• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZZR 1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistä löytyisi jalkatappien laskusarjoja.
uudessa Zetorissa on jalkatapit ylempänä kuin tonnisatasessa.
Saa vanha mies mahan paremmin mahtumaan tankin ja penkin väliin...
sport05.gif

Miten säädän kellon oikeaan aikaan ?
Ohjekirja puuttuu vielä
sad_orig.gif
kellon saa aikaan kun rämpyttää niitä kahta ainutta nappulaa...

ylempää kun painaa pitkään niin pääsee valikoihin. kannattaa opetella, koska ne nollaantuu aina kun akku on irti
tounge.gif

Valmiista katesarjoista

Oletteko veljet kokeilleet tai tiedättekö näistä mitään?

http://www.idealhere.com/wholesale-ZX-14_c112221

zetorikate.jpg

Mahtaako olla rahansa arvoisia, vai meneekö setelit kankkulan kaivoon...?

-Matti
Ainakin pirun hyvän näköisiä!! Hyvä vaihtaa erilaisiin, jos ajaa esim. tutkaan  
wink.gif
On kyllä pirun hyvän näköisiä katteita
tounge.gif
Alkopa poltteleen, olis hieno tietää jos jollain on noista kokemusta
smile_org.gif

Näyttää olevan kiinanmuovien laatu aika tapauskohtaista. Eivät ole mitenkään verrattavissa alkuperäisiin. Saumat irsottaa, reiät on väärässä kohtaa tai reikiä puuttuu. Paikalleen ne saa, mutta sovittamista on.

Itselle voisin johonkin ratapyörään/kilpuriin laittaa, mutta ei noiden kanssa kauneuskilpailuihin tarvitse mennä vaikka maalaukset kuvissa siisteiltä näyttääkin.

Bomber-foorumilla oli myynnissä ihan alkuperäisetkin ZZR:n katteet, jos sellaisille tarve on.

näin muistelen lukeneeni laadusta. mut kyllähän noilla jonkun ruttu-tukusta haetun pelin varmaan korjaisi omaan käyttön.
tounge.gif

Löysin tuon linkin Ebay Englannin linkeistä. Siellä oli laskuri, joka sanoi rahtien ja pakkauskustannusten olevan n. 120 $ Suomeen...

Jos jotakuta kiinnostaa niin löytyis iskemätön hiilikuitukuorisella vaimentajalla varustettu LeoVince Factory kokoputkisto
(e-hyväksytty, vaimennin varustettu irroitettavalla dB killerillä)
LINKKI

Hinta 680€, sijaitsee Espoossa.

Luin tuosta ylempää lambdan irtikytkemisestä ja Dynojetin eliminaattorista seuraavista ongelmista ja homma on juuri kuten olivat Dynojetiltä vastanneetkin.

Sensijaan "virityspajoilta" kuullut jutut siitä että Kawan mallit vaihtelisi jotenkin teknisesti saman vuosimallin sisällä on höpönlöpöä. Lienee jotain essonbaarijuttua/kolmannen käden tietoa joka ehkä kantautuu kaasaripelien ja ZX-12R:n ajoilta kun noissa oli vielä prässätyt nokkapyörät ja sen takia nokkien ajoitukset ja sitä kautta tehot vähän vaihteli saman mallin eri yksilöiden kesken.

ZZR:stä on euroopan markkinoilla moottorinohjauksen puolesta tasan kaksi mallia: täystehoinen ja ns. ranskan (78,2kW / 106hv) malli. Täystehoisista 06 ja 07 ovat keskenään identtisiä ja 08 eteenpäin samoin. Eli esim. tuossa lambda ja eliminaattoriasiassa ihan sama onko pyörä 08 vai 09 mallinen.

Niin juu, joku ihmetteli myös niitä pakoputkien vuosimallisopivuuksia, paikoilleenhan ne sopii kaikki kaikkiin vuosimalleihin mutta jotkut valmistajat ei tarjoa 08 ja siitä eteenpäin malleihin jos heidän käyrästöstään puuttuu paikka alkuperäiselle lambdalle.

Ei muuten tuo Leon kokoputkistohässäkkä ole oikeasti E-hyväksytty. Tervemenoa vaan katastuskonttorille yrittämään...
smile_org.gif

Kyllä mulle eräs kyseisen härpäkkeen myyjätaho kertoi että on äänten puolesta E, mutta päästöjen puolesta kaikkea muuta....
ghostface.gif

Ja muistahan käyttää niitä isompiakin vaihteita  
wink.gif
Juu nimenomaan olen sitä tehnyt tuon viimeiset 250 kilsaa, duuniin kun en ajele ruuhka aikaan, niin pystyy tasakaasulla ajelemaan isoilla vaihteilla koko matkan ;)
Laitoin vielä dynojetille itsekkin sähköpostia asiasta

"You may need to run the stock o2 sensor on this bike and only tune the open loop areas with the Power Commander V until we can develop an o2 controller for the European versions of this bike.
"
Let me know if you have any further questions.

Regards,

Chris Kelly
Dynojet Research"
Tiedoksi,

Tsiikaa alla, näin kerrottiin mulle eilen huollosta, paikasta jossa mulla PC V asennettu, mä luulin että ongelma ratkesi sillä PCV vaihdolla, kun kerkesin jo kehumaan.... vaan 500 kilsaa kun olion ajanut sama probleema alkoi:

"Eliminaattorille on tullut korvaava tuote ”controller” joka muuttaa arvoaan jatkuvasti. Tilattu on ja heti kun tulee niin laitan viestin."

-ile
-Ile

Ja muistahan käyttää niitä isompiakin vaihteita  
wink.gif
Juu nimenomaan olen sitä tehnyt tuon viimeiset 250 kilsaa, duuniin kun en ajele ruuhka aikaan, niin pystyy tasakaasulla ajelemaan isoilla vaihteilla koko matkan ;)
Laitoin vielä dynojetille itsekkin sähköpostia asiasta

"You may need to run the stock o2 sensor on this bike and only tune the open loop areas with the Power Commander V until we can develop an o2 controller for the European versions of this bike.
"
Let me know if you have any further questions.

Regards,

Chris Kelly
Dynojet Research"
Tiedoksi,

Tsiikaa alla, näin kerrottiin mulle eilen huollosta, paikasta jossa mulla PC V asennettu, mä luulin että ongelma ratkesi sillä PCV vaihdolla, kun kerkesin jo kehumaan.... vaan 500 kilsaa kun olion ajanut sama probleema alkoi:

"Eliminaattorille on tullut korvaava tuote ”controller” joka muuttaa arvoaan jatkuvasti. Tilattu on ja heti kun tulee niin laitan viestin."

-ile
-Ile
Oon yrittäny katella noita kontrollereita, mutta en oo löytäny vielä mistään myynnistä, vissiin esiteltiin noilla juuri päättuneillä Kölnin messuilla. Mistä tilasit ja mitä maksoi?

Jos jotakuta kiinnostaa niin löytyis iskemätön hiilikuitukuorisella vaimentajalla varustettu LeoVince Factory kokoputkisto
(e-hyväksytty, vaimennin varustettu irroitettavalla dB killerillä)
LINKKI

Hinta 680€, sijaitsee Espoossa.

Luin tuosta ylempää lambdan irtikytkemisestä ja Dynojetin eliminaattorista seuraavista ongelmista ja homma on juuri kuten olivat Dynojetiltä vastanneetkin.

Sensijaan "virityspajoilta" kuullut jutut siitä että Kawan mallit vaihtelisi jotenkin teknisesti saman vuosimallin sisällä on höpönlöpöä. Lienee jotain essonbaarijuttua/kolmannen käden tietoa joka ehkä kantautuu kaasaripelien ja ZX-12R:n ajoilta kun noissa oli vielä prässätyt nokkapyörät ja sen takia nokkien ajoitukset ja sitä kautta tehot vähän vaihteli saman mallin eri yksilöiden kesken.

ZZR:stä on euroopan markkinoilla moottorinohjauksen puolesta tasan kaksi mallia: täystehoinen ja ns. ranskan (78,2kW / 106hv) malli. Täystehoisista 06 ja 07 ovat keskenään identtisiä ja 08 eteenpäin samoin. Eli esim. tuossa lambda ja eliminaattoriasiassa ihan sama onko pyörä 08 vai 09 mallinen.

Niin juu, joku ihmetteli myös niitä pakoputkien vuosimallisopivuuksia, paikoilleenhan ne sopii kaikki kaikkiin vuosimalleihin mutta jotkut valmistajat ei tarjoa 08 ja siitä eteenpäin malleihin jos heidän käyrästöstään puuttuu paikka alkuperäiselle lambdalle.
Moi,

ihan kiinnostava diili nyt kun vaikuttaa siltä että omassa 2006-mallissa vielä kiinni oleva vakioputkisto olisi kesän aikana jotenki vioittunu.. Pitää hieman omituista ääntä ainakin vasemmalla puolella.

Osaakos kukaan sanoa, pystyykö näitä putkia asentamaan niin, että isot sivulaukut menis edelleen nätisti paikalleen? Eli vakioputkien kanssa ovat ok, tilaa jää putkenreunaan n. 1 cm. Kuvista katsottuna ainakin tuo Leovince näyttää tulevan vähän ylemmäs.

Moi!
Olen täs jo pitemmän aikaa huvittuneena lukenut teidän putken ym virityksiä !
Jätkät penkittää ja virittää vehkeitään ,mut mitään tapahdu ei muuta kun höpinöitä täällä foorumilla....
Ja sit syyskuun alussa tapahtuu että Nainen vetää vakio busalla ensinmäisenä suomessa yli 200 mailin eli hänen tarkka nopeus 325km/h
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Tytön nimi on Marjut Kiiskilä..
Vanha sanonta on että kun virität ,on viritys onnistunut jos lähtötehoista on vielä puolet jäljellä
062802jumpie_prv.gif

P.S En omista busaa,eikä tuu ja eikä oo kyllä mennyt ohikaan ei suoralla ja vielä vähemmän mutkis
tounge.gif

P.P.S Kaks päällä mennään blakkärillä ja yksin 12r:llä
bowdown.gif

Back