• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1100 viragoon äänet?!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turre74
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli viisaammilta apua... Miten saan (edullisesti) tykimmät äänet mun Viragoon, siinä on kiinni vakioputket. Onks esim. Stormilta saatavista yleis vaimentimesta mitään iloa / käykö mun pyörään?
withstupid.gif

Mitä yhtään Viragon kuvasta voi putkia nähdä niin saattaa olla hankalaa saada noita yleisvaimentimia kiinni ja mallikohtaiset putkistot, jos löytyy, maksavat yleensä mansikoita.
Äänissä on puolensa, ei niitä koviakaan ääniä viitsi kauaa kuunnella.

Ainakaan isompaan virreen(700-1100cc) ei yleisvaimentimia saa rakentelematta sopimaan, takapytyn käyrä kun tulee poikittain pyörän alle. Joutuu joko tekemään liitännän sivulle pönttöön tai mutkia jos käyttää kahta vaimenninta.

Itsellä on rakenneltu 2in1 pieneen auton läpivirtaavaan vaimentimeen, äänet on hyvät, vähän liikaakin huomiota herättävät kyllä.
biggrin.gif

No nii, mä katkasin putkien päistä ne naurettavat mehupillit pois ja porasin reikiä lisää ni rupes äänet paranemaan. Nyt tyhjäkäynnillä 92 db ja 4000 rpm 104db. Kuulostaa jo kutakuinkin V2 pyörältä
buttrock.gif

Tässä omassa (7pätkässä) on munkäsittääkseni aikalailla samanlaiset bologna-malliset, kun esim. stormilla ja hyvin näyttää sopivan (tosin esim. big bologna ei mahdu, ottaa takajarrun tankoon kiinni) Äänet on, kun isommassakin pyörässä (tosin sisuskaluja nuissa ei ole tainnut olla jo vähään aikaan.

Mutta tosiaan nuo pienemmät bologna/slashcutit menee pienellä vaivalla vielä paikalleen.

Miten on, jos mä poraan koko äänenvaimentimen päädyn pois ni tuleeko vaimennin pötköt mukana ulos vai onko ne kiinni toisessa päässä?
withstupid.gif

Back