• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZZR kansiviat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juppee12
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä olette mieltä Yamaha FZR 1000cc -89:stä? Ajettu 80000 km. Myyjän mukaan erittäin siisti yksilö. Onko nuissa ollu minkälaisia tyyppivikoja ja minkälainen muutoin ominaisuuksiltaan?

Tämmönen olis

ensin noista kawan venttiileistä. en nyt just löytäny kataloogia mut voi olla että ne oli jopa 30eur kappale. ja sitten tuo yamaha.... eikös tuo ole just 5-vaihteisella laatikolla ja siinä on vikana 2 rattaat. tosin ei hajoa jos käyttää maltilla mutta repimistä ei kestä.

Mitä olette mieltä Yamaha FZR 1000cc -89:stä? Ajettu 80000 km. Myyjän mukaan erittäin siisti yksilö. Onko nuissa ollu minkälaisia tyyppivikoja ja minkälainen muutoin ominaisuuksiltaan?

Tämmönen olis
jaah mulla on ollu tommonenkin. Imuventtiiliongelmia noissakin (ne on niitä ekoja 5v kansia), ja noilla kilsoilla alakertakin voi olla jo valmis. Osa vaihteista jollotti. Mulla oli n. 50tkm ajettu, kun alkoi imut kantaa. Öljy maistuu. Muuten ihan hiano pyörä koneeltaan.

Joo, mulla kakkospyöränä kawan zx-10 vm. 1988. Kerran tehty kansiremppa 80.000 kilsan kohdalla. Uusiksi meni silloin imuventtiilit, jotka painuivat kanteen. Remppa taisi tulla maksamaan 700 euroa, vaikka itse purin kannen koneesta irti ja paikalleenkin laitoin. Nyt pyörällä ajettu 106 tkm ja sama homma meneillään. Tällä kertaa tosin pääsyyllinen liian laihalla seoksella ajaminen ja nyt kun tietää, niin korjaustoimetkin aikalailla edelliskertaa yksinkertaisemmat...ja halvemmat.

Eli voipi uusiutua ja kannattaa aina välillä tsekkauttaa kaasarit, että kuinka köyhillä seoksilla ajelee...

kapsu
zx-12r
zx-10
dr 650 se

Back