- Sijainti
- Varsinais-Suomi
Mä en kyl lähtis vertaamaan v2 sohvaa, kireeseen kusiaiseen. On ihan eri planeetalta noi vehkeet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se hyvä että nämä asiat puidaan täällä intternetmaailmassa niin, ei tule sitten noloja tilanteita oikeassa elämässä.Mitä sen on muuten väliä, kiihtyykö joku laite X 0,5 sekuntia nopeammin, vaiko kenties 0,8 sekuntia hitaammin kuin laite Y, silloin jos ei niillä ole aikomus ajella kilpaa?
Vai onko kenties perusteilla joku Essonbaari-luokka?
Sillä ei ole pienintäkään merkitystä.Mitä sen on muuten väliä, kiihtyykö joku laite X 0,5 sekuntia nopeammin, vaiko kenties 0,8 sekuntia hitaammin kuin laite Y, silloin jos ei niillä ole aikomus ajella kilpaa?
Vai onko kenties perusteilla joku Essonbaari-luokka?
Bandit onkin laatu peli.Eikö tuli tosta äskesestä mieleen... Poja vähä lähettelee![]()
Sori offtopicista, mutta tälle piti revetä aivan täysinAjattele kuinka nololta tuntuisi jos itse olisit valoissa TL:llä ja viereen lipuisi uusi kusiainen, siinä sitten vaahto suussa odottaisit vihreitä.
Mielessä pyörisi vaan että "kaverit ties kertoa et tässä on vääntöä ainakin kuus kertaa enemmän kun tossa."
Vihreet vaihtuu ja kusiainen katoaa horisonttiin, sä siinä sitten jatkat adrenaliini pissat housuissa kotiin itkemään.
Ihmettelinkin et ihme tosikkoja. Mut hyvä et johonkin uppoo.Sori offtopicista, mutta tälle piti revetä aivan täysinAjattele kuinka nololta tuntuisi jos itse olisit valoissa TL:llä ja viereen lipuisi uusi kusiainen, siinä sitten vaahto suussa odottaisit vihreitä.
Mielessä pyörisi vaan että "kaverit ties kertoa et tässä on vääntöä ainakin kuus kertaa enemmän kun tossa."
Vihreet vaihtuu ja kusiainen katoaa horisonttiin, sä siinä sitten jatkat adrenaliini pissat housuissa kotiin itkemään.![]()
totta....mutta alle tonniset on TYTTÖPYÖRIÄ.![]()
Tuot siis feminiinistä puoltas esiin tuolla ratareinolla....mutta alle tonniset on TYTTÖPYÖRIÄ.![]()
Riippuu kusiaisesta, mutta 40-60Nm varmaan yleisimmin.paljonkos noissa kusiaisissa sitä vääntöä oikeesti on?
puhutaan siis takapyörältä mitatuista.
kattelin tossa viime keväiset käppyrät mun i/ö giksusta.Riippuu kusiaisesta, mutta 40-60Nm varmaan yleisimmin.paljonkos noissa kusiaisissa sitä vääntöä oikeesti on?
puhutaan siis takapyörältä mitatuista.
edit: paskapuhetta poistettu