• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZZR 600 & GPZ 500S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No nyt kun päästiin itse asiaan eli venojen säätämiseen, niin voisko joku gpz500s:n omistaja kertoa oikeat venttiilien välykset?

En viittis korjausopasta moisen takia ostaa. ER-5:n välykset joskus jostain löysin, mutta ne tuskin on samat vastaavasta koneesta huolimatta.
nixweiss.gif
Sumekon sivuilta löytyy, klik
Kylmänä:
imu (mm) 0,13-0,18
pako (mm) 0,18-0,23
Katos vaan, en tiennykään että maahantuojalta löytyy noinkin kattavat tiedot. Kiitoksia tiedosta...!
Näköjään noi välykset on sittenkin samat kuin vaikkapa ER-5:ssä.

Katos vaan, en tiennykään että maahantuojalta löytyy noinkin kattavat tiedot. Kiitoksia tiedosta...!
Näköjään noi välykset on sittenkin samat kuin vaikkapa ER-5:ssä.
Pientähän tämä..
Aika monessa Kwakamallissa noi on samaa luokkaa, yllättäen (mun mielestä) kuitenkin esim. 12R:ssä on isommat välykset:
imu (mm) 0,15-0,24
pako (mm) 0,22-0,31
Mistä johtunee? Enempi lämpölaajenemista, turvakerrointa tms.?

Vähän ehkä aiheen vierestä, mutta miten mahtuu tollaseen ZZR 600:seen pitempi kaveri ajamaan? Siis jottain yli 190cm. GPZ kohalla varmasti miltei mahdotonta, ainakin perin epämukavaa?

Vähän ehkä aiheen vierestä, mutta miten mahtuu tollaseen ZZR 600:seen pitempi kaveri ajamaan? Siis jottain yli 190cm. GPZ kohalla varmasti miltei mahdotonta, ainakin perin epämukavaa?
Moi!

Itselläni on zzr600 olen n1.76m. Polvikulma tulee suht. tiukaksi.Uskoisin,että sinulle saattaa tulla pituudestasi johtuen vaikeuksia.Käy ottamassa jossain kylmät tyypit eli perstuntumaa ko. pyörään.

Pyörä muuten on kyllä todella riiittävän sporttinen ja nöyrä hallittava
062802moto_prv.gif

gpz ei tosiaankaan sovi pitkille. Mulla on mittaa 170 cm ja gpz tuntuu just passelin kokoselta.

Helppo käsitellä, mutta olo ei tunnu mitenkään ahtaalta. Muutamaa senttiä pidemmällä alkaa varmasti polvikulmat jurppimaan...

Polvikulman sopivuus riippuu varmaankin jalkojen pituudestakin suhteessa muuhun ruumiiseen.

Olen 178 cm ja ajanut kummallakin pyörällä ja minulle polvikulma oli täysin sopiva.

Mutta kuten aiemminkin jo todettu kannattaa itse koeajaa eri pyörät, niin saa parhaan kuvan siitä mikä käy itselleen.

Back