• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZZR600 & bensavalo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peltsi2323
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Millainen toimintaperiaate on ZZR:n bensavalossa? Toimiiko siten että ensin alkaa vilkuttamaan ja lopuksi palamaan kokoajan vai miten? Millaisilla kilometreillä omissanne syttyy bensavalo, riippuu tietenkin ajotyylistä mutta noin suurinpiirtein?

Omassani alkaa villkumaan ja sitä jatkuu aina loppumiseen asti. Ei siis ala palamaan jatkuvasti. 240 km oli ripissä kun alko vilkkumaan ja jotain 320 tais olla kun pumpulle olen pahimmillaan rullannut. Eli jotain 80km valot villkuen. Joskus rauhallista ajoa tosin päässyt melkein ton 300km ennenkuin alko vilkkumaan joten ajotapa vaikuttaa suuresti!

mä kyllästyin siihen vilkkumiseen ja piuhat irti
tripil 300 ja tankille..yleensä noin puoltoist-kaks litraa jäljellä

Itselläni tuollainen 230km mittarissa kun rupesi vilkkumaan, bensaa mahtui tankkiin n. 11l. Varsin massiiviset merkkivalot bensavaloksi, ja kun vielä punainen valo niin turhan silmiin pistävä.

Hmmm... Onko zötzötissä bensavalo?
biggrin.gif

Onko tuo mistä vuodesta lähtien ollut mukana, vai hä?

nixweiss.gif
zötzöt ollu mulla vasta viikon ja ennoo tollasta hokannu nääs...

Oliskohan se noissa edellisellä vuosituhannella valmistetuissa.
Itselläni on vm 2004 eikä siinä moinen poppa vilkuttele
biggrin.gif

Itsellä oli aikoinaan tuo vm -90.
Ainakin ko vuosimallissa oli bensavalon yhteyteen liitetty myös öljynpaineen varoitusvalo. Vilkkuminen kiinnitti huomiota mittaristoon, jossa paloi öljynpaineen -varoitusvalo.
Varmista, että se palaa itsekseen.

Itsellä oli aikoinaan tuo vm -90.
Ainakin ko vuosimallissa oli bensavalon yhteyteen liitetty myös öljynpaineen varoitusvalo. Vilkkuminen kiinnitti huomiota mittaristoon, jossa paloi öljynpaineen -varoitusvalo.
Varmista, että se palaa itsekseen.
palaa se öljyvalo ainaki sillo ku virrat on pääl
eiköhän toimi...
biggrin.gif

Back