• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

100org Kauden 2010 avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nasu, mää voisin ainakin tulla sun kyydissä sinne, mielellään poiskin  
biggrin.gif
Okei, mun kyydissä on siis vielä yks paikka vapaana. Kaksi kyytiläistä on jo ilmoittautunut.

Meidän kyydissä pääsee Pori-Rauma-Pori vielä sen saman yön aikana, jos omaan kotiin tahtoo nukkumaan
smile_org.gif

Eli tulossa iitu & Fox

Voi hö, just sama vkl ku on bookattu kalenteriin kauan sitten että Himos.
sad_orig.gif
Nytpä vähä harmittaa kyllä.
Oisin voinut jopa tarvitseville yöpaikkojakin tarjota, mutta, väärä vkl.

Missäs kaikki Raumalaiset ovat
nixweiss.gif
Yksi raumalainen on vasta mukana...
Ja muut orggilaiset, kaikki herättämään rauma talviunesta
033102beer_1_prv.gif

Mää en tunne ku yhen raumalaisen, se ei oo motoristi ja se on nyt paksuna, joten siitä ei kaiketi oo apua?
biggrin.gif

EDIT// Itse asiassa en oo varma onko se jo posahtanut, laskettu aika oli täs maaliskuun puolessa välissä  
omg.gif

MORE EDIT// En tarvitse kyytiä Raumalta pois, kuski noutaa mut Raumalta ja suunnataan heti aamusta Äänekoskelle heppaa katsomaan. Jännää tää elämä
062802moto_prv.gif

Mä voisin vannoa, että oon täällä foorumilla nähnyt raumalaistenkin kirjoituksia. Rohkeasti mukaan vaan kaikki!
033102beer_1_prv.gif

Mää niin mielelläni tulisin, kun kerran viime vuonnakin tuli käytyä...
Mutta perkule kun on "paikallisten" etkot samaan aikaan...
Ehkä si ensi vuonna?
smile_org.gif

Pitäkeehän kuitenkin hauskaa!!
033102beer_1_prv.gif

eli noin 10ihmisen voimin Raumaa herättelemään. pian pitänee alkaa ilmoittelemaan aloituspaikkaan osanottajamäärääää, joten vielä mahtuu mukaan....
033102beer_1_prv.gif

Jos ihmeempiä esteitä tule, niin tulen ihmettelemään Raumaa muutaman vuoden tauon jälkeen. Kyyti järjestyy välille Turku - Rauma - Turku. Yöllä siis ajelen takaisin. Pistäkää yv:tä jos kyydille olisi jollain tarvetta.

Loistavasti ensi viikonloppua ajatellen on tällä hetkellä fiilis, että koskaan en enää (taaskaan) ota.
ghostface.gif

No, ehkä ohkanen olo ehtii vahvistua viikossa...?

Viikossa ehtii vahvistua vaikka ja miten! Nimimerkillä huomisesta varmaan antibioottikuuri päälle, kiitos angiina! Estääkö se silti juomista? No ei!
033102beer_1_prv.gif
Paraneeko angiina silti? No ei välttämättä!
033102beer_1_prv.gif
Sitten haetaan uus bibulikuuri. Sunnuntaille tarvii varmaan varata matkajuotavaa, aamusella kaveri tulee noutamaan Raumalta ja lähdetään kurvailemaan Äänekosken kautta Heinolaan..
033102beer_1_prv.gif

Kas vain sanoi kasvain ja kasvoi vain...

No, asun tuosta bubista n. 300m päässä, joten kai minä sitten saavun paikalle...kävellen, polkupyörällä liikkuminen olisi jo liian liikunnallista.

Bileet jääpi väliin työviikonlopun vuoksi.

Olkaa ihmisiksi ja lisääntykää mieluummin kuin rikotte kauniin kaupungin paikkoja
tounge.gif

Ettei tartte sitten "keskustella".

Back