• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Zx10r wins mcn track test

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bullet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jeps uusi kymppi rullaa, saada nähdä uusiiko zx-10r masterbiken voiton myös (nyt odotellaan milloin sbk/motogp kortti käytetään)

No,jos se vanhallakin mallilla voitti ja uusi entistä nopeampi niin en usko että voiton uusiminen tuottaa ongelmia!

Olikos tuo sitten joku yllätys?
wink.gif

Susuki jäi kuin ihmeen kaupalla joukon jumboksi n. sekunnin päähän Wihreästä Paholaisesta.

Näyttää Akran rännillä todella maukkaalta!

Mulle kyllä oli yllätys että Suiza oli noinkin hidas. Mutta täytyy aina muistaa että asetelma voi keikahtaa päälaelleen kun rata vaihtuu alla.

Mulle kyllä oli yllätys että Suiza oli noinkin hidas. Mutta täytyy aina muistaa että asetelma voi keikahtaa päälaelleen kun rata vaihtuu alla.
Kyllä näin on
tounge.gif
Kaikilla pyörillä (ainakin mun alla) pääsis taatusti lujempaa radan ympäri kuin pystyn niillä ajamaan. Kaikki sekunnin sisään.

Mä katoin tuosta muutakin kuin kierrosajat. Roll-onissa ja varttimaililla ei ole vielä Suzukin voittanutta. Vääntöä taitaa olla parhaiten edelleen noista alhaalla ja keskellä jutun mukaan. Mulle se merkkaa aika paljon katukäytössä, vääntö on kivaa!

Muut pyörät on kyllä taas kehittynyt. Varmaan on radalla (ainakin tietyillä) hitusen nopeampia! Hyvä niin, tuohan on hauskaa meille kuluttajille!

Pitää käydä testaamassa taas noi kaikki. Jos tuntuu hauskemmilta niin alan harkitsee suitsan vaihtamista
cool.gif
Viime vuonna vielä suitsa oli kevyesti näistä kilosista hauskin, nyt voi olla homma kääntynyt, saa nähdä!

Sekuntti kisamiesten alla on kyllä aika paljon, mut näitä testejä on tietysti niin moneen lähtöön... kesän päälle varmasti näkee mikäs peli se sitten nopein lopulta on. Omasta mielestä tämä uusi 10R on kyllä aika maukas peli, varsinkin näillä Akran ränneillä... mielenkiinnolla jään odottelemaan kesän esittelypäiviä

Seuraavassa UK:n Bikessakin on nuo uudet kiloset testissa. Mielenkiinosta nahda mika on sen testin tulos.

Hieno pyörä mustana (paitsi keula joka on IMHO ihan hirveä). Akrat sopii ku nyrkki silmään ja voimaakin taitaa olla takataskussa. Joko 10R:ssä on ohjausiskari vakiona?

Ihme olisi jos ei Gixxeriä päihittäis kun K6 on sama kuin K5. Ensivuonna taas suikka pyyhkii tapansa mukaan muilla lattiaa kun tehdas kehittää jotain uutta ja muilla valmistajilla on välivuosi. Tai sitten ei
033102beer_1_prv.gif

Öhlinssi löytyy vakiona tankin päältä poikittain. Performance Bikesin testissä esittivät kysymyksen "has zx-10r lost its balls" ja testin loppupuolella todettiin että ehkäpä hieman on luonnetta lähtenyt, mutta ohjausiskarin irroittamalla sitä taas saadaan takaisin...

Hieno pyörä mustana (paitsi keula joka on IMHO ihan hirveä). Akrat sopii ku nyrkki silmään ja voimaakin taitaa olla takataskussa. Joko 10R:ssä on ohjausiskari vakiona?

Ihme olisi jos ei Gixxeriä päihittäis kun K6 on sama kuin K5. Ensivuonna taas suikka pyyhkii tapansa mukaan muilla lattiaa kun tehdas kehittää jotain uutta ja muilla valmistajilla on välivuosi. Tai sitten ei
033102beer_1_prv.gif
Miten niin taas? Eipä se pärjänny viimevuonnakaan esim. masterbikessa, vaikka oli silloin ainoa uudistettu.
biggrin.gif

Back