Nasu
R.I.P.
Okei, mun kyydissä on siis vielä yks paikka vapaana. Kaksi kyytiläistä on jo ilmoittautunut.Nasu, mää voisin ainakin tulla sun kyydissä sinne, mielellään poiskin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei, mun kyydissä on siis vielä yks paikka vapaana. Kaksi kyytiläistä on jo ilmoittautunut.Nasu, mää voisin ainakin tulla sun kyydissä sinne, mielellään poiskin![]()
Mietis nyt Timi uudemman kerran. Et varmaankaan muistaMää niin mielelläni tulisin, kun kerran viime vuonnakin tuli käytyä...
Mutta perkule kun on "paikallisten" etkot samaan aikaan...
Ehkä si ensi vuonna?![]()
Pitäkeehän kuitenkin hauskaa!!![]()
Zzzzz...zzzz... ummm...Missäs kaikki Raumalaiset ovatYksi raumalainen on vasta mukana...![]()
Ja muut orggilaiset, kaikki herättämään rauma talviunesta![]()
loistavaa, mukaan vaanZzzzz...zzzz... ummm...Missäs kaikki Raumalaiset ovatYksi raumalainen on vasta mukana...![]()
Ja muut orggilaiset, kaikki herättämään rauma talviunesta![]()
Voisihan sitä tulla pyörähtämään tapaamisessa, kun ei ole kuin reilu kilometri matkaa kotiovelta.![]()
Mukaan vaan, ja tosiaan, se polkupyöräkin kannattaa jättäää kotiin.Kas vain sanoi kasvain ja kasvoi vain...
No, asun tuosta bubista n. 300m päässä, joten kai minä sitten saavun paikalle...kävellen, polkupyörällä liikkuminen olisi jo liian liikunnallista.
Luota meihinBileet jääpi väliin työviikonlopun vuoksi.
Olkaa ihmisiksi ja lisääntykää mieluummin kuin rikotte kauniin kaupungin paikkoja![]()
Ettei tartte sitten "keskustella".