• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Zx6R tyyppiviat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nixu81
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Omasta mielestäni istuttuani nyt tuon -02:sen jälkeen -03:sen päälle, se tuntui järkyttävän pieneltä ja jotenkin "jyrkältä". Tietenkin kun olen 186 pitkä, niin se varmaan vaikuttaa. Radalla tuo uudempi on varmaan äkäsempi ajaa, mutta yhtään pitempään ajaessa mulla prakais paikat ihan varmalla.
No itse olen 190 ja huristelin tollasella 03:lla 24tkm.. upeita kilsoja..
inlove.gif
Kyllä sillä tuli muutamaan otteeseen ajettua sellasia 500km matkoja yhdellä tai kahdella tauolla, ku pitää tankatakin..
idea3.gif
..loistava pyörä, mutta joo...on se 02 soveltuvampi matka-ajoon.
thumbs-up.gif

Kun soittelin liikkeeseen tosta pyörästä mitä oon menos kattomaan niin sanoi myyjä puhelimessa että olis ruisku peli
cool.gif

Vai onko kaikki 02 vuoden pyörät vielä kaasareilla?
Niin ku jo tuli sanottua, niin kaikki 02:set on kaasaripelejä. Myyjäs ei tiedä mitään tai on sit vaan puhunu shittiä..
biggrin.gif
Sillä tais vaan olla kiirusta tai sitte se ei vaan tajuu
nixweiss.gif

No onneks lähtee kaveri mukaan mikä tajuuki vähän enemmän noista ni ei tartte myyjän kanssa arpoa
withstupid.gif

Mulla on 06 Kawa 636, ennen oli 02 vm ja täytyy sanoa et vanha tuntu vääntävän paremmin, ja oli parempi ajoasento jokapäiväiseen ajoon.. Mutta kaikkeen tottuu,

Uudessa on kyllä yläkierroksilla enemmän ruutia ja muutenkin sporttisempi laite! Paperilla katsottuna uudessa on varmaan kaikkea enemmän.

Itse tosin tarvitsen sitä vääntöä+touring-ominaisuuksia enemmän joten : Nettimotossa

Itse ajelen juuri tuollaisella -02 636:lla. Ihan hemmetin hyvä ajaa, eikä ole vielä tähän mennessä (10tkm ajettu itse) tullut minkäänlaisia pienempiäkään vikoja. Ainoa vika on ulkonäkö... Onhan nuo 03-04 ninjat kuitenkin parhaimman näköisiä pyöriä ehkä ikinä.
biggrin.gif

05-06 näyttää sitten taas ihan lehmältä...provo

edit: Ja omanikin on varustettu micronilla+ suuttimilla. Et kai ole mun pyörää ostamassa?!? Ei se ole myynnissä !!!!
omg.gif

Mulla on kanssa tommonen zx-6r 02.kolmas kesä menossa ja ei oo ollu mitään vikoja. 23000 mittarissa.

Sattuuko joku tietää pääkaupunki seudulta hyviä huoltoliikkeitä,missä sais penkitettyy/säädätettyy kaasarit?Ku tuli hommattuu suutinsarja ja yoshimura tänäkesänä.
buttrock.gif

Nyt tarttis saada pyörää madallettua,että yltää emännälläkin tassut maahan kun tuolla ajelee.
Varmaan paras keino tiputtaa on "koiranluiden"vaihto?Mistä mahtaisi löytyä ja mitä tommoset yleensä kustantaa?

Näyttäis olevan madallussarjaa tarjolla dragrace.fi sivuilla.Hintaa sarjalla 99€,onkohan turhan kallis?toisaalta noissa olis ainakin takuu
nixweiss.gif

Back