Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo en muista nähneeni hirveesti muita kun mustia kyllä, ja tosta suzukin sinivalkosesta voi olla montaa mieltä, ite en huolis koskaan ton värisenä vaikka sais halvemmalla kun muut.. Hienot värit meidän lipussa mutta hirvee yhdistelmä ajoneuvoissa.Mun on kyllä pakko avautua![]()
Omiin silmiin osuu eniten noita limitedejä.. Omaa silmää tuo musta ei miellytä(vanha kawa oli musta), pyörä näyttää jokseenkin pienemmältä ja näkyy sitten kaikki paska pöly lika ja naarmut.. Ja eikös sini-valkonen oo suomen oma väri![]()
+1 tälleOmiin silmiin osuu eniten noita limitedejä...
Makuasia. Omasta mielestä ehdottomasti se paras ja melkeinpä ainoa oikea väri Suzukiin. Molemmat gixut on olleet sinivalkoisia ja väri oli iso osa ostopäätöstä. Honda oli musta ja ei kiitos enää ikinä kokomustaa pyörää, jos voi väriin vaikuttaa!!([Sepi sanoi:@ Tammi. 19 2008,15:18)]Joo en muista nähneeni hirveesti muita kun mustia kyllä, ja tosta suzukin sinivalkosesta voi olla montaa mieltä, ite en huolis koskaan ton värisenä vaikka sais halvemmalla kun muut.. Hienot värit meidän lipussa mutta hirvee yhdistelmä ajoneuvoissa.Mun on kyllä pakko avautua![]()
Omiin silmiin osuu eniten noita limitedejä.. Omaa silmää tuo musta ei miellytä(vanha kawa oli musta), pyörä näyttää jokseenkin pienemmältä ja näkyy sitten kaikki paska pöly lika ja naarmut.. Ja eikös sini-valkonen oo suomen oma väri
.![]()
Heheh, jostain syystä Suomessa on erityisen suosittuja vastaavat huhupuheet; näitä autoja/prätkiä on Suomessa vaan 3kpl jne jneno eipä kai sitä oo sitte vaan tullu kateltua kunnolla!![]()
mun mielestä lähes jokainen vastaan tullut on ollu sini/valkoinen!
mutta joo jostain kuulin mutkan takaa että olis tullu suomeen aikanaan n.35kpl! tiedä sitte kuinka totta![]()
Juuri näinmutta laitteen värillähän ei ole väliä kuhan se on musta...![]()