• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

zx10r turbo setti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kemo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuollasella setillä sais kawan kyllä liikkumaan.Hauska vaan pidellä keulaa maassa kun ei tahdo vakio tehoillakaan pysyä kadussa.. <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2004-2005-Kawasaki-ZX10R-ZX-10-Turbo-System-SALE_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35595QQihZ005Q
QitemZ150133216971QQrdZ1" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymot....1QQrdZ1</a>
baaa.gif

tarkoitatko tätä linkkiä? <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2004-2005-Kawasaki-ZX10R-ZX-10-Turbo-System-SALE_W0QQitemZ150133216971QQihZ005QQcategoryZ3

5595QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">linkki</a>

Ostetaanko kimpassa?
biggrin.gif
Mä voin ajella tän kesän, ruuvaa sä sitten ens vuonna kiinni..
biggrin.gif

Asiallinen setti
bowdown.gif

Mahtaakohan olla miten tällaisten viritysten leimaamisen kanssa täällä koto suomessa, onnistuuko?

Ihan sama, koska sakot ovat paljon halvemmat kuin muutoskatsastus. Ei kannata huudella sitten vaa julkisesti paljoa kun tuommoisen pulttaa kiinni... ainakaan kilpeä ei kannata pitää esillä.

Ostetaanko kimpassa? Mä voin ajella tän kesän, ruuvaa sä sitten ens vuonna kiinni..

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Näin tehdään...

Ihan sama, koska sakot ovat paljon halvemmat kuin muutoskatsastus. Ei kannata huudella sitten vaa julkisesti paljoa kun tuommoisen pulttaa kiinni... ainakaan kilpeä ei kannata pitää esillä.
Eiköhän tuolla putkella huuda aikas julkisesti et mikä on meininki..luulen et mökää piisaa..  
tounge.gif
Sivun alalaidassa kuvia kseisestä häijystä härvelistä..

Heippa Kawanistit. Oletteko kysyneet Viaberilta (viaber.com) turbopakettia, taitoa laittamiseen nimittäin löytyy.

Eiköhän tuolla putkella huuda aikas julkisesti et mikä on meininki..luulen et mökää piisaa..  
tounge.gif
Njaa... turbo on todella tehokas äänenvaimentaja. Eli vaikka putki loppuu tohon sivukatteeseen niin tuskin se paljoo kovempaa huutaa ku normi, race pöntöllä? Ja ton kokosesta turbosta tuskin lähtee edes kova vinkuna.

tounge.gif
Njaa... turbo on todella tehokas äänenvaimentaja. Eli vaikka putki loppuu tohon sivukatteeseen niin tuskin se paljoo kovempaa huutaa ku normi, race pöntöllä? Ja ton kokosesta turbosta tuskin lähtee edes kova vinkuna.
Samaa mieltä, mitä ite noita kuullut.
*utoissakin sama juttu, isollakin röörillä yhdellä pöntöllä ihan asialliset äänet.

Back