• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZXR 400 tuunausta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SALOMON
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Oulu
vai ei taho nelisatku ZX:ärrään löytyvän viriosia

http://www.zxrworld.co.uk/zxr400/main.htm

tuolta ainaki löyty esim
pakoputkistoja ja vaimentimia kuuella eri värivaihtoeholla
vapaavirtaus suotimia
ja jopa yli-koko sylinterisarja 400cc --> 444cc
nokka-akseleita ei tuntunnu löytyvän mistään
mutta eiköhän noillaki palikoilla hätyytellä 80-100 hepan lukemia. jos esim kansityöt teetetää asiallisesti
ja mukaan lisätään isommat kaasarit ja suutinsarja.

arvioitut huiput 240-250km/h välityksistä riippuen
biggrin.gif
biggrin.gif

itse oon haaveillu tosta nelisatku ZX:ärrästä mut eriasia vaa et mite saa naisia kyytii houkutettua.
lookaround_orig.gif

shaun.gif
lookaround_orig.gif
shaun.gif
062802moto_prv.gif

vai ei taho nelisatku ZX:ärrään löytyvän viriosia

http://www.zxrworld.co.uk/zxr400/main.htm

tuolta ainaki löyty esim
pakoputkistoja ja vaimentimia kuuella eri värivaihtoeholla
vapaavirtaus suotimia
ja jopa yli-koko sylinterisarja 400cc --> 444cc
nokka-akseleita ei tuntunnu löytyvän mistään
mutta eiköhän noillaki palikoilla hätyytellä 80-100 hepan lukemia. jos esim kansityöt teetetää asiallisesti
ja mukaan lisätään isommat kaasarit ja suutinsarja.

arvioitut huiput 240-250km/h välityksistä riippuen  
biggrin.gif
biggrin.gif

itse oon haaveillu tosta nelisatku ZX:ärrästä mut eriasia vaa et mite saa naisia kyytii houkutettua.
lookaround_orig.gif

shaun.gif
lookaround_orig.gif
shaun.gif
062802moto_prv.gif
Tällainen haaveilu kerjää aina ---> Säästä rahat ja osta isompi
033102beer_1_prv.gif

Oikeasti,

Isompiinkin mopoihin nuo big bore kit: t ovat todella arvokkaita.
Micronin kannuja sivuilla mainostettiin ja ne ovat nähtävästi ihan samaa settiä, mitä itse olen kuolannut vihreänä. Vaikeasti saatavana Suomessa, kun ei ole edes muistaakseni Euroopan myyntilistoilla. Jenkkikamaa siis.

Billetti jarrupalikkaa saa hyvin myös Brakingilta tai sitten erikoisempana mainitaan ISR Ruotsista.

Jos välttämättä haluaa tuota pikku ninjaa viritellä ja kutitella on minusta paras tapa ihan laittaa suoravedot ja se kunnon putki.
Sitten alusta kuntoon vaikka öhlärin palikoilla tai Wilbersillä, joka on muuten puolet halvempi ja yhtä hyvä.

Saahan sitä vaikka mitä tehtyä tuohonkin pyörään, kunhan tietää missä saa tehtyä ainutlaatuisia osia. Takmill on yksi hyvä yritys, joka tekee sinulle vaikka uudet yläkolmiot, että saat vaikka mitkä radiaalijarrut pamppuineen kiinni, vaikka kymppi ärrästä.

Rahaa vaatii tuollainen prokkis. Muista ensimmäinen kommenttini
tounge.gif

-Hessu-

**Wannabii rakentaja myös**

Back