Millainen toimintaperiaate on ZZR:n bensavalossa? Toimiiko siten että ensin alkaa vilkuttamaan ja lopuksi palamaan kokoajan vai miten? Millaisilla kilometreillä omissanne syttyy bensavalo, riippuu tietenkin ajotyylistä mutta noin suurinpiirtein?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhä ihan alusta asti. Ittellä meinaa vuosimallia-92 ja valo on.Hmmm... Onko zötzötissä bensavalo?![]()
Onko tuo mistä vuodesta lähtien ollut mukana, vai hä?
zötzöt ollu mulla vasta viikon ja ennoo tollasta hokannu nääs...![]()
Itsellä oli aikoinaan tuo vm -90.mä kyllästyin siihen vilkkumiseen ja piuhat irti
tripil 300 ja tankille..yleensä noin puoltoist-kaks litraa jäljellä
Eipä sitä -05 mallistakaan ole löytynytOliskohan se noissa edellisellä vuosituhannella valmistetuissa.
Itselläni on vm 2004 eikä siinä moinen poppa vilkuttele![]()
Oli pakko mennä tarkastaan... ei oo mun -01 mallissakaan sitä, haisee sille edelliselle vuosituhannelleEipä sitä -05 mallistakaan ole löytynyt![]()
palaa se öljyvalo ainaki sillo ku virrat on päälItsellä oli aikoinaan tuo vm -90.mä kyllästyin siihen vilkkumiseen ja piuhat irti
tripil 300 ja tankille..yleensä noin puoltoist-kaks litraa jäljellä
Ainakin ko vuosimallissa oli bensavalon yhteyteen liitetty myös öljynpaineen varoitusvalo. Vilkkuminen kiinnitti huomiota mittaristoon, jossa paloi öljynpaineen -varoitusvalo.
Varmista, että se palaa itsekseen.
Vai niin, jahas......Bensavalo poistu E-mallista -93 ja tuli mittari tilalle.