Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuules pappa.raider ajaa kyllä vieläkin isolla zetorilla ja on kerännyt mittariin jo 49 tonnia. Matkapyöränä tosi mukava ja toimiva ainakin mulle (188 cm ja 110 kg) yksin ajaessa ja myös tuo parempi puolisko ja 3 laukkua kyydissä. Suomessa voi yksin ajella perälaukun kanssa, eikä se aiheuta ongelmia, mutta jos vielä pääsen karkaamaan yksin Eurooppaan, ei ole taatusti perälaukkua mukana, vaan säkki takapenkillä. Perälaukulla yksin ajellessa Saksan motareilla alkaa etupää olla melkoisen kevyt kun lähestytään +230 nopeuksia. Niitähän ei ole pakko ajaa, mutta mä tykkään niistä. Kaksin kolmella laukulla kovaa ajettaessa ei ole minkäänlaisia ongelmia vaan zetori kulkee vakaasti kun juna. Silloin ei ilmavirta pääse kuskin takaa alas ja tekemään spoileri efektiä takalaukkuun. Mulla on 02 malli ja niissähän oli joissain yksilöissä ongelmia nokka-akseleiden pinnoituksen kanssa ja mullekin ne vaihdettiin takuuseen. Muuten zetori on pelannut hyvin ja olen siihen tyytyväinen. Mullahan oli ennen 1100 kuutioinen D-mallin zetori ja siihen verrattuna tämä nykyinen on huomattavasti notkeampi mutkapätkillä ja radalla.
Ei mitenkään. Isossa huollossa, johon kuuluu venttiilien säätö, asia huomattiin. Homma meni takuuseen.Kuules pappa.raider ajaa kyllä vieläkin isolla zetorilla ja on kerännyt mittariin jo 49 tonnia. Matkapyöränä tosi mukava ja toimiva ainakin mulle (188 cm ja 110 kg) yksin ajaessa ja myös tuo parempi puolisko ja 3 laukkua kyydissä. Suomessa voi yksin ajella perälaukun kanssa, eikä se aiheuta ongelmia, mutta jos vielä pääsen karkaamaan yksin Eurooppaan, ei ole taatusti perälaukkua mukana, vaan säkki takapenkillä. Perälaukulla yksin ajellessa Saksan motareilla alkaa etupää olla melkoisen kevyt kun lähestytään +230 nopeuksia. Niitähän ei ole pakko ajaa, mutta mä tykkään niistä. Kaksin kolmella laukulla kovaa ajettaessa ei ole minkäänlaisia ongelmia vaan zetori kulkee vakaasti kun juna. Silloin ei ilmavirta pääse kuskin takaa alas ja tekemään spoileri efektiä takalaukkuun. Mulla on 02 malli ja niissähän oli joissain yksilöissä ongelmia nokka-akseleiden pinnoituksen kanssa ja mullekin ne vaihdettiin takuuseen. Muuten zetori on pelannut hyvin ja olen siihen tyytyväinen. Mullahan oli ennen 1100 kuutioinen D-mallin zetori ja siihen verrattuna tämä nykyinen on huomattavasti notkeampi mutkapätkillä ja radalla.
Miten se nokan vaihtotarve eli kuluminen oireili.
Mites satulan eli istumakorkeus sinulle. Olen suunnilleen sun pituusluokkaa eli hirmu pitkä. Yltyykö sulla muut kuin varpaan kärjet maahan?Mun kokemukset löytyy tästä:
Ei ongelmaa, ei tarvii varpustella. Pienellä kallistuksella saa koko jalan maahan.Mites satulan eli istumakorkeus sinulle. Olen suunnilleen sun pituusluokkaa eli hirmu pitkä. Yltyykö sulla muut kuin varpaan kärjet maahan?Mun kokemukset löytyy tästä: