Olen myös samaa mieltä.Tästä olen samaa mieltä. Olet harvinaisen oikein ymmärtänyt.Tästä naurettavasta keskustelusta ei voi vetää johtopäätöstä, että mikä mopotin on paras. Mutta yhden johtopäätöksen voi vetää: joitain ihmisiä ärsyttää ihan älyttömästi, että toiset tykkää Ducateistaan. Ja tässä Ducattinsa tyytyväisten ihmisten ahdistelussaan nämä sivusta vinkujat haluavat mennä naurettavuuksiin asti.
Kun vajaa vuosi sitten vaihdoin japsipyöräurani Ducatiin, en ollut tajunnutkaan millainen grande catastrofe siitä joidenkin motoristien pieneen henkiseen tilaan voi tulla. Minun ei ollut koskaan aikaisemmin tarvinnut perustella työpaikalla, huoltoasemalla ja töissä, että miksi ajan Honottajalla. Kun minulla oli Yömaha, ja kävin kulkineeseen liittyviä nettikeskusteluja, ei kukaan tuikituntematon moottoripyöräMIES, oikeen tosimotoristien heimopäällikkö, tullut vaatimaan todistetta oikeudestani tykätä japaninihmeestä. Mutta tässä pastakoneessa on joku outo juttu, näkymätön tekijä, joka saa alemmuudentuntoiset muoviluotimiehet vetämään morat tupeistaan ja käymään sanan säilällä hurjaan todisteluunsa siitä, kuinka typerää on ajaa alitehoisella ja kummallisesti muotoilulla, epäluotettavalla muka-RR-pyörälläni. Lisäksi nämä marjanpoimijat liikkuvat tässä ristiretkessään keskustelualueilla, joissa voivat olla varmoja että saavat jonkun Bolognalaiseen hurahtaneen lähtemään kanssaan tanssiin. Ja kohta taas mennään tyyliin Helenius - Nielikäinen. Omituista on se, ja päivästä toiseen let´s dance.
Osaa ihmisistä ihan häiritsi håntasta tukaatiin siirtyminen. Toisinpäin se olisi varmaan järkiin tuoloa. Kysyttiin monen toimesta, että miksi tukaati.. no kai siinä jotain vikaa on..
Tosiaan ihmisillä on joku kummallinen mielleyhtymä Ducatista, merkkiä pelätään ja sitä kummastellaan, vaikka se joittenkin tänne kirjoittavien japsimotoristien mielestä on "ihan tavallinen ja samanlainen kuin muutkin". Silti kun Ducatilla liikkuu niin usein ihmiset tulevat kyselemään, että ovatkos nuo luotettavia ja kiinnostuneita löytyy.
Minä pystyn käsitykseni mukaan luotettavasti kertomaan tietoa Ducatiin liittyen, koska sellaisen omistan, sillä ajan ja sitä itse huollan.
En suosittele Ducatia kaikille, mutta ne jotka ovat kiinnostuneita ja ymmärtävät asiaa niin ilman muuta kannattaa hankkia Ducati-merkkinen hieno tekninen laite!