G
Guest
Guest
Joo, tuo XX kulkee koska on piristetty: mufflerit on vaihdettu ja 2000 vuoden malli. Eli kytkimeltä lähtee n. 175 hv, sekä tehoa putkien takia n. 10 % (jos oikein muista) enemmän korkeilla kierroksilla vakioon verrattuna. Toisella kaverilla oli vuoden 2005 XX. Se kulki mittarin mukaan juuri ja juuri 285 km/h. Tyypillisesti tälläisestä nopeudesta voi vähentää helposti 25 - 35 km/h, koska rengas luistaa jo tosi paljon tossa vauhdissa, puhumattakaan mittarivirheestä!! Tuo 310 km/h tarkoittaa Sigman mukaan n. 282 km/h (siis etupyrälle hyvin kalibroidun mittarin mukaan, jossa virhettä 300:ssa +/- 2 km/h).Jep-jep, kyllähän XX:säkin on kulkua enemmän kuin tarpeeksi useimmille niille, jotka täälläkin kirjoittelee.
Kumman vaisulta jotenkin näytti tuo kyyti, liekö liian tuoreena muistissa vielä viime viikon omat vedot baanalla,siis kun tolla videolla mittari näytti yli 300 km/h, se on livenä ja itse ajettuna aika toisen tuntuista.![]()
Tosin itse en 300 km/h päässyt, Bläkkärin omat sivulaukut täynnä kamaa ja kuskin takana vielä korkeahko kangaslaukku, meni vaan 283 km/h, siinä moni Zetori menee kai vielä ohi...![]()
Voitin zetorilla tuon pyörän oman mittarin mukaan 310 km/h kulkevan 175 kaakkia kytkimeltä irrottavan XX:n kaikissa ajoprofiileissa: kiihdytyksissä, huipuissa ym. Tosin tuo kaveri oli tosi karu kuski. En uskaltanut itse mennä kaikkiin mutkiin niin kovaa... Näkyy hyvin videolta miten paljon XX luistelee ja voblaa 300 km/h mutkassa ajettaessa. Kylmää hieman katsoa tuota...!!