• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Zzr1400 kiihdytysaikoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuntuu sopivan kiukkuselta menolta...
bowdown.gif

Todella hyvin meni....paljon paremmin kuin osasin odottaa. Tuohon vielä putket+commanderit kiinni niin.......!

Kylla Lahtee!!
bowdown.gif

Meinasin syssymmalle odotella vaan nyt kylla.. Tarttee vissin myyda mamman Musse
tounge.gif

Nämä suomen turbomiehet ei edes aja samoja aikoja,kuskeis kenties vikaa???Tai antakaa kuulua taas niitä selityksiä.....Huvittaa kun kaikki lyövät vanhoihin pommeihin,ja uudempiinkin turboja ja sit ajavat karavan alle kympin aikoja varttimaililla.Toiset pääsevät just yhdentoista alle ja sit leveilevät,et 260 heppaa tms muuta sontaa....Pääasiassahan ne ovat näitä meidän kovia pomppers kuskeja...

Nämä suomen turbomiehet ei edes aja samoja aikoja,kuskeis kenties vikaa???Tai antakaa kuulua taas niitä selityksiä.....Huvittaa kun kaikki lyövät vanhoihin pommeihin,ja uudempiinkin turboja ja sit ajavat karavan alle kympin aikoja varttimaililla.Toiset pääsevät just yhdentoista alle ja sit leveilevät,et 260 heppaa tms muuta sontaa....Pääasiassahan ne ovat näitä meidän kovia pomppers kuskeja...
Sähkömies on nyt vaan ihan hiljaa tai tulee itse näyttämään
biggrin.gif
Saat ajaa mun pyörällä ja näyttää, jos kelpaa, niin mekin sitten opitaan ajamaan
tounge.gif
biggrin.gif
omg.gif
062802moto_prv.gif

R. Gadson on ammattikuski.
Ameriikassa käytetään myös varttimailin ajoissa jotain ihme korjauskertoimia, jotka ei ole vielä mulle selvinneet.
nixweiss.gif

Ameriikassa ajetaan stripillä ympäri vuoden monta kertaa viikossa, suomessa viisi kertaa kesässä jossain lentokentällä. Varmaan on rutiinit vähän eri tasoilla.
033102beer_1_prv.gif

Jos tuo 9.36 @ 147.71 on varttimailin aika niin onhan se pirteä kampe. Mut omalla pyörällä oli vedetty jenkeissä(millä lie korjauskertoimilla) alle kymmeneen ja joka aamu olen töihin kerenny(paitsi talvella). Eli taidan pitää ysin vielä ens kesänkin.
tounge.gif

Mut topiciin liittyen: liikahtaa kyllä ihan kympillä, saa nähdä pääseekö tuota kesällä motormanilla testaamaan
cool.gif

Siinä on taas kopiomoottoripyörille kova pala!
tounge.gif

On muuten rankan näköinen laite madallettuna pitkällä swingillä
cool.gif

Ymmärsinkö nyt oikein, eli meni alle ysin noilla pienillä modauksilla mitä tuolla oli?
cool.gif

Mukava huomata että täältä löytyy asiantuntemusta ja rehellinen näkemys tähänkin asiaan
biggrin.gif
...ensi kesänähän tuokin taas nähdään
tounge.gif

Huomatkaas tuo 87 okaaninen polttoaine. Täällä suomessa täristään jo 95:sen käytössä ja jenkit ajelevat täysillä huomattavasti alemman oktaaniluvun bensalla.

Onhan se hienoa, että pyörä kulkee ja kiihtyy. Omassa ajossa noilla testeillä ja tuloksilla ei kyllä ole mitään merkitystä.

Sähkömies on nyt vaan ihan hiljaa tai tulee itse näyttämään
biggrin.gif
Saat ajaa mun pyörällä ja näyttää, jos kelpaa, niin mekin sitten opitaan ajamaan
tounge.gif
biggrin.gif
omg.gif
062802moto_prv.gif

R. Gadson on ammattikuski.
Ameriikassa käytetään myös varttimailin ajoissa jotain ihme korjauskertoimia, jotka ei ole vielä mulle selvinneet.
nixweiss.gif

Ameriikassa ajetaan stripillä ympäri vuoden monta kertaa viikossa, suomessa viisi kertaa kesässä jossain lentokentällä. Varmaan on rutiinit vähän eri tasoilla.
033102beer_1_prv.gif
No ei se kiihdyttäminenkään toisaalta ole helppoa...Mut on se helpompaa ku ajaa kova kierrosaika radalla.

Onneksi noita kiihdytystapahtumiakin järjestetään sen verran paljon, että kaikki kynnelle kykenevät pääsevät varmasti ajamaan  
wink.gif

Back