Tuntuu lähtevän aika kivasti: http://www.psychobike.com/cgi-bin....0;r=1;&
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sähkömies on nyt vaan ihan hiljaa tai tulee itse näyttämäänNämä suomen turbomiehet ei edes aja samoja aikoja,kuskeis kenties vikaa???Tai antakaa kuulua taas niitä selityksiä.....Huvittaa kun kaikki lyövät vanhoihin pommeihin,ja uudempiinkin turboja ja sit ajavat karavan alle kympin aikoja varttimaililla.Toiset pääsevät just yhdentoista alle ja sit leveilevät,et 260 heppaa tms muuta sontaa....Pääasiassahan ne ovat näitä meidän kovia pomppers kuskeja...
Pistä se Dodge vaa myyntii.. Sellasilla mitää teeKylla Lahtee!!![]()
Meinasin syssymmalle odotella vaan nyt kylla.. Tarttee vissin myyda mamman Musse![]()
Mukava huomata että täältä löytyy asiantuntemusta ja rehellinen näkemys tähänkin asiaanNämä suomen turbomiehet ei edes aja samoja aikoja,kuskeis kenties vikaa???Tai antakaa kuulua taas niitä selityksiä.....Huvittaa kun kaikki lyövät vanhoihin pommeihin,ja uudempiinkin turboja ja sit ajavat karavan alle kympin aikoja varttimaililla.Toiset pääsevät just yhdentoista alle ja sit leveilevät,et 260 heppaa tms muuta sontaa....Pääasiassahan ne ovat näitä meidän kovia pomppers kuskeja...
No ei se kiihdyttäminenkään toisaalta ole helppoa...Mut on se helpompaa ku ajaa kova kierrosaika radalla.Sähkömies on nyt vaan ihan hiljaa tai tulee itse näyttämäänNämä suomen turbomiehet ei edes aja samoja aikoja,kuskeis kenties vikaa???Tai antakaa kuulua taas niitä selityksiä.....Huvittaa kun kaikki lyövät vanhoihin pommeihin,ja uudempiinkin turboja ja sit ajavat karavan alle kympin aikoja varttimaililla.Toiset pääsevät just yhdentoista alle ja sit leveilevät,et 260 heppaa tms muuta sontaa....Pääasiassahan ne ovat näitä meidän kovia pomppers kuskeja...Saat ajaa mun pyörällä ja näyttää, jos kelpaa, niin mekin sitten opitaan ajamaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R. Gadson on ammattikuski.
Ameriikassa käytetään myös varttimailin ajoissa jotain ihme korjauskertoimia, jotka ei ole vielä mulle selvinneet.![]()
Ameriikassa ajetaan stripillä ympäri vuoden monta kertaa viikossa, suomessa viisi kertaa kesässä jossain lentokentällä. Varmaan on rutiinit vähän eri tasoilla.![]()
Semmonen pieni jutska että ameriikan oktaanit on vähä eri asteikolla ku meikäläisten!Huomatkaas tuo 87 okaaninen polttoaine. Täällä suomessa täristään jo 95:sen käytössä ja jenkit ajelevat täysillä huomattavasti alemman oktaaniluvun bensalla.
Tuo jenkkien 87 oktaaninen gaso vastaa 91 oktaanista eurobensaa.Semmonen pieni jutska että ameriikan oktaanit on vähä eri asteikolla ku meikäläisten!Huomatkaas tuo 87 okaaninen polttoaine. Täällä suomessa täristään jo 95:sen käytössä ja jenkit ajelevat täysillä huomattavasti alemman oktaaniluvun bensalla.