• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZZR 1100 -93 Venttiiliensäätö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terppis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kertokaapa kokemuksista et kannattaako kokeilla itse, tarviiko erikoistyökaluja ja muita vinkkejä ... Ja mitäköhän suurin piirtein mahtaisi maksaa jos käyttää liikkeessä säädöissä
nixweiss.gif

1993 (D1) on kannen osalta idettinen C-mallin kanssa (1990-1992), joten ylimalkaan menee samaan tyyliin kuin TÄSSÄ KETJUSSA

Ei tarvita mitään erikoisia työkaluja, rakomittaliuskat riittää, mutta purettavaa on aika paljon, ennen kuin pääsee kantta avaamaan. (Kannattaa harkita samaan syssyyn sytytystulppien vaihtoa, jos niillä on paljon ajettu, menee samalla vaivalla.) Vähän hankalampi homma sitten on ne säätöpalat, joista ko. ketjussa infoa.

Kyllä kannattaa itse tehdä se venojen säätö tai paremminkin välysten tarkastus.Näissä muutamissa kawoissa kun se on todella tehty helpoksi,ei tarvitse irrottaa nokka-akseleita ym.
Vain huolellisuutta ja jollei käsissä mitään tuntoa niin momenttiavain ihan hyvä olla työkalutaulussa.
Tulee pyöräkin tutuksi kun itse ropailee ja tietysti jos joku kaveri mukana niin aikakin menee mukavasti.
Huolellisuutta vaan purkamisessa ja kasaamisessa niin kyllä se siitä onnistuu.

Back