoi:mikä castrolissa sitten tökkii?
omassa hondassa kytkin pelittää moitteetomasti,eikä öljyä kulu....,ja ölpät ovat puhtaat 5 tonnin vaihtovälein,
tosin suodattimen vaihdan joka öljynvaihdon yhteydessä.
j3k3 sanoi:Ei pitkään tarvii olla käynnissä, niin lämmöt minuuteissa jo lähempänä 100C? ohan se syylari kyl suoraan pakosarjan ees, et sen puolee ihmettele jos vähä lämpii ja ilmakierrä.
j3k3 sanoi:Tiiätkö monessa asteessa flekti lähtee pyörii ? tai onko kukaan mitannut?
Ei uskaltas hyvinpaljoo satasen päälle laskee
ja mitä mieltä oisitte tuollasesta akusta -> http://www.storm-motor.fi/osat/moottoripyorat/honda/cbr1100xx/2005/dynavolt-dtz12-s-geeliakku/
bug85 sanoi:Flekti lähtee pyörimään (muistaakseni) joissain 101-103 välillä. Helteellä liikennevaloissa lämmöot on minulla käyneet maksimissaan 107 asteessa, mutta pyörähän alkaa varoittelemaan ylikuumenemisesta vasta 120 tienoilla. Siinä mielessä ei mitään häätää, vaikka nousevatkin reilusti yli 100 asteen.
j3k3 sanoi:No hyvä tietää.. On aina yhtä kuumottavaa, kun rupee lämmöt olee satasenpinnassa.. niino sepä tuo jähdnesteen idea onkin..

j3k3 sanoi:siinä 102 asteenpaikkeilla rupes pyörii ja tiputti johonkin 96 asteeseen
Tiiättekö mitää hyviä varaosasivuja pyörään? sellasia mistä löytyisi laaja osalista.. missä oisi staattorit, ketjunkiristimet yms. ite oon jo tuon löytänyt > http://www.storm-motor.fi
QUOTE]
Tuolta enkuista vaikka:
Esim 1. Wemotolta
Esim 2. Jawsilta
Tuolta taas voi katsoa rakenne/hajoituskuvia Ronayers vaikka onkin 03 malliin asti, niin muutokset malliin 05 minimaalisia![]()
j3k3 sanoi:siinä 102 asteenpaikkeilla rupes pyörii ja tiputti johonkin 96 asteeseen
Tiiättekö mitää hyviä varaosasivuja pyörään? sellasia mistä löytyisi laaja osalista.. missä oisi staattorit, ketjunkiristimet yms. ite oon jo tuon löytänyt > http://www.storm-motor.fi
Hankala tää keskustelu, kun kaikki samassa ketjussa nii vaikee ehtii tuoltapitäs olla oma foorumi mikä osioitu..
Mulla on -99... Haynesin opuksesta ainakin selviää aivan yksiselitteisesti mikä kaavio pätee, kunhan tietää vuosimallin ja onko US- vai muu maailma-versio.
Mutta siis vielä kerran, meneekö tässä päättelyssä jokin pieleen: Xenon sarjan mukana tuli johtosarja, missä 20A sulake. Ja johtosarjan kautta siis tarkoitettu sytytettäväksi KAKSI xenon-polttimoa YHTÄ AIKAA. Meitin sovelluksessa EI KOSKAAN sytytetä KAHTA polttimoa YHTÄ AIKAA. Ts. systeemi ei mun mielestä ota missään vaiheessa virtaa yhtä paljon kuin autoon asennettuna?
Pyörän omassa (alkuperäisessä) sulakerasiassa myös "vain" 20A sulake. Ja koko sähköjärjestelmä luultavasti mitoitettu siten, että sulake on se heikoin kohta.
Päättely: Mun mielestä ei pitäis olla huolta, vaikka valosysteemi olisi, niin kuin vanhassa mersussa: kaikki valojen virta kiertäisi valokatkaisijan kautta. Ilman minkäänlaista relettä.
Missä meni pieleen?
Jaa mutta: ei luulisi olevan kummonen homma laittaa virtamittari väliin ja kattoa kuinka paljon ottaa virtaa sytytysvaiheessa...
vanha sanoi:^ ei siihen kannata alkaa mitään ihmeitä virittelemään, kyllä tuo järjestelmä kestää xenonit ihan normaalisti kytkemällä.
Sitä pitkän valon xenonin tarvetta kannattaa miettiä kaksi kertaa. Itsellä on, mutta jälkeenpäin ajateltuna vähän turha sijoitus..melkein väittäisin, että kunnon halogeenilla saa paremman valokuvion. Toki jos tuninkimielessä ajattelee, niin molempiin vain xenonit!
Ps.yks joutava H7R- xenonsetti vois olla kaupan.