• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1000R K4 limited edition

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tohtori R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kysymys kuuluu, että tietääkö joku paljonko noita 1000R K4 giksereitä tolla LIMITED värityksellä (MUSTA/KULTA) on aikanaan tullu suomeen?
Ittellä sellanen ollu tallissa viime kesästä, mutta ei oo montaa tullu vielä vastaan!
withstupid.gif

Eniten niitä tuntuu olevan mustina. Muita värejä sit harvemmassa. Mutta silleen mutu -tuntumalta eniten on mustia näkynyt.

Itellä on kans tollanen ja luonnollisesti heti hankinnan jälkeen on alkanu tuntumaan, että jokainen vastaantuleva Gixxeri on tollanen musta/kulta.
confused_orig.gif

Aika paljon niitä kaiketi on.

juu kyllä niitä jonkin verran on pakko olla,koska veli osti tollasen ylivuotisena..(esim.sin/valk oli loppu aiemmin)
mut komea se silti on!

wink.gif
no eipä kai sitä oo sitte vaan tullu kateltua kunnolla!
mun mielestä lähes jokainen vastaan tullut on ollu sini/valkoinen!

mutta joo jostain kuulin mutkan takaa että olis tullu suomeen aikanaan n.35kpl! tiedä sitte kuinka totta
nixweiss.gif

Jonkin verran kertoo noiden "limited edition" harvinaisuudesta myös ensimmäinen Busamiitti 2004 jossa 15kpl Hayabusista oli 7kpl "Limited Edition black".
smile_org.gif

Mun on kyllä pakko avautua
tounge.gif

Omiin silmiin osuu eniten noita limitedejä.. Omaa silmää tuo musta ei miellytä(vanha kawa oli musta), pyörä näyttää jokseenkin pienemmältä ja näkyy sitten kaikki paska pöly lika ja naarmut.. Ja eikös sini-valkonen oo suomen oma väri
thumbs-up.gif

tounge.gif

Omiin silmiin osuu eniten noita limitedejä.. Omaa silmää tuo musta ei miellytä(vanha kawa oli musta), pyörä näyttää jokseenkin pienemmältä ja näkyy sitten kaikki paska pöly lika ja naarmut.. Ja eikös sini-valkonen oo suomen oma väri  
thumbs-up.gif
Joo en muista nähneeni hirveesti muita kun mustia kyllä, ja tosta suzukin sinivalkosesta voi olla montaa mieltä, ite en huolis koskaan ton värisenä vaikka sais halvemmalla kun muut.. Hienot värit meidän lipussa mutta hirvee yhdistelmä ajoneuvoissa.
tounge.gif
.

([Sepi sanoi:
@ Tammi. 19 2008,15:18)]
tounge.gif

thumbs-up.gif
Joo en muista nähneeni hirveesti muita kun mustia kyllä, ja tosta suzukin sinivalkosesta voi olla montaa mieltä, ite en huolis koskaan ton värisenä vaikka sais halvemmalla kun muut.. Hienot värit meidän lipussa mutta hirvee yhdistelmä ajoneuvoissa.  
tounge.gif
.
Makuasia. Omasta mielestä ehdottomasti se paras ja melkeinpä ainoa oikea väri Suzukiin. Molemmat gixut on olleet sinivalkoisia ja väri oli iso osa ostopäätöstä. Honda oli musta ja ei kiitos enää ikinä kokomustaa pyörää, jos voi väriin vaikuttaa!!

wink.gif
no eipä kai sitä oo sitte vaan tullu kateltua kunnolla!
mun mielestä lähes jokainen vastaan tullut on ollu sini/valkoinen!

mutta joo jostain kuulin mutkan takaa että olis tullu suomeen aikanaan n.35kpl! tiedä sitte kuinka totta
nixweiss.gif
Heheh, jostain syystä Suomessa on erityisen suosittuja vastaavat huhupuheet; näitä autoja/prätkiä on Suomessa vaan 3kpl jne jne
biggrin.gif

Ja sitten kun kattelee jotain vanhoja "Matching Numbers" Ameriikanvessoja, niin vähintään joka toinen on ollut joku todella harvinainen malli, jota on korkeintaan 1kpl Suomessa
smile_org.gif

Vähän samaan kastiin kuuluu vanhempien äijien jutut, kun joka toisella on aikoinaan ollut Six Days Jawa
tounge.gif

Back