- Sijainti
- Satakunta
Aika paljon on kilometrejä noin uudessa12tkm varmaan oikea määrä.![]()
Tuo minuakin kiinnostas että saako sitä säksätystä pois millään?
Oho, jäi nuo nollat pyörimään päähän kun katselin pankkitiliä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika paljon on kilometrejä noin uudessa12tkm varmaan oikea määrä.![]()
Tuo minuakin kiinnostas että saako sitä säksätystä pois millään?
Se säksätys tulee itse venttiileistä ja se vaan on Kawasaki Heavy Industriesin tuotteen ominaisuus. En nyt 100% varmaksi mene vannomaan etteikö se nokkaketjukin pitäis jotain ääntä mutta hiljaisen pyörän saa ostamalla Hondan.Tuo minuakin kiinnostas että saako sitä säksätystä pois millään?
Tälläistä 190 cm jannua tahtoo tuuli riepoa kovemmissa vauhdeissa ja tuo muna-asentokaa ei ole mikään mukavin tapa ajella, eli onko tuplakuplasta mitään hyötyä tuohon asiaan vai onko sen hankkiminen ihan hukkaan heitettyä rahaa?
En nyt 100% varmaksi mene vannomaan etteikö se nokkaketjukin pitäis jotain ääntä mutta hiljaisen pyörän saa ostamalla Hondan.
Mulla on 636B1 eli vm2003 jolla on ajettu jo 42000... iloisesti se vielä nakuttelee menemään, mutta muistan itsekin kuulleeni noista -07 ongelmista.(oli: 07 kone hajosi)Se säksätys tulee itse venttiileistä ja se vaan on Kawasaki Heavy Industriesin tuotteen ominaisuus. En nyt 100% varmaksi mene vannomaan etteikö se nokkaketjukin pitäis jotain ääntä mutta hiljaisen pyörän saa ostamalla Hondan.Tuo minuakin kiinnostas että saako sitä säksätystä pois millään?
Väittäsin kyllä että pahin säksätys kawoissa lähtee nokkaketjusta, kun ketju on tiukalla niin ainakin oma kawa käy kohtuu nätisti. Ketjunkiristimen "toimimattomuus" on mallivika näissä.Se säksätys tulee itse venttiileistä ja se vaan on Kawasaki Heavy Industriesin tuotteen ominaisuus. En nyt 100% varmaksi mene vannomaan etteikö se nokkaketjukin pitäis jotain ääntä mutta hiljaisen pyörän saa ostamalla Hondan.Tuo minuakin kiinnostas että saako sitä säksätystä pois millään?
Kannattaa katsoa myöskin ebaystä josko löytyis halvalla sopivaa tuplakuplaa. Esim kiinalaiset (hong kong) myy ihan naurettavaan hintaan, esim ~2e + kulut, kaikennäkösii pleksei mopoon.Tälläistä 190 cm jannua tahtoo tuuli riepoa kovemmissa vauhdeissa ja tuo muna-asentokaa ei ole mikään mukavin tapa ajella, eli onko tuplakuplasta mitään hyötyä tuohon asiaan vai onko sen hankkiminen ihan hukkaan heitettyä rahaa?
Omaan '05 Ninjaan oli vaihdettu Puigin tuplakupla ihan jo siksi, koska mittaristoa ei näkynyt ilman kyyristelyä (minä & ed.om. ollaan molemmat n.180cm). En tiedä kuinka paljon se käytännössä auttaa tuulen osalta, mutta ei ole kunnon riepotusta tullut ikinä sen kanssa, ja se alkuperäinen on kyllä tosi matala kun vertaa niitä vierekkäin. Kyllä se melkein on sen ~kahdeksankympin arvoinen sijoitus...
Huoltomanuskan lopusta löytyy kaaviot. Lainaan Atomin linkkiä ed. sivulta:Mistä löytyisi -03vm sähkökaavio ?
Väittäsin kyllä että pahin säksätys kawoissa lähtee nokkaketjusta, kun ketju on tiukalla niin ainakin oma kawa käy kohtuu nätisti. Ketjunkiristimen "toimimattomuus" on mallivika näissä.Se säksätys tulee itse venttiileistä ja se vaan on Kawasaki Heavy Industriesin tuotteen ominaisuus. En nyt 100% varmaksi mene vannomaan etteikö se nokkaketjukin pitäis jotain ääntä mutta hiljaisen pyörän saa ostamalla Hondan.Tuo minuakin kiinnostas että saako sitä säksätystä pois millään?
Heps!
Mitäs mieltä Pikkuninjan käppyrästä?
On vuoden vanha kuva.
![]()
Heps!Heps!
Mitäs mieltä Pikkuninjan käppyrästä?
On vuoden vanha kuva.
Tosi paksulla näyttäis käyvän, seos sais olla siellä 12,5-13. Voipi piristää pyörää aika lailla (huomaa montut käyrissä kun seos rikastuu, entisestään).
Jeps, niin näkyy ikäviä monttuja, tuossa on ollu paskanen putsari dynossa paikallaan, taitaapi tippua laihemmalle kun saa putsin vaihettua uuteen =) Täytyy viedä uudemman kerran pajalle.
Vaiha mopos 02->03 nii saat ruiskumallin.Että rohkeesti vaan neuvomaan tyhmempää![]()
Hehhehhee =) vaikka kehotinkin neuvomaan tyhmempää niin en silti kehottanu tyhmiä neuvomaanVaiha mopos 02->03 nii saat ruiskumallin.Että rohkeesti vaan neuvomaan tyhmempää![]()
![]()
Puolen minuutin Googlettamisella löyty tämmönen havainnollisen näkönen artikkeli aiheesta:Heps!
Jos joku tietää onko täällä linkkinä joku kaasarin säätö hommeli niin vois kertoa =) Rupes niin vituttaa nuo montut tuossa käppyräsä.
Jos sais illal uuden putsarin kiinni ja vähän ruuvailis muutenkin..
Niin ja laitan kyl tän hetken säädöt muistiin etten ihan koko pyörää vituiks saa![]()
Että rohkeesti vaan neuvomaan tyhmempää![]()