Joo sinnepä juuri, ruostetta poistamaan ja tientukkeeksiAlastaroonko olet menossa 9.5? Näemme siis siellä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo sinnepä juuri, ruostetta poistamaan ja tientukkeeksiAlastaroonko olet menossa 9.5? Näemme siis siellä![]()
Vihdoin on pyörä kondiksessa. 700 kilsaa ajanut, maantieajoa isoilla vaihteilla ja pienellä kaasun kulmalla. Pyörä toiminut kuin unelma. Viaberilla missä alunperin asennettiinkin PC V ja penkitettiin tuo pyörä, niin noin 3 viikkoa sitten laitettiin siellä eliminaattorin tilalle, tuo mystinen "Controlleri", joka muuttaa arvoaan jatkuvasti. Toihan on sähköä vaativa mokkula, mitoiltaan about puolet PC V:n koosta. O2 eliminaattoria mulla ei enää lainkaan pyörässä.Oon yrittäny katella noita kontrollereita, mutta en oo löytäny vielä mistään myynnistä, vissiin esiteltiin noilla juuri päättuneillä Kölnin messuilla. Mistä tilasit ja mitä maksoi?Tiedoksi,Laitoin vielä dynojetille itsekkin sähköpostia asiastaJuu nimenomaan olen sitä tehnyt tuon viimeiset 250 kilsaa, duuniin kun en ajele ruuhka aikaan, niin pystyy tasakaasulla ajelemaan isoilla vaihteilla koko matkanJa muistahan käyttää niitä isompiakin vaihteita![]()
![]()
"You may need to run the stock o2 sensor on this bike and only tune the open loop areas with the Power Commander V until we can develop an o2 controller for the European versions of this bike.
"
Let me know if you have any further questions.
Regards,
Chris Kelly
Dynojet Research"
Tsiikaa alla, näin kerrottiin mulle eilen huollosta, paikasta jossa mulla PC V asennettu, mä luulin että ongelma ratkesi sillä PCV vaihdolla, kun kerkesin jo kehumaan.... vaan 500 kilsaa kun olion ajanut sama probleema alkoi:
"Eliminaattorille on tullut korvaava tuote ”controller” joka muuttaa arvoaan jatkuvasti. Tilattu on ja heti kun tulee niin laitan viestin."
-ile
-Ile
Vaatikos se mitään uusia säätämisiä sen controllerin asentamisen jälkeen? Ja onko se semmonen palikka mikä vaan tökätään siihen lambdan reikään vai vaatiiko se myös muita johdotuksia?Vihdoin on pyörä kondiksessa. 700 kilsaa ajanut, maantieajoa isoilla vaihteilla ja pienellä kaasun kulmalla. Pyörä toiminut kuin unelma. Viaberilla missä alunperin asennettiinkin PC V ja penkitettiin tuo pyörä, niin noin 3 viikkoa sitten laitettiin siellä eliminaattorin tilalle, tuo mystinen "Controlleri", joka muuttaa arvoaan jatkuvasti. Toihan on sähköä vaativa mokkula, mitoiltaan about puolet PC V:n koosta. O2 eliminaattoria mulla ei enää lainkaan pyörässä.Oon yrittäny katella noita kontrollereita, mutta en oo löytäny vielä mistään myynnistä, vissiin esiteltiin noilla juuri päättuneillä Kölnin messuilla. Mistä tilasit ja mitä maksoi?Tiedoksi,Laitoin vielä dynojetille itsekkin sähköpostia asiastaJuu nimenomaan olen sitä tehnyt tuon viimeiset 250 kilsaa, duuniin kun en ajele ruuhka aikaan, niin pystyy tasakaasulla ajelemaan isoilla vaihteilla koko matkanJa muistahan käyttää niitä isompiakin vaihteita![]()
![]()
"You may need to run the stock o2 sensor on this bike and only tune the open loop areas with the Power Commander V until we can develop an o2 controller for the European versions of this bike.
"
Regards,
Chris Kelly
Dynojet Research"
Tsiikaa alla, näin kerrottiin mulle eilen huollosta, paikasta jossa mulla PC V asennettu, mä luulin että ongelma ratkesi sillä PCV vaihdolla, kun kerkesin jo kehumaan.... vaan 500 kilsaa kun olion ajanut sama probleema alkoi:
"Eliminaattorille on tullut korvaava tuote ”controller” joka muuttaa arvoaan jatkuvasti. Tilattu on ja heti kun tulee niin laitan viestin."
-ile
-Ile
Ei vaatinut mitään säätöjä. Selkeesti kyseessä on kuitenkin mokkula jossa on jotain alyä, toisin kuin normi eliminaattorissa, koska kyseessä "boksi", joka vaatii sähköt. Sinne putken viereen ala-katteeseen se pantiin kiinni. ...Mulla meni tosin snadisti ohi se asennus ja kytkentä, kun tuli samaan aikaan tärkee duuni puhelu ja missasin itse asennuksen. Läjä piuhoja / kaksi tai kolme liitintä siitä boksista lähti, valitettavasti en osaa muuta sanoa... Suht iso tuo controlleri kuitenkin, about puolet PC V:n koosta - puolikas rööki aski oli kokoa. Pitänee ihan uteliaisuudesta varmaan avata alakatetta ja tsekkaa että miten / mihin se on kytketty. Kun missasin puhelimessa höpistessä, tuon hektisen hetken :S Siellä pajalla sanoivat että on ihan vitun mystinen toi koko controlleri, että mistään ei saa mitään tietoa tuosta kys. controllerista, ei maahantuojalta saatikka valmistajalta. Yhdelle asiakkaalle oli kuulemma tuo controlleri asennettu ennen allekirjoittaneen pyörää, tuolloin eliminaattori oli myös jätetty pyörään ja jossain määrin kuulemma oli edelleen tehnyt samaa ongelmaa siinä påyörässä. Niinpä ehdotti mulle "pilottia" että jos jätetään mulla eliminaattori kokonaan pois ja katson kuinka pyörä käyttäytyy ja lupasin briiffata lopputuloksesta. Summa summarum, lopputulos näin hyvä, ei mitään ongelmia enää. Tuon controlleri mokkulan hinnasta ei ole mulla mitään tietoa, koska mulla meni ns. takuuseen, kun loppukesästä samassa liikkeessä PC V asennettiin ja penkitettiin, sen jälkeen kun olin rännit vaihtanut.Vaatikos se mitään uusia säätämisiä sen controllerin asentamisen jälkeen? Ja onko se semmonen palikka mikä vaan tökätään siihen lambdan reikään vai vaatiiko se myös muita johdotuksia?Vihdoin on pyörä kondiksessa. 700 kilsaa ajanut, maantieajoa isoilla vaihteilla ja pienellä kaasun kulmalla. Pyörä toiminut kuin unelma. Viaberilla missä alunperin asennettiinkin PC V ja penkitettiin tuo pyörä, niin noin 3 viikkoa sitten laitettiin siellä eliminaattorin tilalle, tuo mystinen "Controlleri", joka muuttaa arvoaan jatkuvasti. Toihan on sähköä vaativa mokkula, mitoiltaan about puolet PC V:n koosta. O2 eliminaattoria mulla ei enää lainkaan pyörässä.Oon yrittäny katella noita kontrollereita, mutta en oo löytäny vielä mistään myynnistä, vissiin esiteltiin noilla juuri päättuneillä Kölnin messuilla. Mistä tilasit ja mitä maksoi?Tiedoksi,Laitoin vielä dynojetille itsekkin sähköpostia asiastaJuu nimenomaan olen sitä tehnyt tuon viimeiset 250 kilsaa, duuniin kun en ajele ruuhka aikaan, niin pystyy tasakaasulla ajelemaan isoilla vaihteilla koko matkanJa muistahan käyttää niitä isompiakin vaihteita![]()
![]()
"
Regards,
Chris Kelly
Dynojet Research"
-ile
-Ile
Haha, olen muuten varmaan samaisen oikean alakatteen ruuvin hukannut omasta -08:stani kahdesti. Nyt siinä on lukitetta sen verran että pitäs pysyädaxterin kanssa pähkäiltiin Alastarolla kadonneen kateruuvin mysteeriä. Molemmilta puuttui sama oikean alakatteen kiinnitysruuvi. Liekö siihen ruuvia -08 malleissa kuulunutkaan?![]()
Kukas oli hopealla -09:llä keskinopeessa ja kävi jutustelemassa mukavia kudottu kawa-pipa päässä?
kiitoksiaYv.tä laitettu laakereista...![]()
mulla poiki takapyörästä alle 30tkm:ssä. ihan stormilta hain uudet, makso pari-kolmekymppiä muistaakseni.tokko niis mitään sanomista on viel noil kilsoilla mut...
just..eli suht pikkuhintanen remppa renkaanvaihdon yhteydessä tehtynä..säästää monelta murheelta vaikka ihan vain varuix... mun mielestä...mulla poiki takapyörästä alle 30tkm:ssä. ihan stormilta hain uudet, makso pari-kolmekymppiä muistaakseni.tokko niis mitään sanomista on viel noil kilsoilla mut...
No Patruunahan se oli siellä Alastarossa!daxterin kanssa pähkäiltiin Alastarolla kadonneen kateruuvin mysteeriä. Molemmilta puuttui sama oikean alakatteen kiinnitysruuvi. Liekö siihen ruuvia -08 malleissa kuulunutkaan?![]()
Kukas oli hopealla -09:llä keskinopeessa ja kävi jutustelemassa mukavia kudottu kawa-pipa päässä?
Pitäis selvitä ainakin katsomalla rungonnumeron ensimmäiset kirjaimet/merkit ja sitten katsoa service manuaalin vimpalta sivulta mihin vuoteen menee (manuaali löytyy netistä, ja mahdollisesti jopa tästä ketjusta?!).Pystyykö jostain tunnistamaan mikä on ZZR 1400:sen oikea vuosimalli?
Erikoisesti kiinnostaa onko pyörän todellinen vuosimalli 2008, vai onko se 2008 vuoden puolella rekisteröity ylivuotinen vm. 2007.
Tuli vaan vastaan sellainen yksilö, jonka aikoinaan uutena myynyt liike ei enää myy pyöriä ja täten pyörän tarkempia tietoja ei enää löydy kyseisestä liikkeestä.
t. Masa
sanoi:Year Model Beginning Frame No.
2004 ZX1200-B3 JKAZX9B1*4A012001 or
JKAZXT20ABA045001 or
ZXT20B-012001
2005 ZX1200-B4 JKAZX9B1*5A016001 or
JKAZXT20ABA048001 or
ZXT20B-016001
2006 ZX1200B6F JKAZX9B1*6A019001 or
JKAZXT20ABA050001 or
ZXT20B-019001
Jep, ainakin 2006 tunnistaa näistä numeroista:Pitäis selvitä ainakin katsomalla rungonnumeron ensimmäiset kirjaimet/merkit ja sitten katsoa service manuaalin vimpalta sivulta mihin vuoteen menee (manuaali löytyy netistä, ja mahdollisesti jopa tästä ketjusta?!).Pystyykö jostain tunnistamaan mikä on ZZR 1400:sen oikea vuosimalli?
Erikoisesti kiinnostaa onko pyörän todellinen vuosimalli 2008, vai onko se 2008 vuoden puolella rekisteröity ylivuotinen vm. 2007.
Tuli vaan vastaan sellainen yksilö, jonka aikoinaan uutena myynyt liike ei enää myy pyöriä ja täten pyörän tarkempia tietoja ei enää löydy kyseisestä liikkeestä.
t. Masa
Tälleen esim ZX12 mallit selviää:
sanoi:Year Model Beginning Frame No.
2004 ZX1200-B3 JKAZX9B1*4A012001 or
JKAZXT20ABA045001 or
ZXT20B-012001
2005 ZX1200-B4 JKAZX9B1*5A016001 or
JKAZXT20ABA048001 or
ZXT20B-016001
2006 ZX1200B6F JKAZX9B1*6A019001 or
JKAZXT20ABA050001 or
ZXT20B-019001