• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

-06 R1 !   varattuna...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LaSa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkä liikkeessä on nyt nopeesti mielijohteesta varattuna 10k ajettu -06 R1... ja parinpäivänpäästä sen saan haettua. Mitään isompaa tietoa pyörästä ei löydy, ni ois hienoa jos joku kertoisi kokemuksia pyörästä
buttrock.gif
.... Tähän mennessä tullu pärrättyä tolla -00 mallilla ja varmaan aika iso muutos edessä heh. onko ostamisen arvonen?
biggrin.gif

Ehdit ennen, sitä samaa pyörää eilen kattelin. Noh täytyy harkita sitä -06 r6:sta sitten.

Saitko hyvän vaihto tarjouksen vanhasta?

hehe... joo kuulinki et joku oli kahtelemassa käynyt ni oli pakko tehä nopee päätös
blush.gif
joo ihan ok tarjouksen 8000€ vanhasta -00 rykkösestä tarjosivat...ja onhan silläkin jo melkeen 50k ajettu. ihan hyvä vissiin!
wink.gif

Kyllä se keulii ja sutii.

Laiska alhaalle, eli raskas ajaa kaupungissa. Helpotaa välityksiä vaihtamalla... Itse en vaihtanut.

Kone alkaa toimimaan sitten siellä +9000 rpm huomattavasti paremmin. Mutta teho sijoittuu aika kapealle kierrosalueelle.

Kevyt taittaa kovassa ajossa, esim. radalla. Eli erittäin hyvä ja kevyt ajotuntuma.

Ei suurempia tärinöitä.

En havainnut samaa kuin tuossa 2005:ssa, joka alkoi savuttamaan power wheelareissa, eli päästi öljyä palotilaan hytti pystyssä.

Itse ajelin tuolla 9700 kilsaa ja vaihdoin tonniseen k7:aan.

Kaiken kaikkiaan aivan ok pyörä, välillä ihmettelin itsekin mikä sai pyörän vaihtumaan.

Kyllä se keulii ja sutii.

Laiska alhaalle, eli raskas ajaa kaupungissa. Helpotaa välityksiä vaihtamalla... Itse en vaihtanut.

Kone alkaa toimimaan sitten siellä +9000 rpm huomattavasti paremmin. Mutta teho sijoittuu aika kapealle kierrosalueelle.

Kevyt taittaa kovassa ajossa, esim. radalla. Eli erittäin hyvä ja kevyt ajotuntuma.

Ei suurempia tärinöitä.

En havainnut samaa kuin tuossa 2005:ssa, joka alkoi savuttamaan power wheelareissa, eli päästi öljyä palotilaan hytti pystyssä.

Itse ajelin tuolla 9700 kilsaa ja vaihdoin tonniseen k7:aan.

Kaiken kaikkiaan aivan ok pyörä, välillä ihmettelin itsekin mikä sai pyörän vaihtumaan.
Omaan sai ainakin alapään heikkouden korjattua filsulla + akran kokorännillä + pc. Filsun hyödystä en nyt mene kyllä sanomaan mitään... Alapäähän tuli parhaimmillaan jopa 19 nm lisää vääntöä ja koko käyrälle 9hp takapyörälle lisää. Kaikenkaikkiaan luvut oli 163,3hp ja 110nm. Omasta mielestä muuttui täysin eri pyöräksi ajaa, suosittelen. Samaa kuulin kyllä myös kaverilta jolle pc:n myin ja sillä oli vaan sliparit. Ajeli mun valmiilla kartalla ja sanoi eron olevan huomattava.

Pidin rykkösestä aivan sikana, mutta lippasin sen Alastarolla toukokuussa ja Gixerin sai nopeammin tilalle. Muuten alla olis nyttenkin -07 R1...

Itselläni oli tuossa 2005:ssa yoshin hilut ja pc3:n.

Tuossa 2006:ssa leovincen sliparit, y-tube ja pc3:n.

Ja kyllä nuilla eroa huomasi, jos ei muussa niin ainaki äänet toi voiman tunnetta ainakin sen 10 heppaa...
tounge.gif

Niin tuo mun 2006 rykkönen oli menny tälle kesälle käsittääkseni Tampereelle. Eli löytyyköhän tuo mun exän omistaja mahdollisesti foorumilta?

Kilpi oli _muistaakseni_ IX-144

Back