• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

zzr 1400:n tilan ahtaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Missä ihmeessä olisi semmoinen otollinen paikka, jonne voisi asentaa mm. autocomin ja muuta elekroniikkaa?

Aivan on ängetty täyteen kaikki paikat, kun pikaisesti on tutkinut, ilman katteiden irroitusta. Minne te olette saanut mahtumaan asennettavia laitteita?

smile_org.gif

-M

Itse asensin Autocom:n vasemman katteen sisäpuolelle ylös eteen. Siellä oli riittävästi (ei paljon) tilaa ja muistaakseni myös virran ulosottokin valmiina.

062802moto_prv.gif

Mulla Autocom on ihan vaan penkin alla... Muuta sinne ei sitten toki mahdukaan...

Penkin alle menee ainakin speedohealer ja powercommander. Muuta en ole sinne suunnitellutkaan. No jaa, ylinopeusratsian varoitin voisi olla kiva.
Autocom taas on mahtunut povitaskuun kivasti.

Tänx ideoista,

mun pitää vielä kerätä kaikki laitteet, joita haluan ahtaa sinne. En vielä tiedä, kuinka tarkalleen haluan navi -> kuuloke -linjan toteuttaa. Puhelinta ei toki mp-hommissa tarvitse, mutta olisi kiva tietää, onko mm. lapset koettanut tavoittaa.

Onko teillä kokemusta siitä Scala-Raider -systeemistä, miten sen toteuttaisi?

Tuo Nuukian puhelin, kun ei tyypistä riippumatta tahdo kuulua Autocomin läpi, pitänee siihen keksiä jotain muuta. Kumma juttu, mun puhe kulkee Autocomin lävitse, mutta kuunnellessa toisen puhetta, sieltä kuuluu vain pienen pieni ja vaimea ääni...

-M

Back