Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten noin vähän??Ilmoitaudutaan nyt tänne... zx9r vm.-99 ja vihree. Ostin tos pariviikkoa sitten turusta. Tykänny oon kovasti, edellinen pyörä oli suzuki GR650... eli on aiva eriluontoinen![]()
Tohon oli ruuvailtu kiinni DEVIL - putkisto, joka laulaa kivasti ja kovaa. Vähä rikkaalla käy, laitan käppyrän ja kuvaa ku kerkeen.
kuva tuolla http://personal.inet.fi/surf/mopo/
Onks tohon muuta laitettu kun putkisto? Mä vähän petyin oman lukemaani, 138 renkaalta. Odotin, että olis nyt ainakin 140 tullut. Oli tosin hellepäivänä penkki. Mopotin on sama c-malli ja siinä on Acran täysputki, Factory ja BMC:n filsuIlmoitaudutaan nyt tänne... zx9r vm.-99 ja vihree. Ostin tos pariviikkoa sitten turusta. Tykänny oon kovasti, edellinen pyörä oli suzuki GR650... eli on aiva eriluontoinen![]()
Tohon oli ruuvailtu kiinni DEVIL - putkisto, joka laulaa kivasti ja kovaa. Vähä rikkaalla käy, laitan käppyrän ja kuvaa ku kerkeen.
kuva tuolla http://personal.inet.fi/surf/mopo/
Tietääkseni suurimmat mallimuutokset olivat 99 ja 00 mallin välillä, sitten taas 01-02 mallin välillä.Onko -00 mallissa mitään eroa -01 malliin? Tässä pohdiskelen kumman ottaisin. -01 ajettu vähän enemmän vai -00 ajettu vähemmän. Hinta sama.
Miten onko tuo tekniikka tms. sitten paljon muuttunut noista kahdesta viimeisimpään -04 malliin?
Tervetuloa kerhoon, tuon paikaltaan kaatamisen suoritin itsekin pari vuotta takaperin, vauhdista kaatamisesta jo viestiä laitoinkin.No niin. Sain minäkin sitten vuorostani mopedin kyljelleen, prkl.
Tosin kaatui paikaltaan kun takavannetta olin pesemässä. Ilmeisesti oli huonosti jalalla ja siihen meni pitkälleen pihalaatoille![]()
Sulle on kyllä niin paljon sattunut tänä kesänä etten millään pääse lähellekäänTervetuloa kerhoon, tuon paikaltaan kaatamisen suoritin itsekin pari vuotta takaperin, vauhdista kaatamisesta jo viestiä laitoinkin.
Ja täytyy tietysti laittaa paremmaksi:
Lauantaina alkoi vesipumppu vuotamaan, hauska kesä.
Tulis jo se talvi, niin pääsis haistelemaan lasikuitua, silloin ei vituta yhtään...
Sun pyllys mikään neitsyt ooOman 9R:n neula ei ole 260:n yli vielä kurkannut, ensimmäisellä kerralla loppui suljetun alueen suora kesken, toisella kerralla taasen suljetun alueen muut käyttäjät alkoivat uhkailla takavaloillaan.
Ensimmäisellä kerralla oli vielä vakiovälitykset, toisella kerralla vinguttelin piikkiä pienemmällä eturattaalla ja varaa tuntui vielä kierroslukumittarissa olevan tuon 260:n ylitykseen.
Joskus kokeilin suljetulla alueella 250:n vauhteja täydellä tankkilaukulla, suosittelen. Mikään ei voita tunnetta siitä, että pää repeää paikaltaan minä hetkenä hyvänsä. Nautinto saattaa olla verrattavissa anaaliseksin tuomaan nautintoon, kun itse on ottavana osapuolena ja antavan osapuolen miehisyys on höyryveturin kokoluokkaa, varmaksi en osaa kuitenkaan sanoa, kun pyllyni on vielä neitsyt.
No on se nyt perkele, jos ei mies oman pyllynsä tekemisiä tiedä!Sun pyllys mikään neitsyt ooOman 9R:n neula ei ole 260:n yli vielä kurkannut, ensimmäisellä kerralla loppui suljetun alueen suora kesken, toisella kerralla taasen suljetun alueen muut käyttäjät alkoivat uhkailla takavaloillaan.
Ensimmäisellä kerralla oli vielä vakiovälitykset, toisella kerralla vinguttelin piikkiä pienemmällä eturattaalla ja varaa tuntui vielä kierroslukumittarissa olevan tuon 260:n ylitykseen.
Joskus kokeilin suljetulla alueella 250:n vauhteja täydellä tankkilaukulla, suosittelen. Mikään ei voita tunnetta siitä, että pää repeää paikaltaan minä hetkenä hyvänsä. Nautinto saattaa olla verrattavissa anaaliseksin tuomaan nautintoon, kun itse on ottavana osapuolena ja antavan osapuolen miehisyys on höyryveturin kokoluokkaa, varmaksi en osaa kuitenkaan sanoa, kun pyllyni on vielä neitsyt.
Oma ysi menee yli 200km/h.![]()
![]()
Nimim.höyryveturi![]()