Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go-Za sanoi:Jaahas... meikäläisellä nyt alla ensimmäinen Bläkkäri. Kuudes pyörä noin kaiken kaikkiaan! Ihan ensimmäinen havainto on se että 40tkm ajamani BMW K1200S oli kovasti samanlainen pyörä, hieman tehokkaampi ja ärjympi... mutta ajoltaan ja tyyliltään kovasti samanoloinen. Valitettavasti tää Bläkkäri on minulle kuitenkin himpun liian ahdas!!! Eli talven aikana pitäisi saada klipareita ylös/ taaksepäin, Stormilla olisi myynnissä 3 + 3 cm siirtävä valmis paketti mutta saisiko vastaavaa jostain vähän edullisemmin??
Toinen mitä haluaisin pikkasen säätää olisi penkki, eli 1-2 cm ylemmäs niin olisin tyytyväinen, Onko se vain Comfort-penkin tilaus vai olisiko joku muu vaihtoehto olemassa??
niin sellasia en sieltä olekkaan vielä löytäny. Penkkiasia on monella mielessä kun se alkuperäinen ei oo oikein parhaimmasta päästä, jos kädentaitoja löytyy niin talvenaikana itse muokkaamaan, päällisen neuloo uuestaan ompelimot vaikka kirjoituksineen kaikkineen tai sitten Top-Saddlerilta jakkaran tilaukseen.Go-Za sanoi:Ei kun nimen omaan taaksepäin, eli lähemmäs kuljettajaa. Ajoasento pystymmäksi!
-mutta e-bay on ystävä
, tai kysele pyöräpurkaamoilta...
tanko ylös ja jalat alas, niin asento menee pystymmäksi. mun logiikalla..Go-Za sanoi:Ei kun nimen omaan taaksepäin, eli lähemmäs kuljettajaa. Ajoasento pystymmäksi!
Olisikin mielenkiintoista koklata BB:tä vifferin clipareilla. Edellisessä ei ollu mitää ja nykyisessä on a'bout 3,5cm korokepalikat ja parani ajoasento ainaki mulle paremmaksi ku ilman mitään. Ja onnistu kaikilla orkkis jutuilla laittaa lisäkalikat.Mikäs tää Jaws on? Tappajahai?XX-xenon sanoi:jawsilla koropalat 28mm kohtuuhintaiset

supaukko sanoi:Onko hyviä ehdotuksia millä massalla noi sais pursotettua umpeen?QUOTE]
Itse unohtaisin kyllä massat ja liimat... Poraa ne huonot popniitit pois ja tee homma uudelleen, tällä kertaa porausreikään sopivan tiukoilla rst niiteillä (vaatii sitten hieman hauista puristaa niitä pihtejä)