• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1098R Bayliss tuli kotiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikkoyli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tai ainakin melkein kun piha ja siihen viettävä alamöki oli niin jäässä niin vietiin kaverin työpaikan halliin. Ohessa kuva jos onnistuu ladata. Pojat meinasi, että on paljon nätimpi kuin Desmosedici ja onhan se minunkin mielestä. Mutta Desmosedici on kunkku.
Piti tilata myös sopiva kaupassakäyntimopo

http://www.nextmoto.it/articol....307

eli entinen Gilera Pure-jet vm. 2003 ja 2000 km olisi myynnissä. Sillä on ajettu vain kauppamatkoja tai kun kortti on hyllyllä. Sääli olisi pitää parkissa vielä 7v ennen kuin vanhin lapsi täyttää 15.

Peite istuu kohtuullisesti, mutta ei sinne päinkään kuin Desmosedicin pikkutuhma punainen peite, joka edelleenkin tihkuu seksiä

Mukava katsella rikkaiden ihmisten laitteita
smile_org.gif

En ole mitenkään rikas tai edes varakas, mutta kaikki olen aina laittanut pyöriin. Eilen laskin mitä menee vakuutuksiin ja tulin siihen tulokseen, että mikä tahansa 2-auto (jos pitäisi olla) maksaisi enemmän kuukaudessa kun laskee arvonalennuksen, vakuutuksen, käyttömaksun, huollot ja bensat. Eli mulla menee vakuutuksiin n. 450 €/kk. Uudet vakuutusmallit olisi toivottuja niin pääsisi vähemmällä.

Pojat sanoo pörröksi kuitenkin...

Eikös toi ollut messuilla näytillä Ducatin osastolla??

Mulla on kans punainen seksi suoja 1098s päällä ja kyllä se näyttää hyvälle. Tietenkin jos Desmo ilmestyis sen alta kun ottaa pois niin sit olisin positiivisesti yllättynyt
062802jumpie_prv.gif

Olihan se, ja nyt olen nähnyt ehkä 5 kertaa. Joka kerta näyttää nätimmältä ja tuntuu uskomattoman kevyeltä. Kevättä odotellaan ja täällä pohjoisessa on toukokuu pahin kuukausi kun kesä ei tule sitten ei millään.

Ei mitään. Paketissa tulee tosin Termin täysränni ja sille sovitettu ECU (+peite, takastandi ja laatta jossa on TBR todistus). R:ssä on Termin sliparit ja niille sovitettu ECU.

Edit: Toippari se vaihtaa pyöriä kuin sukkiaan. Koskas sinä 1098:n ostit?
smile_org.gif

En ole mitenkään rikas tai edes varakas, mutta kaikki olen aina laittanut pyöriin. Eilen laskin mitä menee vakuutuksiin ja tulin siihen tulokseen, että mikä tahansa 2-auto (jos pitäisi olla) maksaisi enemmän kuukaudessa kun laskee arvonalennuksen, vakuutuksen, käyttömaksun, huollot ja bensat. Eli mulla menee vakuutuksiin n. 450 €/kk. Uudet vakuutusmallit olisi toivottuja niin pääsisi vähemmällä.

No ainakin emännän, jos semmoinen on, pitää olla pitkämielinen
tounge.gif
. Jos kaikki autoihin paasattu raha olisi saatu kanavoitua prätkiin, niin kyllähän talli voisi tosiaan toisenmoiselta näyttää...ei nyt ihan tuollaiselta, mutta kuitenkin.

Joo no kyl tos nyt hieman saa ylimäärästä hynkkyä olla
thumbs-up.gif
Itellä ei oo siltikää kun gixxeri pihassa vaikka kaikki rahat on siihen laitettu.
biggrin.gif
Mut tosi nätti prätkä, varmasti polttelee jo paljon jos vasta toukokuussa pääsee baanalle, koitaha jaksaa
062802jumpie_prv.gif

Ei mitään. Paketissa tulee tosin Termin täysränni ja sille sovitettu ECU (+peite, takastandi ja laatta jossa on TBR todistus). R:ssä on Termin sliparit ja niille sovitettu ECU.
Olenkos sitten ymmärtänyt väärin? Olen ollut siinä käsityksessä, että Baylississä on hiilikuituiset katteen, kun normi R:ssä on muoviset.

Sekä tavallisessa R:ssä että TBR:ssä on takakate, penkin aluset ja alakate hiilikuitua. Muissa näin ei ole. Sivukate ja etukate on kaikissa muovia.

On se paljon hienompi kuin perus 1098/1198-värit. Tekee todella paljon sirommaksi jo ennestään melko siron ja kapean pyörän. Hienoin messuilla olleista Ducateista
inlove.gif

Täytyy sanoa, että lievästi oon kateellinen tallin täytteistä. Ens vuodeksi sitten omakin vaihtoon  
wink.gif

Kylläpäs on onnistunut väritys,kiva jos näkis joskus tien päällä livenäkin.Mitäs olet ajatellut mopon hinnaksi,ei ole mitään käsitystä mitä noi on maksaneet?

Tosihan on ettei köyhän ole vara ostaa halpaa, Desmo ja Bayliss on hyvä ostos perseaukiselle.
tounge.gif

Back