Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Tänään meinas leuka loksahtaa kun kävin tankilla. Viimetankkauksen jälkeen tripin mukaan ajoin 205km. Tankkiin ei mennyt kuin 9,5 L ja 18L tankki. Ei kait tällä sentään 350-400km aja? Mulla on varatankki kokoajan käytössä ja tankkaan tripin mukaan.
Tosi rauhallisella ajolla toi 350km tankillisella onnistuu. Pienimmillään oon saanut kulutuksen n. 4l/100km, se oli matka-ajossa kaverin piikkikustomin perässä. Eli n. 80km/h koko matkan. Ja silloin mopo oli vielä vakio J-malli, nykyisillä spekseillä taitaa noi kulutusluvut jäädä kohtalaisen vaikeiksi saavuttaa.
Mulla löi 130km jälkeen aina varalle.Tosin kyseessä tuplaärrä malli.Oli turha haaveillakkaan pitkästä matkasta.Kulutus ei ollu kuin 5-7l/100km mutta liikkeissäkään ei tienny paljon sen tankki vetää.
Tänään meinas leuka loksahtaa kun kävin tankilla. Viimetankkauksen jälkeen tripin mukaan ajoin 205km. Tankkiin ei mennyt kuin 9,5 L ja 18L tankki. Ei kait tällä sentään 350-400km aja? Mulla on varatankki kokoajan käytössä ja tankkaan tripin mukaan.
Kavereiden kanssa oltiin juuri reissussa ja porukassa täsmälleen samanlainen pyörä oli mukana. Kaveri kertoi että 350km sillä pistää menemään per tankki...
p.s. Oman kwaakun kanssa reissun aikana konttasin, juttua aiheesta täällä