Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En viitsi muiden tuloksia alkaa linkittelemään.Pistäs jotain muiden pyörien tuloksii jos tiedät, mielenkiinnost haluun nähdä?
Vakiona K5/K6 Gixereistä on irtoillut n. 155-160 hp. renkaalta. Akrapovicin sivuilla on dynokäppyröitä ja niitä kai voinee edes jossain määrin verrata keskenään. K5/K6 Gixeri sliparilla vs. 06-07 Blade sliparilla.Suitza k5-k6 1000 varmaan joku 5 hp enemmän mitä tollanen honda
Riippuu täysin penkistä.Aika vähän eroo, luulis ton verran k7 antavan pelkäl sliparil.Ja jotain 172-175 kokoputkel.
Tuota eroa alhaalla K5-K7 välillä ei tunne muuta kuin pienellä osakaasulla. Täyskaasulla K7 alkaa vetään jo alhaalta asti samalla lailla. Ainakaan ajamalla ja vertailemalla ei eroa huomaa. Eipä kyllä isommin erotu erot huipputehossakaan...Kaverilla on K7:a josta samassa penkissä mitattu 168hp (Yoshimuran kokoputkella)takarenkaalta. Kuitenkin kun esim. viime kesänä ajeltiin Alpeilla niin valitteli ettei pysy kiihdytyksissä perässä kun lähdettiin tiukoista mutkista matalillatai keskikierroksilla. Samalla kaverilla oli aiemmin K5:n ja sanoi että siinä on keskialueella oleellisesti enemmän paukkua kuin K7:ssa.
Nyt en uskalla mennä vannomaan onko TeroT:n tapauksessa 100% varmasti sama penkki kyseessä mitä luulen, mutta jos on niin tälläisiä lukemia esim. muistan nähneeni:Jep mut olis ollu kiva vertailla muit tonnisii mitä on tullu, ymmärrän kyl ettei viitti toisten lappui laittaa. Kaine suht samois kaikki pyörii.Suitza k5-k6 1000 varmaan joku 5 hp enemmän mitä tollanen honda ja kawa kans vähän edel.
Hyvin on rykkönen potkaissut tuossa porukassa. Lieneekö yksilöllisten erojen lisäksi myös sisäänajolla merkitystä...Nyt en uskalla mennä vannomaan onko TeroT:n tapauksessa 100% varmasti sama penkki kyseessä mitä luulen, mutta jos on niin tälläisiä lukemia esim. muistan nähneeni:Jep mut olis ollu kiva vertailla muit tonnisii mitä on tullu, ymmärrän kyl ettei viitti toisten lappui laittaa. Kaine suht samois kaikki pyörii.Suitza k5-k6 1000 varmaan joku 5 hp enemmän mitä tollanen honda ja kawa kans vähän edel.
-04 1000 gsx-rsliparilla 147hv
-vakio k5 1000gsx-r 156hv
-oma -04 R1:nen vakiona 158hv, katiton Y-haara, avarretut vakio vaimentimet+commander 162 tai 163hv.
-vanhan liiton busat keskimäärin 155hv.
Tosin tuosta mun rykkösestä taisi vakiona jo lähteä enemmän tehoa mitä yleensä vastaavista on saatu vaimentimet+commander paketilla, näin ainakin muistelen....![]()
juu, sama penkki kyseessä.Nyt en uskalla mennä vannomaan onko TeroT:n tapauksessa 100% varmasti sama penkki kyseessä mitä luulen
Koitappa kattoo vaikka niitten kotisivuilta, googlee vaaPaljonko tuossa-04 mallin Honda 1000rr on vakiona tehoja?![]()
Mistähän löytyis tietoa eri valmistajien pyöristä?